Кыргызской Республики Акыйкатчы (Омбудсмен) институту мамлекеттик жарандык кызматтын административдик кызмат орундарынын улук тобун ээлөө үчүн кадрлар резервине киргизүүгө ачык конкурс жарыялайт.
Конкурстка катышуу үчүн 2025-жылдын 29-апрелинен тартып 21-май күнү кошуп (9:00-17:00) документтерди төмөнкү дарек боюнча алып келүү керек: Бишкек шаары, Тыныстанов көчөсү 120 дареги, каб. № 204 кадр бөлүмү, тел.: (0312) 66-32-97.
Документтердин толук пакетин тапшырбаган, ошондой эле коюлган талаптарга ылайык келбеген талапкерлер конкурска киргизилбейт.
Улук административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн (негизги тест):
1). Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2). «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3). «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
4). «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5). «Коррупцияга каршы күрөшүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6). Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча Типтүү Нускама.
1. Кесиптик билим деңгээли:
– журналист кесиби жана филология жогорку кесиптик билим.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– мамлекеттик жана\же муниципалдык кызматта жыйындысы боюнча 1 жылдан кем эмес стажы, же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө»; «Электрондук башкаруу жөнүндө»;«Электрондук колтамга жөнүндө».
3.2. Билүүсү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, жоопторду жана суроо-талаптарды сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү жаатта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызмат орундук милдеттерге ылайык, өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана алар боюнча жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана\же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуулар;
– командада иштөө;
– тарамдык технологияларды билүү, тарамдык жабдууларды күүлөө көндүмдөрүнө ээ болуу;
– серверлерди жана OC Windows базасында жумушчу станцияларды администрирлөө;
– ЛЭТ (локалдуу эсептегич тарамынын) иштөөсүн базалык түшүнүү;
– РС аппараттык архитектурасынын жана чет жакалык жабдууларды конфигурирлөөнү билүү жана билүүсү;
– антивирустук программаларды пайдалануу;
– маалыматтык тутумдарды жана дайындарды шифрлөөнүн жардамы менен коргоо;
– логин жана пароль коюу;
– бет ачарларды уюштуруу;
– эсептеп чыгарууга байланыштуу сандык дайындар менен иштөө;
– дайындарды таблицалар, диаграммалар жана графиктер түрүндө берүү;
– тесттик, графикалык жана таблицалык редакторлор менен иштөө;
– файлдарды жана папкаларды түзүү жана иштөө менен (кайра атоо, көчүрмөлөө, жылыштыруу, алып салуу жана калыбына келтирүү);
– тышкы чет жака түзүлмөлөрүн кошуу;
– диск мейкиндигин тазалоо (архивдештирүү);
– электрондук каттарды алуу жана жөнөтүү;
– издөө тутумдарын пайдалануу.
– ар кыл браузерлер менен иштөө;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
– дайындарды таблицалар, диаграммалар жана графиктер түрүндө берүү;
– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
– веб-конференц-байланыш уюштуруу тиркемелерин пайдалануу;
– көрмө- материалдарды сактоо, жеткирүү жана көрсөтүү үчүн веб-тиркемелерди пайдалануу;
– тексттерди оңдоо жана редакциялоо;
– кеңсе техникасы (көчүрмөлөө аппараттары, принтер, сканер, проектор же интерактивдүү доска, факс) менен иштөө).
3.3. Көндүмдөрү:
— OC Windows (ар түрдүү версияларын) орнотуу жана кармоо тажырыйбасы;
– сервердик программалык камсыз кылуу орнотуу жана кармоо тажырыйбасы;
– таралган программалык камсыз кылууну (MS Office, 1С жана башка программаларды) билүү;
– тарамдык протоколдордун иштөө принциптерин, компьютердик тарамдарды куруу принциптерин билүү;
– ПК аппараттык бөлүгүн жана бузулууларды аныктоо жана четтетүү мүмкүнчүлүгүн билүү;
– аралыктык пайдалануучулар менен иштөө тажырыйбасы.
Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу керек:
— жеке арыз;
– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), резюме (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматтарды көрсөтүү менен);
– нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) тастыктаган документтердин көчүрмөлөрү;
— нотариалдык күбөлөндүрүлгөн же акыркы иштеген жери боюнча эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
– илимий даражаны жана илимий наамды ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү (бар болсо);
— паспорттун көчүрмөсү.