Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндөгү” Мыйзамына ылайык Ысык-Ата районунун Нурманбет  айыл өкмөтү төмөндөгү ваканттык административдик муниципалдык кызмат орундарга конкурс жарыялайт:

Башкы топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөнкүдөй типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

— төмөнкүлөрдү билүү:

 Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  • Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат” жөнүндө мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө мыйзамы

4)      Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы № 43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этикасынын Кодекси

5)      Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”;

6)      Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;

7)  Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген  “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасы”

Административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөнкүдөй жалпыквалификациялык талаптар белгиленет:

  • Кыргыз Республикасынын атуулу.
  • Соттуулугу жок.
  • 18 жаштан жогору.

Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөнкүдөй типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  • Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат” жөнүндө мыйзамы;

3)      Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы № 43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этикасынын Кодекси.

 

 

  1. Чыгашалар боюнча жетектөөчү адис: 1ш.б. (К-А)

 

Квалификациялык талаптар:

Билими боюнча: экономика,финансы,юридикалык,салык  жана салык салуу багытындагы жогорку же орто кесиптик билим;

Иш тажрыйба  боюнча: иш стажына талап коюлбайт;

Профессионалдык компетенциясы боюнча:

Билүүсү зарыл: Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө”, “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” мыйзамдарды, зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди, компьютердик программаларды билүүсү

Көндүмдөрү:

жогору турган жеткечилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди,маалыматтарды,суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана /же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

Өнөрдүүлүк:

ченемдик укуктук актылар менен иштөөнү жана иште колдонуу,

тийиштүү деңгээлде компьютердик программаларды билүүсү.

 

Функционалдык-кызматтык милдеттери:

 

-Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын сактоо;

-жарандардын укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын сактоону камсыз кылуу;

-кызматтык этика ченемдерин сактоо;

-жергиликтүү өз алдынча башкаруу органында ички эмгек тартибинин,кызматтык нускамалардын эрежелерин,кызматтык кунскамалардын эрежелерин,кызматтык маалымат менен иштөө жана кызматтык өз ара аракеттенүү тартибин сактоо;

-кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн керектүү квалификациянын деңгээлин сактоо;

-ченемдик укуктук жана башка актыларды иштеп чыгуу жана макулдашуу;

-өз ыйгарым укуктарынын чегинде жарандардын жана уюмдардын кайрылууларын кароо жана кеңеш берүү;

-отчетторду түзүү;

-өз компетенциясынын чегинде актуалдуу маселелер боюнча маалыматтык-методикалык материалдарды түзүү;

-жогору турган адамдардын кызматтык ыйгарым укуктарынын чегинде берилген буйруктарын жана көрсөтмөлөрүн өз учурунда жана сапаттуу аткаруу;

-аймактык казына бөлүмү менен  бюджеттин кассалык аткарылышы боюнча күнүгө иш жүргүзүү;

-накталай акчанын киреше-чыгашасын,товардык-материалдык баалуулуктардын жана негизги каражаттырдын эсебин жүргүзүү.

 

2.Кирешелер боюнча жетектөөчү адис:1ш.б.  (К-А)

 

Квалификациялык талаптар

Билими боюнча: экономика,финансы,юридикалык,салык  жана салык салуу багытындагы жогорку же орто кесиптик билим;

Иш тажрыйба  боюнча: иш стажына талап коюлбайт;

 

Профессионалдык компетенциясы боюнча:

Билүүсү зарыл:Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө”,”Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”;

зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди, компьютердик программаларды билүүсү

Көндүмдөрү:

-маалыматтарды чогултуп,анализдеп, систематизациялоону билүү;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-жергиликтүү жана чет элдик тажрыйбаны өз ишинде колдоно билүүсү;

-коллегалар менен натыйжалуу иш алып баруу;

-мамлекеттик жана /же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-иштеги жаңы жагдайларга көнүп кетүү;

Өнөрдүүлүк:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөөнү жана иште колдонуу;

-ишти жумуш убактысында туура бөлүштүрүү;

-жетекчинин чечимдерин тез арада ишке ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын,зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;

 

Функционалдык-кызматтык милдеттери:

 

Кирешелер боюнча жетектөөчү адис:

Кызматтык милдеттерине төмөнкүлөр кирет:

-Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын сактоо;

-жарандардын укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын сактоону камсыз кылуу;

-кызматтык этика ченемдерин сактоо;

-мамлекеттик органда/ жергиликтүү өз алдынча башкаруу органында ички эмгек тартибинин, кызматтык нускамалардын эрежелерин кызматтык маалымат менен иштөө жана кызматтык өз ара аракетенүү тартибин сактоо;

-кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн керектүү квалификациянын денгээлин сактоо;

-ченемдик укуктук жана башка актыларды иштеп чыгуу жана /же макулдашуу;

-өз ыйгарым укуктарынын чегинде жарандардын жана уюмдардын кайрылууларын кароо жана кенеш берүү;

-отчетторду түзүү;

-өз компетенциясынын чегинде актуалдуу маселелер боюнча маалыматтык-методикалык материалдарды түзүү;

-баш ийген мамлекеттик жарандык кызматчыларды жана муниципалдык кызматчыларда жеке кызыкчылыгынын пайда болушунун алдын алуу;

-жогору турган адамдардын кызматтык ыйгарым укуктарынын чегинде берилген буйруктарын жана көрсөтмөлөрүн өз учурунда жана сапаттуу аткаруу;

-Айыл өкмөтүнүн жергиликтүү бюджетинин  финансы жылга киреше  бөлүктөрүн социалдык-экономикалык өнүгүү планына жараша түзүү үчүн иштерди аткаруу;

-салык төлөмдөрүн төлөө тартибин бузган салык төлөөчүлөргө жана чарбачылык жүргүзгөн субъекттерге карата Кыргыз Республикасынын салык мыйзамдарына ылайык кызматтык компетенциясынын чегинде чара көрүү;

-өнбөй калган салыктын бөлүгүн салык төлөөчүлөрдөн өндүрүү боюнча

сунуштарды, каттарды,билдирүүлөрдү даярдоо жана укуктук ченемдик аткыларды,айыл өкмөтүнүн аткаруу-тескеме документтерин өзүнүн кызматтык ыйгарым укугунун чегинде даярдоо;

-киреше бөлүгүнүн толтурулушу боюнча районук финансы бөлүмүнө жана салык башкармалыгына бекитилген финансы отчетун өз мөөнөтүндө берүүнү камсыз кылуу;

-квартал сайын  төлөмдөрдүн бюджетке түшүүсүнө анализ жүргүзүү менен каржы бөлүмүнүн  башчысына тиешелүү сунуштарды киргизүү;

-чарбачылык жүргүзгөн орто жана чакан бизнестин субъектилери менен(АЗС,кийим тигүү цехтери,магазиндер,павильондор)иш алып баруу,салык салуу үчүн жер тилкесин берүү жөнүндөгү чечимдерди текшерүү, киреше түшүүнүн жаңы булактарын табуу.

 

 

 

 

 

  1. Турак-жай коммуналдык чарбасы боюнча адис-1 ш.б (К-Б)

 

Квалификациялык талаптар:

1.Билими боюнча:  жогорку  билим же орто кесиптик билими;

2.Иш тажрыйбасы боюнча: иш стажына талап коюлбайт;

3.Кесиптик компетенттүүлүгү боюнча:

Билүүсү зарыл:

Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”, “Кыргыз Республикасында жекече турак-жай курулушу жөнүндө” мыйзамдары;

-зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүүсү;

-билгичтиги:

-маалыматтарды чогултуп,анализдеп, систематизациялоону билүү;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын,зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;

 

Функционалдык-кызматтык милдеттери:

Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын сактоо;

-жарандардын укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын сактоону камсыз кылуу;

-кызматтык этика ченемдерин сактоо;

-жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын ички эмгек тартибин,кызматтык нускамалардын эрежелерин,кызматтык маалымат менен иштөө жана кызматтык өз аракеттенүү тартибин сактоо;

-кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн керектүү квалификациянын деңгээлин сактоо;

-ченемдик-укуктук жана башка актыларды иштеп чыгуу жана/же макулдашуу;

-отчетторду түзүү;

-жогору турган адамдардын кызматтык ыйгарым укуктарынын чегинде берилген буйруктарын жана көрсөтмөлөрүн өз учурунда жана сапаттуу аткаруу;

-өз компетенциясынын чегинде актуалдуу маселелер боюнча маалыматтык-методикалык материалдарды түзүү;

 

  1. Аскердик эсепке алуу инспектору— 2 ш.б. (К-Б)

 

Квалификациялык талаптар:

1.Билими боюнча: жогорку билим же  орто кесиптик билими;

2.Иш тажрыйбасы боюнча: иш стажына талап коюлбайт;

3.Кесиптик компетенттүүлүгү боюнча:

Билүүсү зарыл:

Кыргыз Республикасынын “Жарандарынын жалпыга бирдей аскердик милдети жөнүндө, аскердик жана альтернативдик кызматтар жөнүндө”,“Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө” мыйзамдары;

-зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүүсү ;

-билгичтиги:

жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди,маалыматтарды,суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана /же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды иште колдонуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын,зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;

 

Функционалдык-кызматтык милдеттери:

Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын сактоо;

-жарандардын укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын сактоону камсыз кылуу;

-кызматтык этика ченемдерин сактоо;

-жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын ички эмгек тартибин,кызматтык нускамалардын эрежелерин,кызматтык маалымат менен иштөө жана кызматтык өз аракеттенүү тартибин сактоо;

-кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн керектүү квалификациянын деңгээлин сактоо;

-ченемдик-укуктук жана башка актыларды иштеп чыгуу жана/же макулдашуу;

-отчетторду түзүү;

-жогору турган адамдардын кызматтык ыйгарым укуктарынын чегинде берилген буйруктарын жана көрсөтмөлөрүн өз учурунда жана сапаттуу аткаруу;

-өз компетенциясынын чегинде актуалдуу маселелер боюнча маалыматтык-методикалык материалдарды түзүү;

 

Талап кылынуучу документтер:

-Конкурска катышуу жөнүндөгү арызы ваканттык орундун аталышын көрсөтүү менен;

-кадрларды эсепке алуу өздүк баракчасы;

-соттолбогондугу же соттолгондугун кошо көрсөтүү менен өмүр баяны;

-резюме;

-2 сүрөт(3х4см);

-паспортунун көчүрмөсү;

-зарыл кесиптик билими,иш стажын жана квалификациясын ырастоочу документтери(эмгек китепчесинин көчүрмөсү,билими,квалификациясын жогорулаткандыгы,илимий даража жана илимий наам ыйгарылгандыгы  жөнүндө документтеринин көчүрмөлөрү,алар нотариалдык  түрдө же иштеген жериндеги кызматкерлер менен иш алып баруу кызматуу тарабынан күбөлөндүрүлүп ырасталышы керек) 

Паспорту конкурска келгенде көрсөтүлөт.

Документтер конкурс жарыяланган күндөн тартып 10 жумуш күндүн ичинде төмөнкү даректе айыл өкмөтүнүн жооптуу катчысы тарабынан кабыл алынат : Нурманбет  айыл өкмөтү, Нурманбет айылы, Т.Андашев көчөсү №41, сурап билүү телефону: 03132 62000

            Толук жана кошумча маалыматтар Кыргыз Республикасынын мамлекеттик кадр  кызматынын сайтында: www.mkk.gov.kg.