Кара-Кулжа районунун жергиликтүү мамлекеттик администрациясы улук жана кенже кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт. Улук топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар: 1) Социалдык өнүктүрүү, жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары менен өз ара аракеттенүү жана юридикалык камсыздоо маселелери секторунун башчысы 1 штаттык бирдик: а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим – Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш ж.б. б) Иш стажы жана тажрыйбасы: Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы; в) Кесиптик компетенттүүлүгү: – Төмөнкүлөрдү билүү: Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы; 2.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы; 3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек Кодекси”; 4.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы; 5.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы; 6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы; 7.Кыргыз Республикасынын “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Мыйзамы; 8.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы; 9.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы; 10.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама. Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы; 2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы; 3.Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын этикасы боюнча” Кодекси; Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы; 5.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы; 6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы. –Билгичтиги: -маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; -аналитикалык документтерди даярдоо; -тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; -кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; -иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; -эмгектин жаңы шарттарына көнүү; -Көндүмдөрү: -ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; -ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; -башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; -райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат кызматкерлери тарабынан даярдалган ченемдик укуктук актылардын долбоорун мыйзам чегинде терең анализдөө, текшерүү, оңдоо; -жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү; -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программаларды колдоно билүү. 2) Экономика жана регионду өнүктүрүү секторунун башчысы 1 штат бирдиги: а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим – Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Менеджмент, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Тоо-кен өнөр жайы, кен казып алуу ж.б. б) Иш стажы жана тажрыйбасы: Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы; в) Кесиптик компетенттүүлүгү: – Төмөнкүлөрдү билүү: Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы; 2.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы; 3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек Кодекси”; 4.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы; 5.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы; 6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы; 7.Кыргыз Республикасынын “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Мыйзамы; 8.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы; 9.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы; 10.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама. Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы; 2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы; 3.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын этикасы боюнча” Кодекси; Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы; 5.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы. –Билгичтиги: -маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; -аналитикалык документтерди даярдоо; -тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; -кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; -иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; -эмгектин жаңы шарттарына көнүү; -Көндүмдөрү: -ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; -ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; -башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; -райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат кызматкерлери тарабынан даярдалган ченемдик укуктук актылардын долбоорун мыйзам чегинде терең анализдөө, текшерүү, оңдоо; -жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү; -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программаларды колдоно билүү. Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар: 3) Социалдык өнүктүрүү, жаштар саясаты, маданият жана жашы жете элек өспүрүмдөр маселелери боюнча жетектөөчү адиси 1 штаттык бирдик: а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим – Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Гуманитардык, Социалдык, ж.б. тармактарында. б) Иш стажы жана тажрыйбасы: Иш стажына талап коюлбайт. в) Кесиптик компетенттүүлүгү: – Төмөнкүлөрдү билүү: Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы; 2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”; 3.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама. Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын “Жөлөк пулдарды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы; 2.Кыргыз Республикасынын “Пенсияларды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы; 3.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндөгү” Мыйзамы – Билгичтиги: -жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу; -документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо; -тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу; -кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу; -жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо; -мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу; -командада иштөө; Көндүмдөрү: -ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу; -өз тармагы боюнча жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө көзөмөлдү жүргүзүү; -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. 4) Агрардык, санариптик өнүктүрүү, жаратылышты коргоо, экология, туризм жана таза суу маселелери боюнча адиси 1 штаттык бирдик: а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим – Финансылык-экономикалык, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Техникалык, Курулуш, Байланыш, Айыл чарба ж.б. тармактарында б) Иш стажы жана тажрыйбасы: Иш стажына талап коюлбайт. в) Кесиптик компетенттүүлүгү: – Төмөнкүлөрдү билүү: Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын: Кыргыз Республикасынын Конституциясы; 2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”; Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама. Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын: 1.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Туризм жөнүндө”; 2.Кыргыз Республикасынын “Суу” кодекси; 3.Кыргыз Республикасынын “Жер” кодекси. – Билгичтиги: -жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу; -документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо; -тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу; -кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу; -жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо; -мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу; -командада иштөө; Көндүмдөрү: -ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу; -жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү; -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү; Конкурска катышуу үчүн адистер төмөндөгүдөй документтерди тапшыруусу зарыл: -конскурстук комиссиянын төрагасынын наамына арыз; -кадрдын өздүк барагы; – 3х4 өлчөмүндөгү 2 даана сүрөтү; -нотариустан күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (эмгек стажы бар болсо); -нотариустан күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча дипломдорунун көчүрмөсү; -резюмеси (электрондук почтасын көрсөтүү менен); -өмүр баяны; -соттолбогондугу боюнча маалымат; -паспортунун көчүрмөсү. Бул документтер жергиликтүү мамлекеттик администрациясынын аппарат жетекчисине конкурс жарыяланып чыккан күндөн баштап 14 календарлык күндүн ичинде (акыркы күнү саат 15-00гө чейин) тапшырылыш керек. Дареги: Кара-Кулжа районунун Кара-Кулжа айыл аймагынын Кара-Кулжа айылы, Б.Маткадыров көчөсү №2. Кара-Кулжа жергиликтүү мамлекеттик администрациясынын 3-кабаты, сурап-билүү тел: 0555 600 133, 0771 54 54 77; Жазуулар боюнча багыттоо КР ӨКМнин Ош облусу боюнча башкармалыгы Кара-Суу райондук билим берүү бөлүмү мамлекеттик кызмат орундарына ички кадрлар резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт