ЛЕНИН АЙЫЛ ӨКМӨТҮНҮН КАДРЛАРДЫН РЕЗЕРВИНЕ КИРҮҮ ҮЧҮН АЧЫК СЫНАК ЖАРЫЯЛАЙТ

БАШКЫ ТОПТОГУ АДМИНИСТРАТИВДИК МУНИЦИПАЛДЫК КЫЗМАТ ОРУНДАРЫНА КВАЛИФИКАЦИЯЛЫК ТАЛАПТАР

  1. Кесиптик билим деңгээли:
  • Жогорку билим ( Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансы-экономикалык, Айыл-чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында)
  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 (беш) жылдан кем эмес иш стажы;
  1. Кесиптик компетенттүүлүгү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын конститутциялык мыйзамы;
  • КРнын Эмгек кодекси;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;
  • КРнын ченемдик укуктук актылары жөнүндө;
  • Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө;
  • КРнын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө;
  • “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө”;
  • КРнын “Ички жер которуу жөнүндө”;
  • КРнын “Жарандык абалдын актылары жөнүндө” мыйзамдары;
  • Мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлкеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн, аны түзүүнүн жана иштөөсүнүн тартиби жөнүндө ЖОБО;
  • КРнын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларын ротациялоо тартиби жөнүндө ЖОБО.
  • “Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Билгичтиги:

  • Иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
  • Түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;
  • Башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
  • Кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;
  • Алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
  • Өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
  • Ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
  • Чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.

Көндүмдөрү:

  • Аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
  • Түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стартегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам дачрдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);
  • Маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
  • Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
  • Натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;
  • Компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

УЛУК ТОПТОГУ АДМИНИСТРАТИВДИК МУНИЦИПАЛДЫК КЫЗМАТ ОРУНДАРЫНА КВАЛИФИКАЦИЯЛЫК ТАЛАПТАР:

  • Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим – Социалдык иштер адистиги боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансы-экономикалык, Айыл-чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында
  • Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
  • Кесиптик компетенттүүлугү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын конститутциялык мыйзамы;
  • КРнын Эмгек кодекси;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;
  • КРнын ченемдик укуктук актылары жөнүндө;
  • Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө;
  • “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Балдар жөнүндө кодекси;
  • КРнын “КРдагы мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”;
  • Билим берүү жөнүндө;
  • “Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Билгичтиги:

  • Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
  • Аналитикалык документтерди даярдоо;
  • Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
  • Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
  • Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
  • Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

  • Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
  • Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
  • Башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
  • Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

КЕНЖЕ ТОПТОГУ АДМИНИСТРАТИВДИК МУНИЦИПАЛДЫК КЫЗМАТ ОРУНДАРЫНА КВАЛИФИКАЦИЯЛЫК ТАЛАПТАР:

  • Кесиптик билимдин деңгээли:
  • Жогорку билим же орто кесиптик билим – Финансылык экономикалык багыттары боюнча;
  • Иш стажы жана тажрыйбасы:
  • иш стажына талаптар коюлбайт;
  • Кесиптик компетенттүүлугү:
  • Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  • Кыргыз Республикасынын Конститутциясы;
  • “КР Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын конститутциялык мыйзамы;
  • КРнын Эмгек кодекси;
  • КРнын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;
  • КРнын ченемдик укуктук актылары жөнүндө;
  • Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө;
  • “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;
  • КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому “КРда иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

  • КРнын Бюджеттик кодекси;
  • КРнын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө”;
  • “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” мыйзамдары;
  • КРнын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын ишин баалоо жана эмгек акы төлөө шарттары жөнүндө 2017-жылдын 1-марты №131 токтому;
  • КРнын Балдар жөнүндө кодекси;
  • КРнын “КРдагы мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”;
  • Билим берүү жөнүндө;
  • КРнын “Ветеринария жөнүндө”;
  • “Жаныбарларды идентификациялоо жөнүндө”;
  • “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары.
  • КРнын Салык кодекси;
  • КРнын “КРнын Мамлекеттик тили жөнүндө”;
  • Салыктык эмес кирешелер жөнүндө Кыргыз Республикасынын кодекси;
  • КРнын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”;
  • КРнын “КРнын жарандарынын жалпыга бирдей аскердик милдети, аскердик жана альтернативдик кызматтар жөнүндө”;
  • “Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (КРнын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди;

Билгичтиги:

  • Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
  • Аналитикалык документтерди даярдоо;
  • Тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
  • Кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
  • Иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
  • Эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

  • Ченемдик укуктук актылдар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
  • Ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
  • Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

 

Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн:

  • Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана
    расмий тилдерди билүү;
  • Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү
    (Word, Excel, «TOKTOM Mamleket Pro» маалыматтык-укуктук системасы).

Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу керек:

  • өздүк арыз;
  • өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү
    менен);
  • резюме сүрөтү жана электрондук почтаны көрсөтүү менен;
  • нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана
    кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
  • нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин
    көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
  • илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө
    документтердин көчүрмөлөрү;
  • паспорттун көчүрмөсү (түп нускасы сынакка келгенде көрсөтүлөт).
  • Сынакка катышуучу адамдар кошумча сунуш каттарды бере алышат.
  • Арыз берүүнүн мөөнөтү 2022-жылдын 8-июлунан баштап 8-сентябрьга чейин.
  • Сынакка катышуу үчүн документтер төмөнкү дарек боюнча кабыл алынат:
    Жалал-Абад облусу, Сузак району, Ленин айылы К.Маматов 3. (Персонал менен иштөө бөлүмү),
  • сурап билүү тел: +996778667556.

ЭСКЕРТҮҮ: Белгиленген талаптарга жооп бербеген документтерди жана
маалыматтарды көрсөткөн жарандарга сынакка катышууга жол берилбейт.