Ак-Талаа райондук мамлекеттик администрациясынын аппаратынын юридикалык маселелер, укуктук тартип жана жарандык коргонуу боюнча башкы адис административдик мамлекеттик кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар:
У-Б
Кесиптик билимдин деңгээли:
тийиштүү багыттагы жогорку билим (юриспруденция, юрист, политология, педагогикалык, социалдык, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу);
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөндөгүлөрдү билүү:
- Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы
мыйзамдарды
Жалпы (негизги) мыйзамдар
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
3. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»;
4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө»;
5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Тиешелүү тармактагы (предметтик) мыйзамдар
- КР “Кыргыз Республикасынын Президентин шайлоо жөнүндө” Мыйзамы;
- “Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңешинин депутаттарын шайлоо” Мыйзамы;
- КР “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарын шайлоо” Мыйзамын,
- КР “Ченемдик-укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
- “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик сырды сактоо жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө» Мыйзамы,
Билгичтиги:
- кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
- маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
- аналитикалык документтерди даярдоо;
- тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
- кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
- иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
- эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
Көндүмдөрү:
- ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
- ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
- башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Ак-Талаа райондук мамлекеттик администрациясынын аппаратынын социалдык маселелер жана боюнча жетектөөчү адис административдик мамлекеттик кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
К-А
Кесиптик билимдин деңгээли:
- тийиштүү багыттагы жогорку билими ( гуманитардык, социалдык, педагогикалык маданият жана искуство,мамлекеттик, муниципалдык башкаруу).
Иш стажы жана тажрыйбасы:
иш стажысына талап коюлбайт.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөндөгүлөрдү билүү:
- Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
Жалпы (негизги) мыйзамдар
- Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама
Тиешелүү тармактагы (предметтик) мыйзамдар
- КР “Калкты социалдык жактан тейлөөнүн негиздери жөнүндө” Мыйзамы;
- КР “Дене-тарбия жана спорт жөнүндө” Мыйзамы;
- КР Үй-бүлөө кодекси;
- КР Балдар кодексин;
- Кыргыз Республикасынын «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө» Мыйзамы,
- КРӨнүн 2009-жылдын 29-декабрындагы №823-токтому менен бекитилген Мамлекеттик пособиелерди жана акчалай компенсацияларды төлөө тартиби жөнүндө жобосу.
Билгичтиги:
- кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү
- жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
- документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
- тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
- кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
- жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
- мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
- командада иштөө.
Көндумдөрү:
- ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
- компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Ак-Талаа райондук мамлекеттик администрациясынын аппаратынын уюштуруу иштери жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары менен өз ара аракеттенүү, санариптештирүү боюнча адис административдик мамлекеттик кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
К-Б
Кесиптик билимдин деңгээли:
- тийиштүү багыттагы жогорку билим (экономика жана башкаруу, социалдык, педагогикалык, инженердик- техникалык).
Иш стажы жана тажрыйбасы:
иш стажысына талап коюлбайт.
Кесиптик компетентүүлүгү:
Төмөндөгүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
Жалпы (негизги) мыйзамдар
- Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама
Тиешелүү тармактагы (предметтик) мыйзамдар
- Кыргыз Республикасынын Конституциялык Мыйзамы
- Кыргыз Республикасынын «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө» Мыйзамы,
- Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкару жөнүндө” мыйзамы
- Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө»
Билгичтиги:
- кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.
- жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
- документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
- тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
- кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
- жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
- мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
- командада иштөө.
Көндумдөрү:
- ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
- компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү жана IT техологиялар менен иштөө.
Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн
Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, Санарип, СЭД, маалыматтык-укуктук системасы).
Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди делого тиркеп тапшыруу керек (делонун сыртына толук аты-жөнү, байланыш номерлери, электрондук почта дареги көрсөтүлсүн):
- Жеке арыз;
- паспорттун көчүрмөсү;
- резюме ( сүрөтү, электрондук почтаны көрсөтүү менен);
- нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) тастыктаган документтердин көчүрмөлөрү;
- нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн эмгек китепченин көчүрмөсү ( иш стажысы бар балсо)
- илимий даражаны жана илимий наамды ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү ( бар болсо);
- соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматы.
Сынакка катышуу үчүн документтердин топтомун Ак-Талаа райондук мамлекеттик администрациясынын иш кагаздарын жүргүзүү, документтик камсыздоо жана кадр маселелери боюнча башкы адис Ч.Нураковага тапшыруу зарыл.
Дареги: Ак-Талаа району, Баетов айылы, К.Мырзалымбеков көчөсү №16 ( Ак-Талаа райондук администрациясынын 3 кабаты, 32-кабинет)
Документтерди тапшыруу мөөнөтү: 2025-жылдын 19-февралынан 28-февраль саат 18.00гө чейин кабыл алынат.
Сурап билүү телефондору: (03537) 92-3-10, 0500075394
Эскертүү: белгиленген талаптарга жооп бербеген документтерди жана
маалыматтарды берген жарандарга конкурска катышууга жол берилбейт.
Жөнөтүлгөн документтери жана маалыматтары белгиленген тартипке жооп бербеген жарандар конкурска катышпайт.
Конкурс өткөрүү жөнүндө маалымат жайгаштырылган күндөн тартып Кочкор айылы, Шамен көчөсү № 36 дареги боюнча Ормон-Хан айыл өкмөтүнүн имаратында 2025-жылдын 4-мартына чейин кабыл алынат.
Жөнөткөн документтери жана маалыматтары белгиленген тартипке жооп бербеген жарандар конкурска катышпайт.
Документтерди кабыл алуу кулактандыруу жарыяланган күндөн тартып он күндүк мөөнөттө кабыл алынат.