Каргалык  айыл  аймагынын  айыл өкмөтү  башкы  жана улук  топтогу   административдик муниципалдык кызмат орундарын ээлөөгө

          кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык сынак жарыялайт

 

Каргалык айыл өкмөтүнүн  башкы  топтогу административдик  муниципалдык кызмат орундарына  квалификациялык талаптар:

 

Орун басар-жооптуу катчы боюнча (1 штаттык бирдик)

1). Кесиптик билимдин деңгээли:

–   Жогорку  билим (баардык багыттагы);

2). иш стажы жана тажрыйбасы:

–  жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү тармактык багыты боюнча тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 жылдан кем эмес иш стажы;

3). Кесиптик компетенттүүлүгү:

–   төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  • Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү Конституциялык мыйзамы”;

–    Кыргыз Республикасынын  «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык

кызмат жөнүндө» Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын  «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»

Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын  «Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө» Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын  «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары

жөнүндө» Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» Мыйзамы;

  • Кыргыз Республикасынын “Маалымат алуу укугу  жөнүндө” Мыйзамы ;
  • Кыргыз Республикасынын “Эмгек кодекси”;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз  Республикасында иш  кагаздарын  жүргүзүү  боюнча  типтүү  нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын “Жер кодексин”;
  • Кыргыз Республикасынын “Суу кодексин”;
  • Кыргыз Республикасынын “Салык кодекси”;
  • Кыргыз Республикасынын “Салык эмес кирешелер жөнүндө”;
  • Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын шайлоолору жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын “Аксакалдар соттору жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз  Республикасында иш  кагаздарын  жүргүзүү  боюнча  типтүү  нускама.

Адам ресурстарын башкаруу жаатында;

кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди;

  Билгичтиги::

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл  болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык)жана расмий тилдерди;

– иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүдө жаңы ыкмаларды интеграциялоо;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;

–  кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

– коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктердү издөө;

–  өзүнүн ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландоо;

–  ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

–  чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.

Көндүмдөрү:

–  Аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда

тапшырмаларды жана милдеттерди сарамжалдуу бөлүштүрүү,

-мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү,

–  башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

–  маалыматты талдоо,

–  системалаштыруу жана жалпылоо;

–   ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу билүү;

–  натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү,

–   иштиктүү этикеттин. кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн, элдин алдыңда сүйлөөнүн ыкмаларын билүү,

–  мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

–  компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Каргалык айыл өкмөтүнүн  улук  топтогу административдик  муниципалдык кызмат орундарына  квалификациялык талаптар:

 

Бөлүм  башчысы – кызмат боюнча ( 1 штат бирдик)

 

1).  Кесиптик билимдин деңгээли:

– тийиштүү багыттагы жогорку билим (Экономика жана менеджмент бухгалтердик адистиги);

2).  Иш стажы жана тажрыйбасы:

–   жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3).  Кесиптик компетенциялары:

–   төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

–    Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

–     Кыргыз Республикасынын Конституциялык «Кыргыз Республикасынын Министирлер

Кабинети жөнүндө» Мыйзамы ;

–    Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык

кызмат жөнүндө» Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын  «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»

Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары

жөнүндө» Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын  «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» Мыйзамы;

–    Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому

менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча

типтүү   нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

–   Кыргыз Республикасынын “Бюджеттик кодекси”;

–   Кыргыз Республикасынын “Салык Кодекси”;

     –   Кыргыз Республикасынын “Салыктык эмес кирешелер жонундо Кодекси”;                                                                                                                                                                                                     

–   Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө » Мыйзамы;

–   Кыргыз Республикасынын Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана

жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы;

–   Кыргыз  Республикасынын  “Бухгалтердик  эсеп жөнүндө” Мыйзамы.

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды   колдоно  билүү.

 

Юрист башкы адис – кызмат боюнча ( 1 штат бирдик)

 

1)  Кесиптик билимдин деңгээли:

  • тийиштүү багыттагы жогорку билим (Юристпуденция)

2)  Иш стажы жана тажрыйбасы:

–  Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3)   Кесиптик компетенттүүлүгү:

–    төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

–    Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

–   Кыргыз Республикасынын Конституциялык «Кыргыз Республикасынын Министирлер

Кабинети жөнүндө» Мыйзамы ;

–    Кыргыз Республикасынын  «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»

Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары

жөнүндө» Мыйзамы;
–    Кыргыз Республикасынын  «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» Мыйзамы;

–    Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому

менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча

типтүү   нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

–   Кыргыз Республикасынын Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана

жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы;

–    Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык

кызмат жөнүндө» Мыйзамы;

–   Кыргыз Республикасынын  “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамы;

–   Кыргыз Республикасынын «Укук бузуулар жөнүндө»  кодекси;

–   Кыргыз Республикасынын Эмгек  кодекси”;

–   Кыргыз Республикасынын “Мыйзамдары Кыргыз Республикасынын Жер кодексин”;

–   Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө » Мыйзамы;

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды   колдоно  билүү.

 

Жер маселелер боюнча  башкы   адис (1 штаттык бирдик):

 

1)  Кесиптик  билимдин деңгээли:

  • тийиштүү багыттагы жогорку билим (Айыл чарба багытындагы, Геодезия  жана жерге жайгаштыруу , Токой ресурстарын кайталап өндүрүү жана кайра иштетүү , Техносфералык коопсуздук, жаратылышты жайгаштыруу жана гидрометеорология, Архитектура жана курулуш багытындагы)

2)  Иш стажы  жана тажрыйбасы:

  • Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3)  Кесиптик компетенттүүлүгү:

  • төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү Конституциялык мыйзамы”;
  • КРнын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;

–     Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык

кызмат жөнүндө» Мыйзамы;

  • КРнын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамы;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Жер кодекси;
  • Кыргыз Республикасынын “Суу кодексин”;
  • Кыргыз Республикасынын “Кыргыз  Республикасынын  мамлекеттик жарандык кызматчыларынын  этика кодекси;
  • Кыргыз Республикасынын Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана

жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы;

  • Кыргыз Республикасынын Сугат айдоо жерлерин жарактуу башка категорияларына  жана түрлөрүнө которууга (трансформациялоого)мораторий киргизүү жөнүндө”Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын “Өсүмдүктөрдүн карантини жөнүндө” Мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамы.

Билгичтиги:

“Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документтерди даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды   колдоно  билүү.

 

 

Сынака катышуу үчүн төмөнкү документтерди атайын папкага топтоп тапшыруу керек:

Талап кылынуучу документтер:

 

-жеке арызы;

-кадрларды эсепке алуу боюнча өздүк баракча сүрөтү менен;

-резюме (электрондук почтаны көрсөтүү  жана  сүрөтү  менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен) тактама;

– акыркы  иштеген жеринде  же  оргинал  документ  болсо күбөлөндүрүлөт  негизги  жана  кошумча  билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

-акыркы иштеген жеринде күбөлөндүргөн же  оргинал  эмгек китепчеси болсо көчүрмө күбөлөндүрүлөт (иш стажы бар болсо);

-илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

-паспорттун көчүрмөсү;

Жөнөткөн документтери толук  эмес,  ошондой эле, белгиленген  талапка жооп бербеген жарандарга  конкурска катышууга  уруксат берилбейт.

    Конкурска катышууга уруксат берилгендерге конкурстун өткөрүлүшүнүн күнү,  орду  жана  убактысы  кошумча  билдирилет.

 Документтерди кабыл  алуу  Каргалык  айыл өкмөтүндө  2025-жылдын  24-ноябрынан  тартып   2025-жылдын  08-декабрына   чейин  кабыл алынат.

Толук  маалымат  www.mkk.gov.kg  сайтында  жайгаштырылган.

Документтер жарыя чыккан күндөн баштап 10 жумушчу күн ичинде төмөнкү дарек  боюнча кабыл алынат:

 Дареги: Тогуз-Торо районунун Казарман айылынын Акимбаев көчөсү №81,  байланыш үчүн тел: 0777- 12-65-70,  0707-66-20-58, 03738-5-00-29.