Кочкор районунун Кочкор айыл окмоту
Муниципалдык кызматтын административдик кызмат орундарына кадрлардын резервине кирүү үчүн ачык сынак жарыялайт
Башкы административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдар:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын Конституциялык Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын Министирлер Кабинети жөнүндө»;
3. Кыргыз Республикасынын «Эмгек Кодекси»;
4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»;
6. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө»;
7. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө»;
8. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө»;
9. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
10. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Улук административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдар
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
3. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»;
4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө»;
5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Кенже административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдарды:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жонундо” Мыйзамын;
Башкы кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
кесиптик билимдин деңгээли:
- тийиштүү багыттагы жогорку билим экономика жана башкаруу, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, айыл чарба, гуманитардык илимдер, юридикалык, техникалык, юридикалык багыттарында;
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
— жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү тармактык багыты боюнча тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы.
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
Кыргыз Республикасынын “Администрациялык-аймактык түзүлүшү тууралуу», “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын шайлоолору жөнүндө”, “Аксакалдар соттору жөнүндө”, “Жамааттар жөнүндө”, “Жайыттар жөнүндө”, “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамдарын
кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди.
— билгичтиги:
иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;
алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.
— көндүмдөрү:
аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);
маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;
компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.
Улук кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
тийиштүү багыттагы жогорку билим мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, экономика жана башкаруу, социалдык илимдер, гуманитардык илимдер, педагогикалык билим берүү багыттары, жерге жайгаштыруу жана кадастр, архитектура жана курулуш, айыл чарба, энергетика жана энерготехника экономика жана башкаруу, юриспруденция багыты боюнча
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
— жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
- Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин;
- Кыргыз Республикасынын Үй-бүлөө кодексин
- Кыргыз Республикасынын Жер кодексин;
- Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө Мыйзамын;
- Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамын;
- «Бухгалтердик эсеп жөнүндө» Мыйзамын;
- , “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамын
- «Айыл-чарбасы өнүктүрүү жөнүндө» Мыйзамын
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнун 2007-жылдагы №243 токтому менен бекиген “Айыл чарба жерлерин кайра бөлүштүрүү фондунун жерлер ижарага берүү шарттары жана тартиби тууралуу ТИПТҮҮ ЖОБО, “Бейсалымдык жыйымдар жөнүндө”;
- «Аксакалдар соту жөнүндө» Мыйзамын
- «Тынч чогулуштар жөнүндө» Мыйзамын “Мамлекеттик жѳлѳк пулдар жѳнүндѳ”, “Калкты социалдык жактан тейлөө жөнүндө”Мыйзамы;
- «Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө» мыйзамдарын билүүсү зарыл.
Мыйзамдарынкызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
— билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
— көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Кенже кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
1) кесиптик билимдин деңгээли:
- тийиштүү багыттагы жогорку билим же орто кесиптик (ветеринария, айыл чарба багытындагы, экономика жана башкаруу, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, социалдык илимдер, гуманитардык илимдер, педагогикалык билим берүү багыттары боюнча геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш, табият таануу илимдери, автоматташтыруу жана башкаруу багыттары боюнча архитектура жана курулуш, маалыматтык технологиялар багыттары боюнча, социалдык илимдер, техносфералык коопсуздук, жаратылышты жайгаштыруу жана гидрометеорология, курал-жарак жана куралдануу системасы аскер багыттары боюнча
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт;
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
- Кыргыз Республикасынын Үй-бүлөө кодексин
- Кыргыз Республикасынын “Жарандарынын жалпыга бирдей аскердик милдети жана альтернативдик кызматтар жөнүндө”Мыйзамын;
- “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Массалык маалымат каражаттары жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Жарнак жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү депутаттарын шайлоо жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын “Аксакалдар соттору жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Администрациялык-аймактык түзүлүшү тууралуу» Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Жарандык коргоо жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Архитектура жана шаар куруу жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын“Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Эркин экономикалык аймактар жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик статистика жонундо” Мыйзамы
- Кыргыз Республикасынын “Калкты социалдык жактан тейлөө жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын«Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө» мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “ Ветеринария жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын «Айыл-чарбасы өнүктүрүү жөнүндө» Мыйзамын.
кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;
— билгичтиги:
жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
командада иштөө;
— көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн
• Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
• Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, САНАРИП, СЭД, маалыматтык-укуктук системасы).
Сынака катышуу учун томонку документтерди атайын папкага коктоп тапшыруу керек:
-озунун арызы;
-резюме (электрондук почтаны корсотуу менен), оздук таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жонундо маалыматты корсотуу менен);
-нотариустан же акыркы иштеген жеринде куболондургон негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин кочурмолору;
-нотариустан же акыркы иштеген жеринде куболондургон эмгек китепчесинин кочурмосу (иш стажы бар болсо);
-илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жонундо документтердин кочурмолору;
-паспорттун кочурмолору;
жөнөткөн документтери жана маалыматтары белгиленген тартипке жооп бербеген жарандар конкурска катышпайт.
Кочкор айылы, Шамен көчөсү, 36. Кочкор айыл өкмөтүнүн имараты. Байланыш телефон 0(3535) 50188. 0701747422
Кошумча кенири маалымат www.mkk.gov.kg МКК сайтында