Араван районунун Төө-Моюн айыл өкмөтү улук жана кенже муниципалдык кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт
Айыл өкмөтүнүн коомдук коопсуздук жана кирешелер (салыктар) боюнча башкы адис кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
- 1) Кесиптик билимдин деңгээли:
- жогорку билим — Финансылык экономикалык багыттары боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика, Маданият жана искусство багыттары боюнча.
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
- жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
- Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
- Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама”
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Салык кодекси;
- Салыктык эмес кирешелер жөнүндө Кыргыз Республикасынын кодекси;
- Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамы.
- Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз
Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;
билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
- көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Айыл өкмөтүнүн санариптештирүү жана IT технологиялар боюнча жетектөөчү адис кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
- жогорку билим же орто кесиптик билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитар дык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика, Маданият жана искусство тармактарында.
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
- иш стажына талап коюлбайт;
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
- Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарыи:
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын З-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама”
Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.
билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
айыл аймагында иштин бардык чөйрөлөрүн санариптештирүү боюнча иштөө;
Е-кызмат, “Санарип аймак”, ЭДБ (электрондук документ башкаруу);
калктын инфраструктураларынын социалдык объекттердин электрондук маалыматтар базасын түзүү;
айыл аймагынын веб-сайтын түзүү жана иштешин камсыз кылуу;
- көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү
Конкурска катышуучулар жарыя басылып чыккан күндөн тартып 10 календарлык күн ичинде төмөндөгү документтерди тапшыруу керек: арыз,резюме, өздүк баракча, диплому менен өздүк китепчесинин нотариус тарабынан күбөлөндүргөн көчүрмөсү, паспорттун көчүрмөсү, фото сүрөтү (4х6), өмүр баян (соттолбогондугу тууралуу маалыматы менен). Дареги: Төө-Моюн айыл өкмөтү, Ак-Шар айылы, Эгемендүүлүк кең көчөсү, сурап билүү үчүн 0775574057 Телефону аркылуу кайрылууга болот.