Талас облусунун Талас районуна караштуу Каракол айыл аймагынын айыл өкмөтү Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык  кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамынын негизинде башкы, улук  жана кенже кызмат  орундарынын топторуна  кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык сынак  жарыялайт!

 

Талас районунун Каракол айыл аймагынын айыл өкмөтүнүн кадрлар резервине конкурс төмөнкүдөй өткөрүлөт:

-административдик муниципалдык кызмат орунунун башкы тобуна (резервге)

-административдик муниципалдык кызмат орундарынын улук тобуна (резервге)

-административдик муниципалдык кызмат орундарынын кенже тобуна(резервге)

 

Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкерлер төмөнкү квалификациялык талаптарга шайкеш келиши керек:

-Кыргыз Республикасынын жараны болууга;

-18 жаштан жаш болбоого;

-соттулугу жок;

-мыйзамдарда белгиленген квалификациялык талаптарга ылайык келүүгө.

 

            Башкы топтогу административдик муниципалдык кызмат ордуна төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

 

Айыл өкмөттүн башчысынын орун басары-жооптуу катчысы (Б-А)


1) кесиптик билимдин деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку билим (бардык багыттагы);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 3 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 5 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

Кыргыз Республикасынын Жер кодексин;

Кыргыз Республикасынын Суу кодексинн;

Кыргыз Республикасынын Салык кодексин;

Кыргыз Республикасынын Салыктык эмес кирешелер жөнүндө Кодекси;

Кыргыз Республикасынын Эмгек  кодексин;

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын администрациялык-аймактык түзүлүшү тууралуу» мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын статусу жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын  “Аксакалдар соттору жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жамааттар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын  “Жайыттар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Президенттин 2022-жылдын 02-февралындагы № 24 Жарлыгы менен бекитилген “Мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн, аны түзүүнүн жана иштөөсүнүн тартиби жөнүндө” жобону;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 24-февралындагы

№ 61 Жарлыгы менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларын жана муниципалдык кызматчыларын ротациялоо тартиби жөнүндө” жобосун;

Кыргыз Республикасынын Президенттин 2022-жылдын 02-февралындагы № 25 Жарлыгы менен бекитилген “Иштеген жылдары үчүн пайыздык үстөк акыларды төлөө үчүн мамлекеттик кызматтын жана муниципалдык кызматтын стажын эсептөө тартиби жөнүндө” жобосун;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын   6-майындагы  № 213 Жарандык   коргонуу  жаатындагы  эскертүүлөрдү  берүүнүн  тартиби  жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтомун;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн  2019-жылдын 11-ноябрындагы
№ 597 “Өзгөчө кырдаалдардан келтирилген зыянды баалоонун тартибин бекитүү жөнүндө” токтомун;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн  2019-жылдын 13-майындагы № 219 “Коопсуз райондорго калкты эвакуациялоо жана көчүрүү, ошондой эле материалдык жана маданий баалуулуктарды эвакуациялоо тартибин бекитүү жөнүндө” токтомун;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын 18-апрелиндеги № 179 “Жарандык коргонуунун мамлекеттик тутуму жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтомун билүүсү зарыл.

— адам ресурстарын башкаруу жаатында;

— кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди;

—    билгичтиги:

иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүдө жаңы ыкмаларды интеграциялоо;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;

кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктердү издөө;

өзүнүн ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландоо;

ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

— көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди сарамжалдуу бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин. кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн, элдин алдыңда сүйлөөнүн ыкмаларын билүү, мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

 

Айыл өкмөттүн социалдык-экономикалык  пландоо жана өнүктүрүү бөлүмүнүн башчысы (У-А)

 

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— экономика жана башкаруу, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар,финансылык, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багытында);

жогорку билим;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес иш стажы;

  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын   Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин;

Кыргыз Республикасынын Салык кодексин;

Кыргыз Республикасынын Салыктык эмес кирешелер жөнүндө кодексин;

Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 1-августундагы
менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларына жана муниципалдык кызматчыларына эмгек акы төлөө шарттары жөнүндө” № 266 Жарлыгын билүүсү зарыл.

— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

  • билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

  • көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Айыл өкмөтүнүн социалдык маселелер боюнча башкы адиси (У-Б)

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку билим (экономика жана башкаруу, тейлөө сферасы, маданият жана искусство, социалдык жана гуманитардык илимдер, педогогикалык билим беруу, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар, табият таануу илимдери)

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодексин;

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын   Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын  “Кыргыз Республикасындагы калкты социалдык жактан тейлөөнүн негиздери жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” мыйзамын;

— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

-билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Айыл өкмөттүн жер, жайыт жана айыл чарба маселелери боюнча башкы адиси (У-Б)

 

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку билим (айыл чарба жана айыл чарба илимдери,  геодезия жана жерге жайгаштыруу,  автоматташтыруу жана башкаруу,  техносфералык коопсуздук жаратылышты жайгаштуруу жана гидромерология, архитехтура жана курулуш, токой ресурстарын кайталап өндүрүү жана кайра иштетүү,  гелогия, чалгындоо жана кендерди иштетүү, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багытында);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Жер кодексин;

Кыргыз Республикасынын Суу кодексин;

“Кыргыз Республикасынын Сугат айдоо жерлерин жарактуу жерлердин башка категорияларына жана түрлөрүнө которууга (трансформациялоого) мораторий киргизүү жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Өсүмдүктөрдүн карантини жөнүндө”  мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жайыттар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын 2008-жылдын 17-июнундагы № 306 “Айыл чарба өндүрүшүн өздөштүрүү жана жүргүзүү үчүн аз өндүрүмдүү айыл чарба жерлерин берүү тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

Кыргыз Республикасынын 2009-жылдын19-июнундагы № 386 “Жайыттар жөнүндө” мыйзамын ишке ашыруу боюнча чаралар тууралуу өкмөтүнүн токтому;

Кыргыз Республикасынын 2013-жылдын 13-сентябрындагы № 515 “Жайыт ресурстарын мал жаюу менен байланышпаган башка максаттарга пайдалануу укугун берүүнүн тартиби жөнүндө” токтомун билүүсү зарыл.

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

-билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Айыл өкмөттүн кирешелер боюнча башкы адиси (У-Б)

 

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку билим (экономика жана башкаруу чөйрөсүндө, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багытында);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын   Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин;

Кыргыз Республикасынын Салык кодексин;

Кыргыз Республикасынын Салыктык эмес кирешелер жөнүндү кодексин;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын билүүсү зарыл.

— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

-билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөнкүдөй типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

 

 

 

 

 

Айыл өкмөттүн жетектөөчү адиси –  коомдук тартип, уюштуруу маселелери боюнча  (К-А)

 

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— юридикалык багытта  жогорку же орто кесиптик билим,(экономика жана башкаруу, тейлөө сферасы, маданият жана искусство, социалдык жана гуманитардык илимдер, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар)

2) иш стажы жана иш тажрыйбасы:

— иш стажына  талап коюлбайт;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

 төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын Жер кодексин;

Кыргыз Республикасынын Жарандык кодексин;

Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексин;

Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 02-февралындагы № 24 Жарлыгы менен бекитилген “Мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн, аны түзүүнүн жана иштөөсүнүн тартиби жөнүндө” жобону;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 02-февралындагы № 25 Президенттин Жарлыгы менен бекитилген “Иштеген жылдары үчүн пайыздык үстөк акыларды төлөө үчүн мамлекеттик кызматтын жана муниципалдык кызматтын стажын эсептөө тартиби жөнүндө” жобону;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2017-жылдын 31 январындагы № 17 Президенттин Жарлыгы менен бекитилген Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарынын реестрин бекитүү жөнүндө жобону;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген  “Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча Типтүү нускамасын”;

— кызматтык  милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү.

— билгичтиги:

ишкананын ишин жүзөгө ашыруу үчүн зарыл болгон мыйзамдар, ченемдик укуктук документтер менен камсыз кылуу;

юридикалык документтердин мыйзамдарга ылайыктуулугун текшерүү;

айыл өкмөттүн башчысына кол коюу үчүн берилген буйруктардын, көрсөтмөлөрдүн, жоболордун жана юридикалык мүнөздөгү башка документтердин долбоорлорунун мыйзамдарга ылайыктуулугун текшерүү;

башка органдардан айыл өкмөткө түшкөн даттанууларды жана кайрылууларды кароо;

нотариус менен байланышты жүргүзүү;

документтерди сотко чейинки даярдоону чечүү;

сотто айыл өкмөттүн кызыкчылыгын коргоо;

укуктук маселелер боюнча айыл өкмөттүн кызматкерлерине кеңеш берүү, документтерди түзүүдө юридикалык жардам көрсөтүү;

көзөмөл органдары тарабынан текшерүү учурунда айыл өкмөттүн кызыкчылыгын билдирип, инспекторлордун корутундуларынын негиздүүлүгүн, тууралыгын, текшерүүлөрдүн жыйынтыктарынын аткарылышынын тууралыгын аныктайт.

— көндүмдөрү:

жарандык, кылмыш, финансылык, эмгек жана административдик укук тармагында билимдүү болуу;

мыйзамдар жана башка ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана мыйзамдагы өзгөрүүлөрдү көзөмөлдөй билүү, аларды иш жүзүндө колдонуу;

мамлекеттик жана расмий тилдерде чыгып сөз сүйлөө жана ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.

 

Айыл өкмөттүн санариптештирүү жана кадр маселелери боюнча жетектөөчү адиси (К-А)

 

  1. Кесиптик билим деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку жана атайын орто кесиптик билим (экономика жана башкаруу, маалымат коопсуздугу, тейлөө сферасы, автоматташтыруу жана башкаруу, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар, социалдык жана гуманитардык багыттагы);

  1. Стажы жана иш тажрыйбасы:

-кенже кызмат орундары — иш стажына талаптар коюлбай

  1. Профессионалдык компетенциялар:

-төмөнкүлөрдү билүү

 Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

— Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;

— Айыл өкмөттүн ар бир административдик муниципалдык кызмат орундары боюнча тийиштүү тармактагы  мыйзамдарды билүүсү зарыл.

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Президенттин 2022-жылдын 02-февралындагы № 24 Жарлыгы менен бекитилген “Мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн, аны түзүүнүн жана иштөөсүнүн тартиби жөнүндө” жобосун;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 31-майындагы
№ 169 Жарлыгы менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларын жана муниципалдык кызматчыларын аттестациядан өткөрүүнүн тартиби жөнүндө” жобосун;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 24-февралындагы

№ 61 Жарлыгы менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларын жана муниципалдык кызматчыларын ротациялоо тартиби жөнүндө” жобосун;

Кыргыз Республикасынын Президенттин 2022-жылдын 02-февралындагы № 25 Жарлыгы менен бекитилген “Иштеген жылдары үчүн пайыздык үстөк акыларды төлөө үчүн мамлекеттик кызматтын жана муниципалдык кызматтын стажын эсептөө тартиби жөнүндө” жобосун;

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2017-жылдын 31-январындагы № 17 Жарлыгы менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарынын реестрин;

Кыргыз Республикасынын Министрлер кабинетинин 2022-жылдын 14-июнундагы № 316 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчысынын жана муниципалдык кызматчысынын өздүк ишин жүргүзүү тартибин;

Кыргыз Республикасынын Президентинин «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларына жана муниципалдык кызматчыларына эмгек акы төлөө шарттары жөнүндө» 2022-жылдын 1-августундагы № 266 Жарлыгы;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2003-жылдын 24-июлундагы “Эмгек китепчесинин формасын, эмгек китепчесине кошумча баракчанын формасын жана эмгек китепчесин жүргүзүү тартибин бекитүү жөнүндө” № 462 токтомун.

— билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдө ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу.

Көндүмдөр (умения и навык):

  • маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
  • аналитикалык документтерди даярдоо;
  • тиешелүү чөйрөдө ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;
  • кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
  • ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
  • эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу.
  • ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
  • ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
  • башкаруу чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
  • байланыш жабдуулары менен иштөө жана аны пайдалануу эрежелери.

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана

расмий тилдерди билүү;

  • компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),

«TOKTOM Mamleket Pro» маалыматтык-укуктук системасын билүү;

“Санарип аймак”, “E-Kyzmat”, “Infodocs” автоматташтрылган информациялык

системаларды билүү.

 

 

Айыл өкмөттүн мамлекеттик сатып алуулар, инвестиция тартуу жана долбоор менен иштөө боюнча жетектөөчү адис (К-А)

 

  1. кесиптик билимдин деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку жана атайын орто кесиптик билими  (экономика жана башкаруу, маалымат коопсуздугу, тейлөө сферасы, автоматташтыруу жана башкаруу, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар, гуманитардык багыттагы).

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажысына талап коюлбайт;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды.

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасында инвестициялар жөнүндө” мыйзамын.

— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

— билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Айыл өкмөттүн айыл чарбасы жана өзгөчө кырдаалдар ж.б. маселелер  боюнча  адиси (К-А)

 

  1. кесиптик билимдин деңгээли:

тийиштүү багыттагы жогорку жана атайын орто кесиптик билим  (айыл чарба жана айыл чарба илимдери,геодезия жана жерге жайгаштыруу,  автоматташтыруу жана башкаруу,  техносфералык коопсуздук жаратылышты жайгаштыруу жана гидромерология, архитехтура жана курулуш, токой ресурстарын кайталап өндүрүү жана кайра иштетүү,  гелогия, чалгындоо жана кендерди иштетүү, табият таануу, педагогикалык илимдер, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багытында);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажысына талап коюлбайт;

3) кесиптик компетентүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын   Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

“Кыргыз Республикасынын Сугат айдоо жерлерин жарактуу жерлердин башка категорияларына жана түрлөрүнө которууга (трансформациялоого) мораторий киргизүү жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жайыттар жөнүндө” мыйзамын;

— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

-билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Айыл өкмөттүн  коммуналдык чарба, таза суу, таштандылар, мал чарбасы жана ирригация маселеси боюнча адиси (К-Б)

           

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— тийиштүү багыттагы жогорку билим же атайын орто кесиптик билим
(айыл чарба жана айыл чарба илимдери, геодезия жана жерге жайгаштыруу,  автоматташтыруу жана башкаруу физика математика илимдери жана фундаменталдык  информатика, экономика жана башкаруу, техносфералык коопсуздук жаратылышты жайгаштуруу жана  гидромерология, архитехтура жана курулуш багытындагы);

 

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажысына талап коюлбайт;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

— төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

Кыргыз Республикасынын Суу кодексин;

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министирлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Суу жөнүндөгү” мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мал чарбасындагы асылдандыруу иши жөнүндө” мыйзамын;

— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер көктөмөгө

тиркелип тапшырылат:

 

— өзүнүн арызы;

— резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен);

— өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);

— илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

— талапкердин инсандыгы автоматташтырылган маалыматтык системасы аркылуу тастыкталат (түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт);

 

 

      Сынакка катышуу үчүн керектүү документтерди төмөндөгү дарекке https://kara-kol.org.kg/?page_id=29 жарыя чыккан күндөн баштап 14 календарлык күндүн ичинде саат 8:30 дан 17:30га чейин тапшыруу керек. Арыз берүүнүн акыркы мөөнөтү 2024-жылдын 20-августу болуп саналат.

 

Эскертүү: Белгиленген талаптарга туура келбеген документтерди жана маалыматтарды тапшырган жарандарды сынакка катыштырууга жол берилбейт.

 

Дареги: Талас районунун Каракол айыл өкмөтү, Чыныке-Бий  №1,  Каракол айыл өкмөтүнүн кеңсеси.

 

Маалымат алуу телефондору: 0507 29 89 89, 0501 37 84 84.