Сынактар
  • Кыргыз Республикасынын Экономика жана коммерция министрлиги
  • Калкты жана жарандык абалдын актыларын каттоо Департаменти
  • Улуттук аттестациялык комиссиясы
  • Кыргыз Республикасынын Эсептөө палатасы
  • Мамлекеттик салык кызматы
  • Кыргыз Республикасынын Айыл чарба министрлиги, министрликтин райондук агрардык өнүктүрүү башкармалыктар
  • КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН ТРАНСПОРТ ЖАНА КОММУНИКАЦИЯЛАР МИНИСТРЛИГИ
  • Министерство сельского хозяйства Кыргызской Республики
  • Департамент гражданской авиации
  • Кыргыз Республикасынын Президентине караштуу Мамлекеттик тил боюнча улуттук комиссия
  • Сынак тест
  • эски сайт

КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТИНЕ КАРАШТУУ МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИК

  • БИЗ ТУУРАЛУУ
    • Тарыхый маалымат
    • Байланыш маалыматтары
    • Жетекчилик
    • Аппараты
    • Иш-аракет
    • Аймактык органдар
    • Статистика
  • ПРЕСС-БОРБОР
    • Окуялар
    • ММКларда жарыялануу
    • МКК гезити
  • ТЕСТИРЛӨӨ
  • СЫНАКТАР
    • Мамлекеттик органдарынын борбордук аппараты Бишкек ш.
    • Бишкек шаары
    • Чүй областы
    • Талас областы
    • Ысык-Көл областы
    • Нарын областы
    • Ош шаары
    • Баткен областы
    • Жалал-Абад областы
    • Ош областы
  • БАЙЛАНЫШ
    • Электрондук кайрылуу
    • Көп берилүүчү суроолор
    • Жарандарды кабыл алуу графиги
    • Байланыш маалыматтар
КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТИНЕ КАРАШТУУ МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИГИ
Сынактар
  • Кыргыз Республикасынын Экономика жана коммерция министрлиги
  • Калкты жана жарандык абалдын актыларын каттоо Департаменти
  • Улуттук аттестациялык комиссиясы
  • Кыргыз Республикасынын Эсептөө палатасы
  • Мамлекеттик салык кызматы
  • Кыргыз Республикасынын Айыл чарба министрлиги, министрликтин райондук агрардык өнүктүрүү башкармалыктар
  • КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН ТРАНСПОРТ ЖАНА КОММУНИКАЦИЯЛАР МИНИСТРЛИГИ
  • Министерство сельского хозяйства Кыргызской Республики
  • Департамент гражданской авиации
  • Кыргыз Республикасынын Президентине караштуу Мамлекеттик тил боюнча улуттук комиссия
  • Сынак тест
  • эски сайт

КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТИНЕ КАРАШТУУ МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИК

  • БИЗ ТУУРАЛУУ
    • Тарыхый маалымат
    • Байланыш маалыматтары
    • Жетекчилик
    • Аппараты
    • Иш-аракет
    • Аймактык органдар
    • Статистика
  • ПРЕСС-БОРБОР
    • Окуялар
    • ММКларда жарыялануу
    • МКК гезити
  • ТЕСТИРЛӨӨ
  • СЫНАКТАР
    • Мамлекеттик органдарынын борбордук аппараты Бишкек ш.
    • Бишкек шаары
    • Чүй областы
    • Талас областы
    • Ысык-Көл областы
    • Нарын областы
    • Ош шаары
    • Баткен областы
    • Жалал-Абад областы
    • Ош областы
  • БАЙЛАНЫШ
    • Электрондук кайрылуу
    • Көп берилүүчү суроолор
    • Жарандарды кабыл алуу графиги
    • Байланыш маалыматтар
КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТИНЕ КАРАШТУУ МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИГИ

Чолпон-Ата шаардык мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик башкармалыгына ички кадрлар резервин түзүү үчүн административдик муницпалдык кызмат орундарына ачык сынак жарыялайт:

By Азат Кубатбек  Published On 10.01.2023

This post is also available in: Kyrgyz

Чолпон-Ата шаардык мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик башкармалыгынын башчысынын кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар (Б-Б) :

1) кесиптик билимдин деңгээли:

– тийиштүү багыттагы жогорку билим (мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юридикалык багыттары боюнча жана жерге жайгаштыруу жана кадастр, техникалык багыттары боюнча);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү тармактык багыты боюнча тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

– төмөнкүлөрдү билүү:

-Кыргыз Республикасынын Турак Жай кодексин,

-Кыргыз Республикасынын “Шаар куруу жана архитектура жөнүндө” мыйзамын;

-“Кыргыз Республикасында жекече турак-жай курулушу жөнүндө” мыйзамын,

-Кыргыз Республикасынын Жер кодексин,

-Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”,

-Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2011-жылдын 23-сентябрындагы № 571 токтому менен бекитилген “Муниципалдык менчикте турган жер участокторуна менчик же ижара укугун берүүнүн тартиби жана шарттары жөнүндө типтүү жобону бекитүү тууралуу” Жобо,

-Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2005-жылдын 6-майындагы №177-токтому менен бекитилген “Жеке менчик турак үй куруу үчүн жер участокторун берүүнүн тартиби жөнүндө” Жобону билүүсү зарыл.

– “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”,

-Кыргыз Республикасынын 2016-жылдын 29-декабрындагы №706 “Мамлекеттик жарандык кызматты жана муниципалдык кызматты уюштуруу маселелери жөнүндө” токтомун билүүсү зарыл.

адам ресурстарын башкаруу жаатындагы;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди;

– билгичтиги:

иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;

кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;

алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

– көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Муниципалдык кыймылсыз менчикти,  жерлерди  башкаруудагы  башкы адис административдик муниципалдык кызмат ордуна коюлучу квалификациялык талаптар (У-Б)

1)  кесиптик билимдин деңгээли:

– тийиштүү багыттагы жогорку билими  (мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юридикалык багыттары боюнча, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, архитектура жана курулуш, жана башкаруу багыттары боюнча);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:

– төмөнкүлөрдү билүү:

– Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;

-КР “Шаар куруу жана архитектура жөнүндө” мыйзамын;

-Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү  боюнча типтүү  нускаманы билүүсү зарыл.

-Жер кодексин,

-“Жарнак жөнүндө” мыйзамдарын жана Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2011-жылдын 23-сентябрындагы №571 токтому менен бекитилген “Муниципалдык менчикте турган жер участокторуна менчик же ижара укугун берүүнүн тартиби жана шартары жөнүндө типтүү жобону бекитүү тууралуу” Жобо,

– кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

– билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

доо арыздарды, аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

– көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө, даярдоо жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Муниципалдык менчикти башкаруудагы киреше киргизүү башкы адис административдик муниципалдык кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар (У-Б)

1) кесиптик билимдин деңгээли:

– тийиштүү багыттагы жогорку билими (экономикалык, финансы кредит, салык жана салык салуу, бухгалтердик эсеп жана аудит багыттары боюнча)

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

– төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

-Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жана отчеттуулук жөнүндө” Жобосун,

-Кыргыз Республикасынын Салык кодексин,

-Кыргыз Республикасынын “Салыктык эмес төлөмдөр жөнүндө”,

-“Жарнак жөнүндө” мыйзамдарын;

-Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2011-жылдын 23-сентябрындагы № 571 токтому менен бекитилген “Муниципалдык менчикте турган жер участокторуна менчик же ижара укугун берүүнүн тартиби жана шартары жөнүндө типтүү жобону бекитүү туралу” Жобо, “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”, мыйзамын билүүсү зарыл.

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

– билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

– көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Мамлекеттик сатып алуулар боюнча жетектөөчү адис административдик муниципалдык кызмат ордуна коюлучу квалификациялык талаптар

(К-А)

1) кесиптик билимдин деңгээли:

– – тийиштүү багыттагы жогорку билим (курулуш, экономикалык, техникалык багыттары боюнча) же  орто кесиптик билим (мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, экономикалык, техникалык, юридикалык маалыматтык технологиялар багыттары боюнча;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

– иш стажына талап коюлбайт;

  1. Кесиптик компетенциялары:

– төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

-Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө”,

-“Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамын,

-Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жана отчеттуулук жөнүндө” Жобосун,

– Сатып алуулар боюнча каржы министрлиги тарабынан берилген сертификаттын болушу абзел;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

– билгичтиги:

– кезектеги финансылык жылга же пландоонун башка мезгилине карата мамлекеттик сатып алуулардын натуралай жана акчалай көрсөтүлгөн планын иштеп чыгуу.

– сатып алынуучу товарларга, жумуштарга жана кызмат көрсөтүүлөргө карата баалардын мониторингин жүргүзүүнү ишке ашыруу

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

– көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Эсеп-кысап жүргүзүү, иш кагаздарды алып баруу боюнча жетектөөчү адиси кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар (К-А)

1) кесиптик билимдин деңгээли:

– тийиштүү багыттагы кесиптик билими (экономикалык, финансы кредит, салык жана салык салуу, бухгалтердик эсеп жана аудит багыттары боюнча);

– жалпысынан тийиштүү кесиптик чөйрөдө 1–3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

– төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

-Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамын,

-Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жана отчеттуулук жөнүндө” Жобосун,

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускаманы;

– Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө” мыйзамы,        – 1С программасын окугандыгы боюнча сертификаттын болушу абзел;

-кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

– Билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

– Көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;
–   жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

  • мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык

продуктуларды колдоно билүү.

 

Ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды, кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көөлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;

 

Чолпон-Ата шаардык мэриясы алдындагы муниципалдык менчик башкармалыгы башкы адис административдик муниципалдык кызмат орундарына ачык конкурс жарыялайт.

 

Башкы адиси-юрист муниципалдык административдик  кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар (У-Б)

1) кесиптик билимдин деңгээли:

– тийиштүү багыттагы жогорку билим (мамлкттик жана муницпалдык башкаруу, юридикалык багыттар боюнча);

2)иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана /же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

– төмөнкүлөрдү билүү:

– Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;

-Жер кодексин,

“Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”,

-“Аксакалдар соту жөнүндө” Мыйзамдарын,

-Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө”,

-Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2011-жылдын 23-сентябрындагы № 571 токтому менен бекитилген “Муниципалдык менчикте турган жер участокторуна менчик же ижара укугун берүүнүн тартиби жана шарттары жөнүндө типтүү жобону бекитүү тууралуу” Жобо, билүүсү зарыл.

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

Билгичтиги:

  • маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
  • доо арыздарды, аналитикалык документтерди даярдоо;
  • тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
  • кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
  • иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
  • эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

Көндүмдөрү:

  • ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
  • ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
  • башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
  • компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Сынакка катышууга төмөндөгү документтер талап кылынат:

– конкурстук комиссиянын төрагасынын атына жазылган жеке арызы,

кадырлар эсепке алуу баракчасы

– өмүр баян

– резюме

– өздүк таржымал (соттолгондугу бар же жок экендиги жөнүндө

маалыматты көрсөтүү менен)

– сүрөт 3х4. 4шт;

– паспорттун көчүрмөсү;

– Тиешелүү адистик боюнча билимин тастыктаган дипломунун

(көчүрмөсүн нотариустан же иштеген жеринен күбөлөндүрүлүшү

керек);

– эмгек китепчесининин көчүрмөсү (көчүрмөсүн нотариустан же

иштеген жеринен күбөлөндүрүшү керек);

– кошумча билиминин квалификациясын жогорулатуу жөнүндө

документтер, окумуштуулук наамы болсо көчүрмөсү;

– жөнөткөн документтери жана маалыматтары белгиленген тартипте

жооп бербеген жарандар конкурска катышпайт.

Талапкерлерден документтер массалык-маалымат каражаттарында

жарыяланган күндөн тартып 10 (он) жумушчу күндүн ичинде Чолпон-Ата

шаарынын Совет көчөсү №75 дарегинде кабыл алынат.

Кошумча маалыматтарды алуу үчүн төмөндөгү телефондорго

кайрылыңыздар (03943) 4-35-04; (03943) 4-35-20 жана (0708)199201.


Leave A Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

Судебный департамент при Верховном суде Кыргызской Республики
Previous Article
Лебединовский айыл окмоту Аламудунского района
Next Article
  • Государственное агентство по делам государственной службы и местного самоуправления при Кабинете Министров Кыргызской Республики > Uncategorized @kg > Чолпон-Ата шаардык мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик башкармалыгына ички кадрлар резервин түзүү үчүн административдик муницпалдык кызмат орундарына ачык сынак жарыялайт:
  • Архивы



МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИГИ

720017  Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары, Чүй проспектиси 122                                                                                   Кабылдама: 0312 62-04-05, 62-02-43, факс 62-25-43.                                     Жалпы бөлүм 62-0243, Кеңсе 62-02-43,                                      Ишеним телефондору 66-02-95; 66-03-37; 66-03-39    е-mail: mmkyzmat@mkk.gov.kg

КР Президентинин сайты 
КР Жогорку Кеңешинин сайты
КР Министрлер Кабинетинин сайты 

Государственное агентство по делам государственной службы и местного самоуправления при Кабинете Министров Кыргызской Республики
  • БИЗ ТУУРАЛУУ
    • Тарыхый маалымат
    • түзүм
    • Жетекчилик
    • Аппараты
    • Иш-аракет
    • Аймактык органдар
    • Статистика
  • Жаӊылыктар
    • Окуялар
    • Жарыялар
    • МАГСМСУ гезити
  • Тестилөө
  • Коомчулук менен байланыш
    • Электрондук кайрылуу
    • Көп берилүүчү суроолор
    • Жарандарды кабыл алуу графиги
    • Байланыш
  • Структура ГКС
  • Руководство ГКС
  • Деятельность
  • Статистика