Кара-Кулжа райондук Эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгы улук жана кенже топтогу
административдик мамлекеттик кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү максатында
2023-жылдын 25-мартынан тартып, 2024-жылдын 4-апрелине чейин ачык конкурс
жарыялайт.

1. Улук топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына төмөнкүдөй
квалификациялык талаптар белгиленет:
1.1. Эмгек жана иш менен камсыз кылуу секторунун башчысы:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”
Мыйзамы;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасына көчүп келүүчү этникалык
кыргыздарга берилүүчү мамлекеттик кепилдиктер жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “Чет өлкөлүк граждандардын Кыргыз Республикасындагы
укуктук абалы жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Чет өлкөлөрдөгү мекендештерди колдоо боюнча
мамлкеттик саясаттын негиздери жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы
күрөшүү” Мыйзамы;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
1.2. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн башчысы:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
9. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”
Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын
укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
1.3. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды
дайындоо боюнча бөлүмүнүн башчысы:
1.4. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө
бөлүмүнүн башчысы:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби
жөнүндө” Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча
типтүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик
жөлөкпулдар жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү
жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү
адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
2.1.Эмгек жана иш менен камсыз кылуу секторунун башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасына көчүп келүүчү этникалык
кыргыздарга берилүүчү мамлекеттик кепилдиктер жөнүндө” Мыйзамы;
8. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”
Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы
күрөшүү” Мыйзамы;
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
2.2. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
9. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
2.3.Социалдык кызмат көрсөтүү секторунун башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын
укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
2.4. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды
дайындоо боюнча бөлүмүнүн башкы адиси;
2.5. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө
боюнча бөлүмүнүн башкы адиси;
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодексы;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын
укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
2.6. Каржы жана бухгалтердик эсеп секторунун башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: экономика жана башкаруу.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
– ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
2. Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат жана муниципалдык
кызмат орундарына төмөнкүдөй типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:
3.1.Эмгек жанаиш менен камсыз кылуу секторунун жетектөөчү адиси:
1. Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
2. Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
3. Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”
Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
6. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
7. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы;
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
3.2. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн жетектөөчү адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”
Мыйзамы
6. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
7. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы;
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.

З.З.Социалдык кызмат көрсөтүү секторунун жетектөөчү адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын
укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
7. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
3.4. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды
дайындоо боюнча бөлүмүнүн жетектөөчү адиси:
3.5. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө
боюнча бөлүмүнүн жетектөөчү адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын
укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
7. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
3.6. Каржы жана бухгалтердик эсеп секторунун жетектөөчү адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: экономика жана башкаруу.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамы;
7. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
4.1. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы;
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
4.2. Социалдык кызмат көрсөтүү секторунун адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын
укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
4.3. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды
дайындоо боюнча бөлүмүнүн адиси:
4.4. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө
боюнча бөлүмүнүн адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,
педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча
иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому
менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү
нускама;
4. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар
жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий
тилдерди билүү;
Билгичтиги :
– Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө:
Көндүмдөрү:
– Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
Бул конкурска катышуучулар төмөндөгудөй документтерди тапшыруусу зарыл:
– жеке арыз;
– кадрдык өздүк баракча, 2 сүрөт (3х4);
– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен)
– Өмүр баян ( соттолбогондугун же соттолгондугун көрсөтүү менен)
паспортунан көчүрмө
– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча
билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин
көчүрмөсү ( иш стажы бар болсо);
Документтерди кабыл алуу убактысы жана орду:
ДАРЕГИ: Кара-Кулжа айылы, Ч.Пазылов көчөсу-39, райондук Эмгек социалдык
камсыздоо жана миграция башкармалыгы байланыш номери: 0776 65 16 91
Конкурска документтер массалык маалымат каражаттарына жарыялангандан
баштап, 2024-жылдын 25-мартынан тартып, 2024-жылдын 4-апрелине чейин иш
күндөрү кабыл алынат.