ӨЗГӨН РАЙОНДОР АРАЛЫК ЭМГЕК, СОЦИАЛДЫК КАМСЫЗДОО ЖАНА МИГРАЦИЯ БАШКАРМАЛЫГЫ

Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 2-февралындагы ПЖ №24 “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервин түзүү жана иштөөсү жөнүндө”Жарлыгына ылайык

Өзгөн райондор аралык эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгындагы  бөлүм башчы, башкы адис, жетектөөчү адис жана адис кызмат орундарына дайындоо үчүн КАДРЛАР РЕЗЕРВИНЕ КИРГИЗҮҮ ҮЧҮН КОНКУРС ЖАРЫЯЛАЙТ

Кадрлар резервине киргизүүгө конкурс төмөнкү этаптарды камтыйт:

  1. Документтерди кароо;
  2. Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын билүүгө компьютердик тестирлөө;
  3. Аңгемелешүү;

Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкерлер улук  топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптарга шайкеш келиши керек:

1.Башкармалыктын бөлүм башчы кызмат орундарына – жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер;

 

  • Иш стажы жана тажрыйбасы:

Мамлекеттик жана/ же муниципиалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3жылдан кем эмес тажрыйбасы бар;

Кесиптик компетенттүүлүгү төмөнкүлөрдү билүү:

 

     Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдырын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”Мыйзамы;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамы;
  6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;

 

     Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” мыйзамы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тили жөнүндө” мыйзамы;
  3. Кыргыз Республикасынын “Үй бүлө кодекси”;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгүчектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамы;
  5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамы
  6. Кыргыз Республикасынын “Балдар жөнүндөгү” кодекси

Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана / же расмий тилдерди билүү.

 

  • Билгичтиги:

Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

Аналитикалык документ даярдоо;

Тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик  жана  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

Иштиктүү сүйлөшүүлөрдүжүргүзүү;

Эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;

 

  • Көндүмдөрү:

-Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;

-Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;

 

  1. Башкармалыктын башкы адис кызмат орундарына – жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер;

 

  • Иш стажы жана тажрыйбасы:

Мамлекеттик жана/ же муниципиалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес тажрыйбасы бар;

  • Кесиптик компетенттүүлүгү төмөнкүлөрдү билүү:

 

           Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  2. Кыргыз Республикасынын “ Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”мыйзамы;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” мыйзамы;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”мыйзамы;
  6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;

 

     Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” мыйзамы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тили жөнүндө” мыйзамы;
  3. Кыргыз Республикасынын “Үй бүлө кодекси”;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгүчектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамы;
  5. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамы
  6. Кыргыз Республикасынын “Балдар жөнүндөгү” кодекси

 

  • Билгичтиги:

-Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-Аналитикалык документ даярдоо;

-Тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик  жана  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-Иштиктүү сүйлөшүүлөрдүжүргүзүү;

-Эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;

 

  • Көндүмдөрү:

-Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;

-Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;

 

Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкерлер кенже  топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптарга шайкеш келиши керек:

 

  1. Башкармалыктын жетектөөчү адис кызмат орундарына – жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер;

 

Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талаптар коюлбайт;

 

Кесиптик компетенттүүлүгү төмөнкүлөрдү билүү:

 

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдырын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
  3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;

 

 

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” мыйзамы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Үй бүлө кодекси”;
  3. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамы;

 

Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.

 

  • Билгичтиги:

 

— Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны -талдоо жана практикалык иште колдонуу;

-Кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;

-Жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-Мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-Командада иштөө;

 

  • Көндүмдөрү:

 

-Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;

 

4.Башкармалыктын адис кызмат орундарына – жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер;

 

Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талаптар коюлбайт;

 

  • Кесиптик компетенттүүлүгү төмөнкүлөрдү билүү:

 

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдырын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;

 

  • Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

 

  1. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” мыйзамы;
  2. Кыргыз Республикасынын “Балдар жөнүндө кодекси”;
  3. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамы;

 

Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.

 

  • Билгичтиги:

 

— Жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-Документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны -талдоо жана практикалык иште колдонуу;

-Кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;

-Жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-Мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-Командада иштөө;

 

  • Көндүмдөрү:

 

-Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;

 

Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:

-Тиркеме ылайык форма боюнча өзүнүн арызы;

-Тиркемеге ылайык форма боюнча резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), сүрөтү, өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

-Нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизи жана кошумча билимин ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

-Нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);

-Илимий даражаны жана илимий наамды ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү (бар болсо);

-Паспорттун көчүрмөсү (түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт);

 

Документтерди тапшыруу мөөнөтү: 

Конкурска катышуу үчүн жогоруда көрсөтүлгөн документтерди көктөмөгө көктөп  2025-жылдын 21майынан  баштап 2025-жылдын  3-июнуна чейин төмөнкү дарек боюнча кабыл алынат.

Дареги: Өзгөн шаары, Гагарин көчөсү 2 (башкармалыктын 3-кабаты 307-кабинет)

Кошумча маалымат алуу үчүн төмөнкү телефон номерлери боюнча кайрылыныздар: Тел (03233) 5-05-36, 0(773) 636310, 0(505)363698