Кочкор районунун Ак-Кыя  айыл окмоту

  Муниципалдык кызматтын административдик кызмат орундарына кадрлардын резервине кирүү үчүн ачык сынак жарыялайт

 

Башкы  административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдар:

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
    2. Кыргыз Республикасынын Конституциялык Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын Министирлер Кабинети жөнүндө»;
    3. Кыргыз Республикасынын «Эмгек Кодекси»;
    4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
    5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»;
    6. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө»;
    7. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө»;
    8. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө»;
    9. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
    10. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

 

Улук административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдар

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
    2. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
    3. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»;
    4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө»;
    5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
    6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

 

Кенже административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдарды:

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жонундо” Мыйзамын;

 

 Башкы  кызмат ордуна коюлуучу  квалификациялык  талаптар

кесиптик билимдин деңгээли:

  • тийиштүү багыттагы жогорку билим (мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, техникалык, юридикалык, гуманитардык,  курулуш, архитектура ,айыл чарба жана  медицина,  педагог, финансы экономикалык багыттар боюнча);

 

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү тармактык багыты боюнча тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы.

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;

 

  • Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү  мамлекеттик администрация жана жергиликтуу өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз РеспубликасынынӨкмөтүнүн 2016-жылдын 29-декабрындагы №706 токтому менен бекитилген “КР мамлекеттик жарандык кызматчысынын жана муниципалдык кызматчысынын өздүк ишин жүргүзүүнүн тартиби жөнүндө” жобосун;
  •  Кыргыз Республикасынын  “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын  шайлоолору жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын «Административдик аймактын түзүлүшү жѳнүндѳ» Мыйзамы;
  • ПЖ № 308 Жарлыгыменен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларына жана муниципалдык кызматчыларына класстык чендерди ыйгаруунун, төмөндөтүүнүн жана ажыратуунун тартиби жөнүндө жобо;
  • Администрациялык-аймактык түзүлүшү тууралуу» Мыйзамы;

 

Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди.

— билгичтиги:

иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;

кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;

алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.

— көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

                   Улук кызмат  ордуна  коюлуучу  квалификациялык  талаптар

 

тийиштүү багыттагы жогорку билим   мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, экономика жана башкаруу, социалдык илимдер, гуманитардык илимдер,  педагогикалык билим берүү багыттары, жерге жайгаштыруу жана кадастр, архитектура жана курулуш, айыл чарба, энергетика жана энерготехника экономика жана башкаруу,   юриспруденция багыты боюнча техникалыкалык   боюнча);

 

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;

Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин, Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө », “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамдарын,  «Бухгалтердик эсеп жөнүндө» Мыйзамдарын Кыргыз Республикасынын Салык кодексин жана “Салык эмес төлөмдөр жөнүндө” “Жарандык коргонуу  жөнүндө”, “Архитектура жана шаар куруу жөнүндө”  Кыргыз Республикасынын Жер кодексин,  “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”, «Айыл-чарбасы өнүктүрүү жөнүндө», Мыйзамдарын.  Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнун 2007-жылдагы №243 токтому менен бекиген “Айыл чарба жерлерин кайра бөлүштүрүү фондунун жерлер ижарага берүү шарттары жана тартиби тууралуу ТИПТҮҮ ЖОБО”

 

 

 

Мыйзамдарын кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

— билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

 

Кенже кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар

1) кесиптик билимдин деңгээли:

  • тийиштүү багыттагы жогорку билим же орто кесиптик (ветеринария, айыл чарба багытындагы, экономика жана башкаруу, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, социалдык илимдер, гуманитардык илимдер,  педагогикалык билим берүү багыттары боюнча геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш, табият таануу илимдери, автоматташтыруу жана башкаруу багыттары боюнча архитектура жана курулуш, маалыматтык технологиялар багыттары боюнча,  социалдык илимдер, техносфералык коопсуздук, жаратылышты жайгаштыруу жана гидрометеорология, курал-жарак жана куралдануу системасы    аскер багыттары боюнча

 

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажына талап коюлбайт;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;

  • Кыргыз Республикасынын Үй-бүлөө кодексин;
  • Кыргыз Республикасынын Салык кодексин;
  • Кыргыз Республикасынын “Жарандарынын жалпыга бирдей аскердик милдети жана  жана альтернативдик кызматтар жөнүндө”Мыйзамын;
  • “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө” Мыйзамын;
  • “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын шайлоолору жөнүндө” Мыйзамын;
  • “Жергиликтүү кенештердин депутаттарынын статусу жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын  Өкмөтүнүн  токтому менен бекитилген “Мамлекеттик жөлөкпул жана акчалай компенсацияларды  чектөө жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик статистика жөнүндө”Мыйзамын;
  • “Кыргыз Республикасынын эркин экономикалык аймактар жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын  “Аксакалдар соттору жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “Жамааттар жана алардын бирикмелери жөнүндө” Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “Айыл чарбаны  өнүктүрүү жөнүндө”Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын «Ветеринария жөнүндөгү» Мыйзамын;
  • Кыргыз Республикасынын “Жаныбарларды идентификациялоо жөнүндө” Мыйзамын
  • Кыргыз Республикасынын “Жаныбарларды идентификациялоо эрежесин бекитүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын  Өкмөтүнүн  токтомун;
  • Кыргыз Республикасынын “Салыктык  эмес төлөмдөр жөнүндө” мыйзамдарын билүүсү зарыл.

 

 

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— билгичтиги:

жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

командада иштөө;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн
• Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
• Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, САНАРИП, СЭД, маалыматтык-укуктук системасы).

 

Сынака катышуу учун томонку документтерди атайын папкага коктоп тапшыруу керек:

-озунун арызы;

-резюме (электрондук почтаны корсотуу менен), оздук таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жонундо маалыматты корсотуу менен);

-нотариустан же акыркы иштеген жеринде куболондургон негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин кочурмолору;

-нотариустан же акыркы иштеген жеринде куболондургон эмгек китепчесинин кочурмосу (иш стажы бар болсо);

-илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жонундо документтердин кочурмолору;

-паспорттун кочурмолору;

 

 

Жөнөткөн документтери жана маалыматтары белгиленген тартипке жооп бербеген жарандар конкурска катышпайт.

 

Кара-Суу айылы с Данияров кочосу № 27,  Ак-Кыя  айыл өкмөтүнүн имараты.  Байланыш телефон 0701 46 64 64

Кошумча кенири маалымат  www.mkk.gov.kg  МКК сайтында