Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысынын (Омбудсменинин) Аппараты мамлекеттик жарандык кызматтын административдик кызмат орундарынын кенже тобун ээлөө үчүн кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүү жөнүндө жарыялайт
Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкер төмөнкү талаптарга жооп бериши керек:
— Кыргыз Республикасынын жараны болууга;;
— кеминде 21 жашта болуңуз;
— кадрлар резервине киргизүү үчүн Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында белгиленген квалификациялык талаптарга ылайык келүүгө.
Мамлекеттик жарандык кызматтын административдик кызмат орундарынын кенже тобуна коюлуучу жалпы квалификациялык талаптар:
Кенже административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн:
1) Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2) «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3) Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120-токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Социалдык-экономикалык жана маданий укуктарды коргоо жаатындагы:
1. Кесиптик билим деңгээли:
— төмөнкү багыттар боюнча жогорку кесиптик билим: юриспруденция; мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, экономика, социалдык иш багыты боюнча социалдык илимдер.
2. Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбаса.
3.Кесиптик компетенциялар:
3.1. Билүү:
— Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын – «Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө», «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө», «Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө».
3.2. Билүүсү:
— жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
— документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдө ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иш-аракеттерде колдонуу;
— кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
милдеттери;
— жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
— мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
— кызматтык этиканын ченемдерин эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү
— КРнын мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык системаларын пайдалануу.
3.3. Көндүмдөр:
— ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— ар жылдык жана атайын баяндамаларга материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
— жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтерди төмөнкүдөй ырааттуулукта папкага көктөп тапшыруу керек:
— өздүк арыз;
— кадрларды эсепке алуу боюнча өздүк баракча сүрөтү менен (4х6);
— сүрөт менен резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен);
— автобиография (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматтарды көрсөтүү менен);
— нотариалдык же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин тастыктаган документтердин (бар болсо) көчүрмөлөрү;
— нотариалдык же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (эмгек стажы бар болсо);
— окумуштуулук даража жана окумуштуулук наам ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү (бар болсо);
— паспорттун көчүрмөсү (паспорттун түп нускасы конкурска документтерди тапшырууда, ошондой эле тестирлөө этабында көрсөтүлөт);
— акыркы иштеген жеринен сунуштама кат (артыкчылык берилет).
Конкурска катышуу үчүн документтерди кабыл алуу 2024-жылдын 6-декабрынан 16-декабрын кошуп 9.00 дөн 17.00 гө чейин Бишкек шаары, Эркиндик бульвары, 57 (КР ТИМдин мурдагы имараты) дарек боюнча, 209-кабинетте жүргүзүлөт (ишемби жана жекшембиден тышкары).
Түшкү тыныгуу саат 13.00 дөн 14.00 гө чейин.
Документтердин толук пакетин тапшырбаган, ошондой эле конкурска коюлган талаптарга ылайык келбеген талапкерлерге жол берилбейт.
Борбордук мамлекеттик органдарга сынактар (Бишкек шаары боюнча)
Борбордук мамлекеттик органдарга сынактар (Бишкек шаары боюнча)
Вакансии по центральным государственным органам (по г.Бишкек)