Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) мамлекеттик кызматтын башкы, улук жана кенже административдик кызмат орундарына кадрдык резервге кабыл алуу үчүн ачык сынак жарыялайт.
Башкы жана улук административдик мамлекеттик жарандык кызмат орундары үчүн тесттик тапшырмаларды (негизги тест) түзүүдө колдонулуучу ченемдик укуктук актылардын жана документтердин тизмеси:
Мамлекеттик жарандык кызматтын жана муниципалдык административдик кызмат орундарынын башкы тобу үчүн:
1) Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2) «Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө» Кыргыз Республикасынын конституциялык Мыйзамы;
3) Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
4) «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5) «Мамлекеттик мамлекеттик кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6) «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
7) «Кызыкчылыктардын кагылышы жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
8) «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
9) «Коррупцияга каршы күрөшүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
10) Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасындагы иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Мамлекеттик жарандык кызматтын жана муниципалдык административдик кызмат орундарынын улук тобу үчүн:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы.
3. «Мамлекеттик мамлекеттик кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
4. «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5. «Коррупцияга каршы күрөшүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасындагы иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Кенже административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн (негизги тест):
1)Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2)“Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3) Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 буйругу менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасы”.
Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысынын (Омбудсменинин) аймактык өкүлчүлүгүндө иштөө багытында (Ысык-Көл) административдик кызмат орундарынын башкы тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билим: юриспруденция.
Иш стажы жана иш стажы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 3 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Кылмыш-жаза кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Жазык-процесстик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Жазык-аткаруу кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»; «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө»; «Кылмыш жасады деген шек менен жана айыптоо менен кармалган адамдарды кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө».
— Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасындагы иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Билгичтиги:
— иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
– түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;
– алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү.
Көндүмдөр:
— иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
– түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;
– алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
— Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысынын (Омбудсменинин) жылдык жана атайын баяндамаларына материалдарды даярдоо;
— жарандардын арыздарын кароо;
— тиешелүү көңүл буруу актыларын даярдоо;
– түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);
– маалыматтык талдоо, системамалаштыруу жана жалпылоо;
– ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
– натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын колдоно билүү, мамлекеттик жана расмий тилдерде кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн, элдин алдында сүйлөө, ишкердик кат алышуунун ыкмаларын колдоно билүү;
-жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Укук коргоо ж.б.органдары тарабынан эркиндигинен ажыратуу жана чектөө жайларында адам укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын коргоо багытында административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
— багыт боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенция:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Кылмыш-жаза кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Жазык-процесстик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Жазык-аткаруу кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө»; «Жазык-аткаруу (пенитенциардык) тутумунун органдары жана мекемелери жөнүндө»; “Кылмыш жасаган деген шек менен жана айыптоо менен кармалган адамдарды кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө”.
Билгичтиги:
— маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
– маалыматтарды таблицалар, диаграммалар жана графиктер түрүндө көрсөтүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди даярдоо;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруу чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Сот органдары менен иштөө жана сот процесстерин мониторингдөө багытында административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
1. Кесиптик билим деңгээли:
— багыт боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Жарандык процесстик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Жазык-процесстик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын Судьялар кенешине караштуу Тартип комиссиясы жөнүндө”.
Билгичтиги:
– маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу
– аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
– веб-конференция колдонмолорун колдонуу;
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди даярдоо;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруу чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Жарандык – саясий укуктарды, мигранттардын, чет элдик жарандардын жана аскер кызматчыларынын укуктарын коргоо багытындагы административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Тышкы эмгек миграциясы жөнүндө”; “Качкындар жөнүндө”; “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы күрөшүү жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын жарандыгы жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”; 1966-жылдын 16-декабрындагы Жарандык жана саясий укуктар жөнүндө эл аралык пакт.
Билгичтиги:
— маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– жаңы эмгек шарттарына көнүү;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди даярдоо;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруу чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Балдардын, аялдардын жана үй-бүлө укуктарын коргоо багытында административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, социалдык илимдер багытында;
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы же тиешелүү кесиптин чөйрөсүндө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”; “Үй-бүлөлүк зомбулуктан сактоо жана коргоо жөнүндө”; Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 24-июлундагы № 449 токтому менен бекитилген “Балдар иштери боюнча комиссия жөнүндө” типтүү Жобо.
Билгичтиги:
— маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди даярдоо;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруу чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Укуктук колдоо жүргүзүү, жыйынды талдоо, жана пландаштыруу багытында административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
— багыт боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңешинин Регламенти жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”; “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”.
Көндүмдөр:
Билгичтиги:
— маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди даярдоо;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруу чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Эл аралык кызматташуу багыты боюнча административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
— төмөнкү багыттар боюнча жогорку кесиптик билим берүү: юриспруденция. эл аралык мамилелер (англис тилин билүү менен).
Стажы жана иш тажрыйбасы:
— жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: «Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө»; «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;«Эл аралык келишимдер жөнүндө»; «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик символдору жөнүндө»; Англис тили (В2 денгээли).
– жогорку жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;
— документтердин англис тилинен жазуу жүзүндө которуу;
– документтерди, маалыматтарды, жоопторду англис тилинде сапаттуу даярдоо
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иштерде колдонуу;
— кызматтык нускамаларга ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу жоопкерчиликтер;
— мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;
— командалык иш алып барууну билүү;
– чет өлкөлүк делегациялардын коштоо. – тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иштерде колдонуу;
— жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумдарын пайдалануу;
Көндүмдөр:
— эл аралык уюмдар менен иштөө тажрыйбасы;
– эффективдүү мамилелерди түзүү, ишкердик этикеттин ыкмаларын өздөштүрүү;
— ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— жетекчиликтин башка тапшырмаларын.
Маалымат каражаттары менен иштөө багыты боюнча административдик кызмат орундарынын улук тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билими: журналистика; филология.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: «Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө жөнүндө»; «Жалпыга маалымдоо каражаттары жөнүндө»; «Журналисттин кесиптик ишмердигин коргоо жөнүндө»; «Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө».
Билгичтиги:
— маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– антивирустук программаларды колдонуу;
— маалыматтык системаларды жана маалыматтарды шифрлөө аркылуу коргоо;
— эсептөөлөргө байланыштуу сандык маалыматтар менен иштөө;
– маалыматтарды таблицалар, диаграммалар жана графиктер түрүндө көрсөтүү;
— тесттик, графикалык жана электрондук таблица редакторлору менен иштөө;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо;
– пресс-релиздерди, Омбудсмендин билдирүүлөрүн даярдоо;
– Омбудсмендин сөзүнүн тексттерин редакциялоо;
– ведомстволук гезитке макалаларды даярдоо;
– Акыйкатчынын сайтын керектүү маалыматтар менен камсыз кылуу;
– республикалык жалпыга маалымдоо каражаттарында адам укуктары маселелерин чагылдыруу процессине мониторинг жүргүзүү (орус тилинде);
– стенограммаларды, видео жана аудио материалдарды транскрипциялоо;
– Омбудсмендин, анын орун басарларынын, Аппараттын жетекчисинин жана кызматкерлеринин пресс-конференцияларын уюштуруу;
– республикалык жалпыга маалымдоо каражаттарында адам укуктары маселелерин чагылдырууга мониторинг жүргүзүү;
— мамлекеттик жана расмий тилдеринде пресс-релиздерди даярдоо, редакциялоо, басып чыгаруу, жайылтуу жана которуу;
– Акыйкатчынын сайтын жана интернеттин социалдык тармактарындагы расмий баракчаларын керектүү фото, видео жана тексттик материалдар менен камсыз кылуу;
– окурмандардын электрондук комментарийлерине мониторинг жүргүзүү жана аларга жооп берүү;
— жарандардын электрондук кайрылууларын каттоо үчүн жарандардын кайрылуулары менен иштөө жана документтик камсыздоо бөлүмүнө өткөрүп берүү;
— жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
Саламаттыкты сактоого жана психиатриялык стационарлардагы пациенттерге укуктарды коргоо багытындагы административдик кызмат орундарынын кенже тобуна квалификациялык талаптар психиатриялык мекемелерде:
Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыт боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция, психология, социалдык илимдер багытында.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
–иш тажрыйбасы талап кылынбайт.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”; “Психиатриялык жардам жана аны көрсөтүүдө жарандардын укуктарынын кепилдиктери жөнүндө”; “Жазык-аткаруу (пенитенциардык) тутумунун органдары жана мекемелери жөнүндө”.
Билгичтиги:
— маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
– маалыматтарды таблицалар, диаграммалар жана графиктер түрүндө көрсөтүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Көндүмдөр:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди даярдоо;
– жылдык жана атайын отчеттор үчүн материалдарды даярдоо;
— жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруу чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин тапшырмаларын аткаруу.
Жарандардын кайрылуулары менен иштөө жана документтик камсыздоо багыты боюнча административдик кызмат орундарынын кенже тобуна квалификациялык талаптар:
Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку кесиптик билими: юриспруденция, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, экономика, техникалык билим.
Кызматы жана иш тажрыйбасы:
– иш стажы талап кылынбайт.
Кесиптик компетенциялар:
Билим:
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө”; “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”.
Көндүмдөр:
Билгичтиги:
— жогору турган жетекчилердин буйруктарын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу
– жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;
– кесиптик этиканын стандарттарын эске алуу менен социалдык тармактарда туура өз ара аракеттенүү;
— Кыргыз Республикаснын мыйзамдарынын укуктук базасы маалыматтык сиситемасын колдоно билүү,
Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу керек:
— өзүнүн арызы;
— кадрларды эсепке алуу боюнча өздүк баракча, сүрөтү менен (4х6);
— өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);
— резюме сүрөтү менен форма боюнча;
— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
— илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;
— паспорттун көчүрмөсү (түп нускасы сынакка келгенде көрсөтүлөт).
— акыркы иштеген жериңизден сунуш кат.
Документтерин толук тапшырбаган, ошондой эле талаптарга жооп бербеген талапкерлер сынакка катыша албайт.
Сынакка катышуу үчүн документтерди кабыл алуу 2024-жылдын 20-мартынан тартып 2-апрель күнү саат 17-00 чейин жүргүзүлөт. Дареги: Бишкек ш., Тыныстанова көч. 120, кабинет №207, тел.: 66-32-97