ГОСУДАРСТВЕННОЕ АГЕНТСТВО ПО ДЕЛАМ ГОСУДАРСТВЕННОЙ СЛУЖБЫ И МЕСТНОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ ПРИ КАБИНЕТЕ МИНИСТРОВ КЫРГЫЗСКОЙ РЕСПУБЛИКИ

  • О Госагентстве
    • Историческая справка
    • Структура
    • Положение и схема управления
    • Руководство
    • Центральный аппарат
    • Территориаль-ные органы
    • Статистика
  • Деятельность
    • Деятельность
  • Документы
    • По аттестации
  • Контакты
    • Электронное обращение
    • Часто задаваемые вопросы
    • График приема граждан
    • Телефонный справочник

KG  |   RU


ГОСУДАРСТВЕННОЕ АГЕНТСТВО ПО ДЕЛАМ ГОСУДАРСТВЕННОЙ СЛУЖБЫ И МЕСТНОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ ПРИ КАБИНЕТЕ МИНИСТРОВ КЫРГЫЗСКОЙ РЕСПУБЛИКИ

  • О Госагентстве
    • Историческая справка
    • Структура
    • Положение и схема управления
    • Руководство
    • Центральный аппарат
    • Территориаль-ные органы
    • Статистика
  • Деятельность
    • Деятельность
  • Документы
    • По аттестации
  • Контакты
    • Электронное обращение
    • Часто задаваемые вопросы
    • График приема граждан
    • Телефонный справочник

KG  |   RU


Кара-Буура районунун Маймак айыл өкмөтү

По адресу Нурболот Абдыкадыров  Опубликовано На 02.12.2022

This post is also available in: Русский

Кара-Буура районунун  Маймак   айыл өкмөтү Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» мыйзамынын негизинде башкы, улук  жана кенже кызмат орундарынын топторуна кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс жарыялайт

     Кара-Буура районунун Маймак айыл өкмөтүнүн кадрлар резервине сынак төмөнкүдөй өткөрүлөт.

–административдик муниципалдык кызмат орундарынын башкы  тобун ээлөгө:

– административдик муниципалдык кызмат  орундарынын улук тобун ээлөгө;

-административдик муниципалдык кызмат орундарынын кенже тобун ээлөгө;

Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкерлер төмөнкү квалификациялык талаптарга шайкеш келиши керек:

1) Кыргыз Республикасынын жараны болууга;

2) 18 жаштан жаш болбоого;

3) мыйзамдарда белгиленген квалификациялык талаптарга ылайык келүүгө.

4)Компьютерде иштөө тажрыйбасы (Word,Exel,Интернет).

1)Административдик муниципалдык кызмат орундарынын башкы тобу(Жооптуу катчы.Башкы кызмат (Г-Б) -1 орун;үчүн:

1.Кесиптик билимдин деңгээли :–жогорку кесиптик билим:

2.Иш стажы жана тажырыйбасы:-мамлекттик жана /же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 3жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.

2)Административдик кызмат орундарынын улук тобу (Каржы-экономика бөлүмүнүн башчысы.

Улук  кызмат (С-А) 1 орун) үчүн:

1. Кесиптик билимдин деңгээли:–Экономика жана башкаруу, финансылык багыттагы жогорку билим;

2. Стажы жана иш тажрыйбасы:– Мамлекеттик жана /же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы бир жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

 

3) Бош административдик кызмат орундарынын кенже тобу үчүн(социалдык маселелер боюнча жетектөөчү адис ):

–жогорку же болбосо орто кесиптик билим;

– иш стажына талаптар коюлбайт– негизги тест үчүн төмөнкү ченемдик укуктук актыларды милдеттүү түрдө билүү:

1)Кыргыз Республикасынын Конституциясын

2)Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын

– предметтик тест үчүн төмөнкү ченемдик укуктук актыларды милдеттүү түрдө билүү:

 

1) Кыргыз Республикасынын “Калкты иш мене камсыз кылууга көмөктөшүүжөнүндө “ мыйзамын;

2) Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамын

3)Кыргыз Республикасынын “Жамааттар жана алардын бирикмелери жөнүндө” мыйзамын;

    – билгичтиги:

Жогору турган жетекчилердин  тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

Документтерди,маалыматтарды,суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдө ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

– көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди сарамжалдуу бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин. кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн, элдин алдыңда сүйлөөнүн ыкмаларын билүү, мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

4) Административдик кызмат орундарынын улук тобу (киреше боюнча башкы адис) үчүн:Кесиптик билимдин деңгээли:-Экономика жана башкаруу, финансылык жана юридикалык багыттагы жогорку кесиптик билим;

Стажы жана иш тажрыйбасы;

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы бир жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.– негизги тест үчүн төмөнкү ченемдик укуктук актыларды милдеттүү түрдө билүү:

1) Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2) Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө ” Мыйзамы;

3) Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;

4) Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;

5) Кыргыз Республикасынын ” Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;

6) Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

– предметтик тест үчүн төмөнкү ченемдик укуктук актыларды милдеттүү түрдө билүү:

  • Кыргыз Республикасынын Салык кодексин;
  • Кыргыз Республикасынын «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө » мыйзамын.

* Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү

-билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо, аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

– көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү; башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:

– өзүнүн арызы;

– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);

– илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

– паспорттун көчүрмөсү (түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт).

 

Белгиленген талаптарга туура келбеген документтерди жана маалыматтарды тапшырган жарандарды сынакка катыштырууга жол берилбейт.

Сынакка катышуу үчүн керектүү документтерди төмөндөгү дарекке  жарыя  чыккан күндөн баштап 15 календарлык күндүн  ичинде саат 9-30 дан  17:30 га чейин тапшыруу керек.

Дареги: Кара-Буура району, Маймак  айылы,  М.Кулжабай көчөсү №5,  Маймак  айыл өкмөтүнүн имараты, Тел. Моб. 0702867086


Оставить ответ Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

*

Кыргыз Республикасынын Өзгөчө кырдаалдар министрлигинин Бишкек шаары боюнча башкармалыгы
Предыдущая статья
Өзгөн районунун Чангет айыл өкмөтү
Следующая статья
  • Государственное агентство по делам государственной службы и местного самоуправления при Кабинете Министров Кыргызской Республики > вакансии-по-таласской-области > Кара-Буура районунун Маймак айыл өкмөтү
  • Архивы



Сайт Президента КР
Сайт Жогорку Кенеша КР
Сайт Кабинета Министров КР  Сайт Академии государственного управления при Президенте КР

 Центр тестирования: тел 0(312) 66-01-68         Отдел электронного управления
(по вопросам e-kyzmat ):
тел 0(312) 62 62-02-86

Адрес: 720017 г.Бишкек, пр.Чуй, 122 
Приемная: 0(312) 62-04-05
Канцелярия:  0(312) 62-02-43,  факс: 0(312) 62-25-43,     62-03-10 , Телефоны доверия:  0(312) 66-01-86, 66-03-39, 66-03-43 WhatsApp 0(990) 77-44-30                                           е-mail: gagsmsu@gmail.com

Сайт Президента КР
Сайт Жогорку Кенеша КР
Сайт Кабинета Министров КР  Сайт Академии государственного управления при Президенте КР

 Центр тестирования: тел 0(312) 66-01-68         Отдел электронного управления
(по вопросам e-kyzmat ):
тел 0(312) 62 62-02-86

Адрес: 720017 г.Бишкек, пр.Чуй, 122 
Приемная: 0(312) 62-04-05
Канцелярия:  0(312) 62-02-43,  факс: 0(312) 62-25-43,     62-03-10 , Телефоны доверия:  0(312) 66-01-86, 66-03-39, 66-03-43 WhatsApp 0(990) 77-44-30                                           е-mail: gagsmsu@gmail.com

Государственное агентство по делам государственной службы и местного самоуправления при Кабинете Министров Кыргызской Республики
  • О нас
    • Историческая справка
      • ПОЛОЖЕНИЕ
    • Структура
      • Руководство
    • Аппарат
    • Деятельность
    • Территориальные органы
    • Статистика
  • Новости
    • События
    • Публикации в СМИ
    • Газета
  • Тестирование
    • по г.Бишкек
    • по г.Ош
    • по г.Каракол
    • по г.Балыкчи
    • по г. Талас
    • по г.Баткен
    • по с.Ала-Бука
    • по г.Джалал-Абад
    • по р.Токтогул
    • по г.Нарын
  • Контакты
    • Электронное обращение
    • Часто задаваемые вопросы
    • График приема граждан
    • Телефонный справочник
  • Историческая справка
  • Структура
    • Структура Центрального Аппарата
  • Руководство
    • Директор
    • Заместитель директора
  • Аппарат
  • Деятельность
  • Статистика