Кара-Кулжа райондук мамлекеттик администрациясы улук жана кенже

кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт.

Улук топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар:

Уюштуруу иштери, кадр маселелери, документтик жана укуктук камсыздоо боюнча башкы адис-юрист

1 штаттык бирдик:

1) Кесиптик билимдин деңгээли:

Жогорку билим-Юридикалык (Юриспруденция).

2) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.

3) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;

4.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;

6.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын Президентин жана Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңешинин депутаттарын шайлоо жөнүндө” Мыйзамы;

2.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарын шайлоо жөнүндө” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” мыйзамы

4.Кыргыз Республикасынын “Администрациялык-аймактык түзүлүшү тууралуу” Мыйзамы

5.Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси.

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

— Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

-өз тармагы боюнча жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Социалдык өнүктүрүү, билим берүү жана саламаттык сактоо маселелери боюнча башкы адиси

1 штат бирдиги:

1) Кесиптик билимдин деңгээли:

Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Медициналык,  Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Гуманитардык, Табигый илимдер тармактарында, ж.б.

2) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.

3) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;

4.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;

  1. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

  1. Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндө” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Мектепке чейинки билим берүү жөнүндө” Мыйзамы;

  1. Кыргыз Республикасынын “Коомдук саламаттыкты сактоо жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы.

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

— Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

-өз тармагы боюнча жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар:

Социалдык өнүктүрүү, жаштар саясаты, маданият жана жашы жете элек өспүрүмдөр маселелери боюнча жетектөөчү адиси

1 штаттык бирдик:

1) Кесиптик билимдин деңгээли:

Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Байланыш ж.б. тармактарында

2) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талап коюлбайт.

3) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

3.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын “Жөлөк пулдарды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы;

2.Кыргыз Республикасынын “Пенсияларды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

  1. Кыргыз Республикасынын “Кесиптик билим берүү жөнүндөгү” Мыйзамы

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-өз тармагы боюнча жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Уюштуруу иштери, документтик камсыздоо жана мамлекеттик сыйлыктар маселелери боюнча адиси

1 штаттык бирдик:

1) Кесиптик билимдин деңгээли:

Жогорку билим — Финансылык экономикалык, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Байланыш тармактарында

2) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талап коюлбайт.

3) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

  1. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”;

2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек” кодекси.

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Агрардык, санариптик өнүктүрүү, жаратылышты коргоо, экология, туризм жана таза суу маселелери боюнча адиси

1 штаттык бирдик:

1) Кесиптик билимдин деңгээли:

Жогорку билим — Финансылык экономикалык, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Техникалык, Курулуш, Байланыш  ж.б. тармактарында

2) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талап коюлбайт.

3) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

  1. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Туризм жөнүндө”;

2.Кыргыз Республикасынын “Суу” кодекси;

3.Кыргыз Республикасынын “Жер” кодекси.

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Конкурска катышуу үчүн адистер төмөндөгүдөй документтерди тапшыруусу зарыл:

-конскурстук комиссиянын төрагасынын наамына арыз;

-кадрдын өздүк барагы;

— 3х6 өлчөмүндөгү 2 даана сүрөтү;

-нотариустан күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (эмгек стажы бар болсо);

-нотариустан күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча дипломдорунун көчүрмөсү;

-резюмеси (электрондук почтасын көрсөтүү менен);

-өмүр баяны;

-паспортунун көчүрмөсү.

Бул документтер райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат жетекчисине конкурс жарыяланып чыккан күндөн баштап 10 календарлык күндүн ичинде (акыркы күнү саат 15-00гө чейин) тапшырылыш керек.

Дареги: Кара-Кулжа районунун Кара-Кулжа айыл аймагынын Кара-Кулжа айылы, Б.Маткадыров көчөсү-№2. Кара-Кулжа райондук мамлекеттик администрациясынын

3- кабаты, 0(777)865635(в)