Чүй облусунун Аламүдүн районунун Төмөнкү-Аларча айыл өкмөтү

Төмөнкү-Аларча айыл өкмөтүнүн башкы, улук жана кенже административдик муниципалдык кызмат орундарына кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс  жарыялайт.

Административдик муниципалдык кызмат орундарына жалпы квалификациялык талаптар:

  • Кыргыз Республикасынын жараны;
  • Соттолгон эмес;
  • 18 жашка толгон.

Башкы административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн:

Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын «Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө» Конституциялык Мыйзамы, Кыргыз Республикасынын Эмгек Кодекси, Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Мыйзамы, «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө», «Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө», «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө», «Коррупцияга каршы күрөшүү жөнүндө», «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Улук административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн:

Кыргыз Республикасынын Конституциясы, “Мамлекеттик мамлекеттик кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”, “Коррупцияга каршы күрөшүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын ”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасындагы иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Кенже административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн:

Кыргыз Республикасынын Конституциясы, “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы.

Башкы топтун административдик муниципалдык кызмат ордуна төмөнкү квалификациялык талаптар белгиленет:

Айыл өкмөтүнүн башчысынын орун басары (Г-А) – 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— жогорку кесиптик билим

2) иш стажы жана иш тажрыйбасы:

— жалпысынан мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

3) кесиптик компетенциясы:

  — билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы Мыйзамдарынын, Кыргыз Республикасынын Жер кодексинин, Кыргыз Республикасынын “Жамааттар жана алардын бирикмелери жөнүндө”, “Аксакалдар соттору жөнүндө”, “Тынч чогулуштар жөнүндө”, “Тынчтык чогулушунун тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарына айрым мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүү», «Мамлекеттик жана муниципалдык кызмат көрсөтүүлөр жөнүндө»;

        адам ресурстарын башкаруу тармагында;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү зарылдыгы;

     — иш билгилиги:

аракеттердин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн чечүүгө болгон мамилени талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана интеграциялоо;

оперативдүү чечимдерди кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик;

кызыкчылыктардын кагылышына алып келген көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

милдеттерди чечүү үчүн инновациялык ыкмаларды колдонуу мүмкүнчүлүктөрүн издөө;

алардын ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

конфликттик кырдаалдарды жөнгө салуу;

       көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийгендердин ортосунда тапшырмаларды жана тапшырмаларды сарамжалдуу бөлүштүрүү, алардын кол алдындагыларга мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын сапаттуу жеткирүү, башкаруу чечимдерин оперативдүү даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, жаңы формаларды издөө жана иш ыкмалары);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

натыйжалуу мамилелерди куруу, иштиктүү этикеттин ыкмаларын өздөштүрүү, жолугушууларды жана жолугушууларды өткөрүү, эл алдында чыгып сүйлөө жана мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышууларды жүргүзүү;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Айыл өкмөтүнүн жооптуу катчысы (Г-Б) – 1 бирдик.

 1) кесиптик билимдин деңгээли:

—        жогорку билим

2) стажы жана иш стажы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта жалпысынан 3 жылдан кем эмес иш стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

3) кесиптик компетенциясы:

    — билүүсү керек:

Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы No 43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарына, Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этика кодексине,

Кыргыз Республикасынын Президентинин 02.02.2018-жылдагы Жарлыгы менен бекитилген «Мамлекеттик жарандык кызматтын жана мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын муниципалдык кызматынын кадрларынын резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн тартиби жөнүндө» жобо .2022, “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы, “Ички миграция жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 29-декабрындагы No 706 “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматын жана муниципалдык кызматын уюштуруу маселелери жөнүндө”, “Эмгек китепчесинин формасын бекитүү жөнүндө” токтому 2003-жылдын 24-июлундагы № 462 Эмгек китепчесиндеги тиркеменин формасы жана Эмгек китепчелерин жүргүзүүнүн тартиби;

адам ресурстарын башкаруу тармагында;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана расмий тилдер;

—        иш билгилиги:

аракеттердин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн чечүүгө болгон мамилени талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана интеграциялоо;

оперативдүү чечимдерди кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик;

кызыкчылыктардын кагылышына алып келген көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

милдеттерди чечүү үчүн инновациялык ыкмаларды колдонуу мүмкүнчүлүктөрүн издөө;

алардын ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

конфликттик кырдаалдарды жөнгө салуу;

—        көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийгендердин ортосунда тапшырмаларды жана тапшырмаларды сарамжалдуу бөлүштүрүү, алардын кол алдындагыларга мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын сапаттуу жеткирүү, башкаруу чечимдерин оперативдүү даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, жаңы формаларды издөө жана иш ыкмалары);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

натыйжалуу мамилелерди куруу, иштиктүү этикеттин ыкмаларын өздөштүрүү, жолугушууларды жана жолугушууларды өткөрүү, эл алдында чыгып сүйлөө жана мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышууларды жүргүзүү;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Улук топтун административдик муниципалдык кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптар белгиленет:

ФЭБнүн башчысы  (С-А) – 1 бирдик.

   1) кесиптик билимдин деңгээли: — экономика жана башкаруу, каржы багыттары боюнча жогорку билим;

   2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

   3) кесиптик компетенциясы:

    — билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин, «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө», «Бухгалтердик эсеп жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

—        иш билгилиги:

маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;

бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

жаңы эмгек шарттарына көнүү;

  • көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Чыгаша боюнча башкы адис (С-Б) 1 бирдик

       1) кесиптик билимдин деңгээли:

— экономика жана башкаруу, каржы багыттары боюнча жогорку билим;

      2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

      3) кесиптик компетенциясы:

       — билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин, «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө», «Бухгалтердик эсеп жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

      — иш билгилиги:

маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;

бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

жаңы эмгек шарттарына көнүү;

 — көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Киреше боюнча башкы адис (С-Б) – 1 бирдик

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— экономика жана финансы, салыктар жана салык салуу багыттары боюнча жогорку билим;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин, Кыргыз Республикасынын Салык кодексин, «Салыктык эмес төлөмдөр жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;

бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

жаңы эмгек шарттарына көнүү;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Өзгөчө кырдаалдар жана жер маселелери боюнча башкы адис (С-Б) – 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш, топурак таануу, картография, агрономия, агрохимия жана агротопурак таануу, юриспруденция багыттары боюнча жогорку билим;

2) иш стажы жана  тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарына, Кыргыз Республикасынын Жер кодексине, Кыргыз Республикасынын “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамына, “Жарандык коргонуу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамына, Жерди ижарага берүүнүн шарттары жана тартиби жөнүндө типтүү жобо Айыл чарба жерлерин кайра бөлүштүрүү фонду;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;

бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

жаңы эмгек шарттарына көнүү;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Социалдык маселелер боюнча башкы адис – (С-Б) – 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— гуманитардык илимдер боюнча жогорку кесиптик билими;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматта 1 жылдан кем эмес иш стажы, же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасындагы калкты социалдык жактан тейлөөнүн негиздери жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын Республика», «Эмгек менен камсыз кылууну өнүктүрүү жөнүндө».

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

жогору турган жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;

командалык иш;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Кенже тайпанын (М-А) административдик мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптар белгиленет:

Киреше боюнча жетектөөчү адис — (М-А) -2 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— экономика жана финансы, бухгалтердик эсеп, талдоо жана аудит, салыктар жана салык салуу, юриспруденция жаатындагы жогорку же орто кесиптик билими;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин, Кыргыз Республикасынын Салык кодексин, «Салыктык эмес төлөмдөр жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

жогору турган жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;

командалык иш;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Социалдык маселелер боюнча жетектөөчү адис (МА) – 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— жогорку же орто кесиптик билими;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

3) кесиптик компетенциясы:

— билисүү керек:

Кыргыз Республикасынын Жалпы мыйзамдарын, “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө”, “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын.

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

жогору турган жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;

командалык иш;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Жетектөөчү адис бухгалтер-кассир (М-А) — 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— экономика, бухгалтердик эсеп, талдоо жана аудит, салыктар жана салык салуу жаатындагы жогорку же орто кесиптик билими;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексин, «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө», «Бухгалтердик эсеп жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

жогору турган жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;

командалык иш;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу; компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Кенже тайпанын (М-Б) административдик мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптар белгиленет:

Статист боюнча адис –  (М-Б) — 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— физика-математика илими жана фундаменталдык информатика багыттары боюнча, экономика жана башкаруу, финансы, статистика жаатындагы жогорку же орто кесиптик билими;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, «Мамлекеттик статистика жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2007-жылдын 19-октябрындагы № 483 токтому менен бекитилген «Кыргыз Республикасынын статистикалык бирдиктеринин бирдиктүү мамлекеттик реестринин мамлекеттик органдардын ведомстволук реестрлери менен өз ара аракеттенүүсү жөнүндө» Жобосун;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

жогору турган жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;

командалык иш;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Юрист адистиги —  (М-Б) — 1 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— жогорку же орто кесиптик юридикалык билими;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

3) Кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Жер кодексин, “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”, “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

маалыматтарды чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу;

бизнес сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

жаңы эмгек шарттарына көнүү;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

башкаруу чечимдерин оперативдүү ишке ашыруу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

АСБ (ВУС) инспектору (М-Б) — 3 бирдик.

1) кесиптик билимдин деңгээли:

— жогорку же орто кесиптик билими.

2) стажы жана иш стажы:

— иш стажына талаптар коюлбайт;

3) кесиптик компетенциясы:

— билүүсү керек:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамын, “Жалпыга бирдей аскердик милдет, аскердик жана альтернативдик кызматтар жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2009-жылдын 10-августундагы № 509 токтому бекитилген “Аскердик кызматка милдеттүүлөрдүн жана аскерге милдеттүүлөрдүн аскердик эсебин жүргүзүүнүн тартиби жөнүндө” Жобосун;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

— иш билгилиги:

жогору турган жетекчилердин көрсөтмөлөрүн сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикада колдонуу;

кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана аларга жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат алышуу;

командалык иш;

— көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана оргтехникага, керектүү программалык продуктыларга ээ болуу.

Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат, алар төмөнкү ырааттуулукта милдеттүү түрдө (Дело №) берилет:

  • муниципалдык кызматтын тобун көрсөтүү менен жеке арыз;
  • резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өмүр баяны (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);
  • нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) тастыктаган документтердин көчүрмөлөрү;
  • нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы болгондо);
  • илимий даражаны жана илимий наамды ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү (бар болсо);
  • паспорттун көчүрмөсү.

Андан ары ачык сынакка катышуу үчүн документтери талапка жооп берген талапкерлер гана чакырылат. Талапкерлердин байланыш маалыматтары жана дареги так болушу керек.

Сынакка катышуу үчүн ар бир адам 2023-жылдын 5 -сентябрынан 19-сентябрына  чейин саат 17:00гө чейин документтерин тапшырышы керек.

Төмөнкү дарек боюнча кайрылыңыз: Чүй облусу, Аламүдүн району, Төмөнкү Аларча айылы, Кыргыз көчөсү 193, Төмөнкү-Аларча айыл өкмөтүнүн имараты.

Тел: 0312 39-70-63.

Эскертүү:

Бардык квалификациялык талаптардан өткөн конкурсанттар сынакка катышууга чакырылат, байланыш телефондорун көрсөтүшүңүз керек.

Кабыл алынган документтер кайтарылбайт.