Кара-Буура районунун Кара-Буура айыл өкмөтү
бош административдик муниципалдык 2 улук жана 3 кенже кызмат орунуна ачык
СЫНАК ЖАРЫЯЛАЙТ

 1.Каржы-экономика бөлүмүнүн башчысы. Улук кызмат (С-А)

 

1.Кесиптик билимдин деңгээли:

Экономика жана башкаруу, финансылык багыттагы жогорку билим;

2.Стажы жана иш тажрыйбасы:

—  мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы бир жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3  жылдан кем эмес иш стажы;

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:

            — төмөнкүлөрдү билүү:

  Кыргыз Республикасынын Салык кодексин;

  Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин;

  Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө» мыйзамын;

  Кыргыз Республикасынын «Бухгалтердик эсеп жөнүндө» мыйзамдарын;

  Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 1-мартындагы № 131  

    “Кыргыз  Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана   

    муниципалдык кызматчыларынын ишин баалоо жана эмгек акы төлөө  

    шарттары жөнүндө” токтомун;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана

   расмий тилдерди билүү.

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

Көндүмдөрү:

-ченемдикукуктукактыларменеништөөжанаалардытажрыйбадаколдонуу;

-иштипландаштыруужанажумушубакытынтуурабөлүштүрүү;

-башкаруучулукчечимдердиыкчамжүзөгөашыруу;

-компьютердикжанауюштуруутехникасын, зарыл болгонпрограммалыкпродуктулардыколдонобилүү.

 

2.Жер маселелери боюнча башкы адис. Улук кызмат (С-Б)

1.Кесиптик билимдин деңгээли:

— Айыл чарбасы, геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш, техникалык илимдер жана табият таануу илимдери, юридикалык, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багыттагы жогорку билим.

 

2.Стажы жана иш тажрыйбасы:

 мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы бир жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3.Кесиптик компетенттүүлүгү:

            — төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын Жер кодексин;

Кыргыз Республикасынын  «Жайыттар жөнүндө» мыйзамын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү.

Билгичтиги:

-маалыматтыжыйноо, талдоо, системалаштыруужанажалпылоо;

-аналитикалыкдокументтердидаярдоо;

-тиешелүүчөйрөдөгүата-мекендикжана чет өлкөлүктажрыйбаныталдоожанапрактикадаколдонуу;

-кесиптештермененнатыйжалуукызматташуу;

-иштиктүүсүйлөшүүлөрдүжүргүзүү;

-эмгектинжаңышарттарынакөнүү;

Көндүмдөрү:

-ченемдикукуктукактыларменеништөөжанаалардытажрыйбадаколдонуу;

-иштипландаштыруужанажумушубакытынтуурабөлүштүрүү;

-башкаруучулукчечимдердиыкчамжүзөгөашыруу;

-компьютердикжанауюштуруутехникасын, зарыл болгонпрограммалыкпродуктулардыколдонобилүү.

 

3.Жер маселелери боюнча жетектөөчү адис. Кенже кызмат (М-А)

 

1.Кесиптик билимдин деңгээли:

-Айыл чарбасы, геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш, техникалык илимдер жана табият таануу илимдери, юридикалык, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багыттагы жогорку же болбосо орто кесиптик билим.

 

  1. Стажы жана иш тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

 

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” 

  мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын  «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» мыйзамын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү.

 

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттикжана/же расмийтилдердеиштиктүү кат алышуу;

-командадаиштөө;

Көндүмдөрү:

-ченемдикукуктукактыларменеништөөжанаалардыпрактикадаколдонуу;

-компьютердикжанауюштуруутехникасын, зарыл болгонпрограммалыкпродуктулардыколдонобилүү.

 

 

 

4.Юрист-жетектөөчү адис. Кенже  кызмат (М-А)

 

1.Кесиптик билимдин деңгээли:

Юридикалык багыттагы жогорку же орто кесиптик билим;

 

  1. Стажы жана иш тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

 

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:

            — төмөнкүлөрдү билүү:

 Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” 

 мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын  «Жайыттар жөнүндө» мыйзамын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү.

Билгичтиги:

-маалыматтыжыйноо, талдоо, системалаштыруужанажалпылоо;

-аналитикалыкдокументтердидаярдоо;

-тиешелүүчөйрөдөгүата-мекендикжана чет өлкөлүктажрыйбаныталдоожанапрактикадаколдонуу;

-кесиптештермененнатыйжалуукызматташуу;

-иштиктүүсүйлөшүүлөрдүжүргүзүү;

-эмгектинжаңышарттарынакөнүү;

 

Көндүмдөрү:

-ченемдикукуктукактыларменеништөөжанаалардытажрыйбадаколдонуу;

-иштипландаштыруужанажумушубакытынтуурабөлүштүрүү;

-башкаруучулукчечимдердиыкчамжүзөгөашыруу;

-компьютердикжанауюштуруутехникасын, зарыл болгонпрограммалыкпродуктулардыколдонобилүү.

 

 

5.Иш  кагаздарын  алып  баруу боюнча  адис. Кенже кызмат (М-Б)

1.Кесиптик билимдин деңгээли:

        — жогорку  же болбосо орто кесиптик билим;

2.Стажы жана иш тажрыйбасы:

       —  Иш стажына талаптар коюлбайт.

 

3.Кесиптик компетенттүүлүгү:

            — төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын  «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча  типтүү нускамасы.

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттикжана/же расмийтилдердеиштиктүү кат алышуу;

-командадаиштөө;

Көндүмдөрү:

-ченемдикукуктукактыларменеништөөжанаалардыпрактикадаколдонуу;

-компьютердикжанауюштуруутехникасын, зарыл болгонпрограммалыкпродуктулардыколдонобилүү.

 

Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу зарыл:

— Бош кызмат орду көрсөтүлгөн өздүк арыз;

— Кадрлар боюнча өздүк баракча;

— Фотосүрөт 4х6 см. 2 даана;

— Өмүр баян (соттолгондугу же соттолбогондугу жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

— Паспорттун көчүрмөсү;

— Резюме;

— Керектүү кесиптик билимин, эмгек стажын жана квалификациясын ырастаган документтер (эмгек китепчесинин, билиминин, квалификациясын жогорулаткандыгы, илимий даража же илимий наам берилгендиги жөнүндө документтеринин көчүрмөлөрү нотариустан же иштеген жериндеги персоналды башкаруу кызматы тарабынан күбөлөндүрүлүү менен).

            Сынакка катышуу үчүн керектүү документтерди жарыя чыккан күндөн баштап 10 (он) жумушчу күн ичинде саат 08:30дан 17:30га чейин төмөнкү дарекке тапшыруу зарыл:

            Кара-Буура району Кызыл-Адыр айылы Н.Кожомуратов көчөсү № 18 – Кара-Буура айылдык кеңешинин кеңсеси. Байланыш телефондору: 03456 2-00-18, 03456 2-66-89, 0556 56-11-85,

 

Кара-Буура айылөкмөтүнүн сынак комиссиясы