Көк-Жаңгак шаардык мэриясы улук жана кенже топтогу  административдик муниципалдык кызмат орундарын ээлөөгө кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык сынак жарыялайт

 

Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына квалификациялык талаптар:

 

Финансылык экономикалык бөлүмүнүн башчысы:

  • Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим – Финансы экономикалык багыттары боюнча;
  • Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык  кызмат стажы же тийиштүү  кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем  эмес иш стажы;
  • Кесиптик компетенттүүлугү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын

Конститутциялык мыйзамы;

 

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Бюджеттик кодекси;
  • КРнын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө”;
  • “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” мыйзамдары;
  • КРнын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө”;

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада  колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын  туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Социалдык маселелер боюнча башкы адис (1 штаттык бирдик)

  • Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим – Социалдык багыт  боюнча, Филология,  Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансы-экономикалык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында
  • Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
  • Кесиптик компетенттүүлугү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын

Конститутциялык мыйзамы;

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын “Балдар жөнүндө” кодекси;
  • КРнын “КРдагы мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”;
  • КРнын “Билим берүү жөнүндө”;
  • КРнын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө”;

 

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Сектор башчы  (1 штаттык бирдик):

  1. Кесиптик билим деңгээли:
  • Жогорку билим ( Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансы-экономикалык, Айыл-чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында)
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын

Конститутциялык мыйзамы;

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын “КРнын Мамлекеттик тили жөнүндө”;
  • КРнын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө”;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө;
  • КРнын “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын ишине текшерүү жүргүзүүнүн тартиби жөнүндө” мыйзамы;

 

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Жогорку турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

Кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

Жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду  даярдоо;

Мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

Иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

Алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

Өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

Көндүмдөрү:

Аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

Түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стартегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам дачрдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

Маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

Компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

 

Өзгөчө  кырдаалдар, жарандык  коргонуу боюнча  башкы  адис  (1 штаттык  бирдик)

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим.
  • Өрт коопсуздугу, экология, геология, архитектура, коммуникация  же   курулуш  багытындагы  жогорку  билим.
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын

Конститутциялык мыйзамы;

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КР “Жарандык коргонуу жөнүндө” мыйзамы;
  • “КР Жергиликтүү  мамлекеттик  администрация жана  жергиликтүү  өз  алдынча  башкаруу  органдары  жөнүндө”мыйзамын;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө.
  • КРнын “Өрт коопсуздугу жөнүндө” мыйзамы;

Билгичтиги:

Жогору турган  жетекчилердин  тапшырмаларын  сапаттуу  аткаруу;

Документтерди, маалыматтарды, суроо  — талаптарга жоопторду  сапатуу  даярдоо;

Тиешелүү  чөйрөдөгү ата – мекендик  жана  чет өлкөлүк  тажрыйбаны  талдоо жана  аны  практикалык  иште  колдонуу;

Кызматтык  милдеттерге  ылайык өз  ишин  натыйжалуу  пландоо;

Жарандардын  кайрылууларын  кароо  жана жоопторду  даярдоо;

Мамлекеттик  жана / расмий  тилдерде  иштиктүү  кат  алышуу;

Командада  иштөө.

Көндүмдөрү:

Ченемдик  укуктук  актылар  менен  иштөө  жана  аларды практикада  колдонуу;

Компьютердик  жана  уюштуруу  техникасын, зарыл  болгон  программалык  продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Жергиликтүү  салыктарды  эсепке  алуу  жана  жыйноо  иштери  боюнча  башкы  адис (1штаттык бирдик):

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Экономика жана  башкаруу, финансылык  жана  юридикалык  багыттагы  жогорку  билим
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
  1. Кесиптик компетенттүүлугү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын

Конститутциялык мыйзамы;

 

 Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КР Салык Кодески;
  • КР “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” мыйзамы;
  • Мамлекеттик жана муниципалдык кызмат ордун ээлоеген же ээлеген жеке жактын Бирдиктүү салык декларациясында көрсөтүлгөн маалыматтарды изилдөө жана талдоо тартиби жөнүндө ЖОБО;
  • “КР Жергиликтүү  мамлекеттик  администрация жана  жергиликтүү  өз  алдынча  башкаруу  органдары  жөнүндө”мыйзамын;

Билгичтиги:

Жогору турган  жетекчилердин  тапшырмаларын  сапаттуу  аткаруу;

Документтерди, маалыматтарды, суроо  — талаптарга жоопторду  сапатуу  даярдоо;

Тиешелүү  чөйрөдөгү ата – мекендик  жана  чет өлкөлүк  тажрыйбаны  талдоо жана  аны  практикалык  иште  колдонуу;

Кызматтык  милдеттерге  ылайык өз  ишин  натыйжалуу  пландоо;

Жарандардын  кайрылууларын  кароо  жана жоопторду  даярдоо;

Мамлекеттик  жана / расмий  тилдерде  иштиктүү  кат  алышуу;

Командада  иштөө.

Көндүмдөрү:

Ченемдик  укуктук  актылар  менен  иштөө  жана  аларды практикада  колдонуу;

Компьютердик  жана  уюштуруу  техникасын, зарыл  болгон  программалык  продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Жер маселелер боюнча  башкы   адис (1 штаттык бирдик):

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим – Геодезия жана жерге жайгаштыруу, Архиткетура жана курулуш адистиктери, Юриспруденция, Финансы-экономикалык багыттары боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкруу, Техникалык, Айыл чарба багыттары боюнча.
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:
  2. Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
  3. Кесиптик компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”.
  • КРнын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;

 

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Жер кодекси;
  • КРнын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”;
  • КРнын Өкмөтүнүн “Айыл чарба багытындагы жер тилкелерин сатуу-сатып алуунун тартиби жөнүндө жобону бекитүү жөнүндө” 2001-жылдын 13-августундагы №427 токтому;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө;

 

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

продуктуларды  колдоно  билүү.

 

 

Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына квалификациялык талаптар:

 

Жергиликтүү  салыктарды  эсепке  алуу  жана  жыйноо  иштери  боюнча  жетектөөчү   адис (1штаттык бирдик):

  1. Кесиптик билимдин  деңгээли:
  • Экономика жана  башкаруу, финансылык  же   юридикалык  багыттагы жогорку же   орто кесиптик  билим
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Иш стажына талап  койулбайт;
  1. Кесиптик компетенттүүлугү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын

  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

—     КР Салык Кодески;

—     КР “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” мыйзамы;

—     КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө.

 

Билгичтиги:

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

продуктуларды  колдоно  билүү.

 

 

Өнөр жай, курулуш,  жана  коммуналдык менчик боюнча  жетектөөчү  адис

(1штаттык  бирдик):

  • Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку же орто  кесиптик билим;

Өрт коопсуздугу, экология, геология, архитектура  жана  курулуш  багытындагы  жогорку  билим.

  • Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Иш стажына талап  койулбайт.
  • Кесиптик компетенттүүлүгү:

Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • “КР  Жергиликтүү  мамлекеттик  администрация жана  жергиликтүү  өз  алдынча  башкаруу  органдары  жөнүндө”мыйзамын;
  • КР “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө;

Билгичтиги:

  • “Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;
  • Жогорку турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
  • Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
  • Кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
  • Жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
  • Мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
  • Иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
  • Алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
  • Өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

Көндүмдөрү:

  • Аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
  • Түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стартегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам дачрдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);
  • Маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
  • Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
  • Натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;
  • Компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

 

Жетектөөчү адис – Инвестиция тартуу боюнча  (1штаттык бирдик)

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку же орто  кесиптик билим: ( Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансы-экономикалык, Айыл-чарба, юриспруденция же бизнес-администрлөө ).
  1. Иш стажы жана  тажрыйбасы:

—    Иш стажына  талап  койулбайт.Инвестицияларды тартуу,долбоорлорду башкаруу

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын “Инвестициялар жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын”Салык кодекси”.

Билгичтиги:

Инвестициялык долбоорлорду изилдөө жана баалоо;

Аймактын экономикалык потенциалын жана артыкчылыктарын аныктоо;

Потенциалдуу инвесторлорду табуу жана алар менен байланыш түзүү;

Инвестицияларды тартуу үчүн презентацияларды, коммерциялык сунуштарды жана башка материалдарды даярдоо;

Инвестициялык долбоорлорду ишке ашыруу процессине көзөмөл жүргүзүү жана координациялоо;

Мамлекеттик жана жеке өнөктөштөр менен кызматташуу;

Инвестициялык келишимдерди, протоколдорду жана башка документтерди иштеп чыгуу;

Долбоордун ишке ашыруу боюнча отчётторду түзүү;

Инвестицияларды тартуу боюнча стратегияларды жана пландарды иштеп чыгуу;

Рынокту жана тренддерди талдоо;

Инвестициялык ишке тиешелүү мыйзамдар жана ченемдик актылар менен иштөө;

Инвестерлор үчүн зарыл болгон укуктук шарттарды түзүү.

Көндүмдөрү:

Инвестициялык анализ жүргүзүү жана бизнес-пландарды түзүү көндүмдөрү;

Финансылык жана юридикалык документтер менен иштөө;

Презентация жасоо жана инвесторлор менен сүйлөшүү жөндөмдүүлүгү;

Кыргыз жана орус тилдеринде эркин сүйлөө;

Англис тилин билүү артыкчылык болуп эсептелет;

Жоопкерчилик жана уюштуруучулук жөндөмдүүлүк;

Ишкердик этикага жана топ менен иштөө көндүмүнө ээ болуу;

Стресте туруктуулук жана иштин мөөнөтүн так сактоо.

 

 

Балдар  жана  үй – бүлө  боюнча  адис (1штаттык  бирдик):

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку же орто  кесиптик билим  социалдык, педагогикалык  гуманитардык  багыттары  боюнча;
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Иш стажына талап коюлбайт.
  1. Кесиптик  компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”мыйзамы;

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Балдар жөнүндө кодекси;
  • КРнын “КРдагы мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө.

Билгичтиги:

Жогору турган жетекчилердин  тапшырмаларын  сапаттуу  аткаруу;

Документтерди, маалыматтарды суроо – талаптарга жоопторду  сапаттуу даярдоо;

Тиешелүү  чөйрөдөгү  ата мекендик  жана чет өлкөлүк  тажрыйбаны тажрыйбаны  талдоо  жана  аны практикалык  иште  колдонуу;

Кызматтык милдеттерге ылайык  өз  ишин  натыйжалуу  пландоо;

Жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду  даярдоо;

Командада  иштөө:

Көндүмдөрү:

Жетиштүү  камсыз болбогон  үй – бүлөлөргө мамлекеттик  кепилдиктердин  программасы  боюнча  жеңилдиктерди  жана пособиелерди  тариздөөдө  жана медициналык  кызмат  көрсөтүүлөргө  жетишүүгө  көмөктөшөт;

Балдардын эс  алууларын, ден – соолуктарын  чыңдоо  боюнча  иш  чараларды өткөрөт.

 

Кадр  маселелери  боюнча – адис (1штаттык бирдик):

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим же тиешелүү багыттагы    орто  кесиптик  билим  социалдык, педагогикалык  гуманитардык  багыт  боюнча;
  1. Иш стажы  жана  тажрыйбасы:
  • Иш стажы  талап  кылынбайт.
  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын “этика кодекси”
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”мыйзамы;

 

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Эмгек кодекси;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө;
  • “КР Жергиликтүү  мамлекеттик  администрация жана  жергиликтүү  өз  алдынча  башкаруу  органдары  жөнүндө”мыйзамын;

Билгичтиги:

Кызматтык  милдеттерди аткаруу үчүн зарыл  болгон  көлөмдө  мамлекеттик  жана  расмий тилди  билүү;

Жогору  турган  жетекчилердин  тапшырмаларын  сапаттуу  аткаруу;

Документтерди, маалыматтарды, суроо  талаптарга  жоопторду  сапаттуу  даярдоо;

Мэриянын  кызматкерлеринин  өздүк  иштерин  жүргүзөт, сактоого  жоопкер жана  кызматкерлердин  өздүк  иштериндеги  маалыматтарга купуя сыр  сактоого  милдеттеме  алат;

Мэрияга  түшкөн  гезит  журналдарды  тариздейт;

Кабылдамада тартипти  сактоону  жана тазалыкты  көзөмөлдөйт;

Тиешелүү  чөйрөдөгү  ата мекендик  жана чет өлкөлүк  тажрыйбаны тажрыйбаны  талдоо  жана  аны практикалык  иште  колдонуу;

Кызматтык милдеттерге ылайык  өз  ишин  натыйжалуу  пландоо;

Жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду  даярдоо;

Командада  иштөө:

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы  шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

                                                       

Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн
• Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
• Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, САНАРИП, СЭД, маалыматтык-укуктук системасы).

 

Сынака катышуу үчүн төмөнкү документтерди атайын папкага топтоп тапшыруу керек:

-өзүнүн арызы;

-кадрларды эсепке алуу боюнча өздүк баракча;

-резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

-нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүргөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

-нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүргөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);

-илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

-паспорттун көчүрмөсү;

 

Жөнөткөн документтери толук  эмес,  ошондой эле, белгиленген  талапка жооп бербеген жарандарга  конкурска катышууга  уруксат берилбейт.

    Конкурска катышууга уруксат берилгендерге конкурстун өткөрүлүшүнүн күнү,  орду  жана  убактысы  кошумча  билдирилет.

 

Документтерди кабыл  алуу  Көк-Жаңгак шаардык мэриясында 2024-жылдын 25-ноябрнан  тартып 06-декабрына чейин  кабыл алынат. Дареги: Көк-Жаңгак шаары, Октябрьга 40-жыл бульвары № 4