Кара-Кулжа районунун жергиликтүү мамлекеттик администрациясы улук жана кенже кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт.
Улук топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар:
1) Социалдык өнүктүрүү, жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары менен өз ара аракеттенүү жана юридикалык камсыздоо маселелери секторунун башчысы
1 штаттык бирдик:
а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш ж.б.
б) Иш стажы жана тажрыйбасы:
Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
в) Кесиптик компетенттүүлүгү:
— Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;
3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек Кодекси”;
4.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
5.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;
6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
7.Кыргыз Республикасынын “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Мыйзамы;
8.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы;
9.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
10.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;
2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы;
3.Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын этикасы боюнча” Кодекси;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы;
5.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;
6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы.
—Билгичтиги:
-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
-аналитикалык документтерди даярдоо;
-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
-Көндүмдөрү:
-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
-райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат кызматкерлери тарабынан даярдалган ченемдик укуктук актылардын долбоорун мыйзам чегинде терең анализдөө, текшерүү, оңдоо;
-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;
-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программаларды колдоно билүү.
2) Экономика жана регионду өнүктүрүү секторунун башчысы
1 штат бирдиги:
а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Менеджмент, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Тоо-кен өнөр жайы, кен казып алуу ж.б.
б) Иш стажы жана тажрыйбасы:
Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
в) Кесиптик компетенттүүлүгү:
— Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;
3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек Кодекси”;
4.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
5.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;
6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
7.Кыргыз Республикасынын “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Мыйзамы;
8.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы;
9.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
10.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;
2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы;
3.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын этикасы боюнча” Кодекси;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы;
5.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы.
—Билгичтиги:
-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
-аналитикалык документтерди даярдоо;
-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
-Көндүмдөрү:
-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
-райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат кызматкерлери тарабынан даярдалган ченемдик укуктук актылардын долбоорун мыйзам чегинде терең анализдөө, текшерүү, оңдоо;
-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;
-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программаларды колдоно билүү.
Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар:
3) Социалдык өнүктүрүү, жаштар саясаты, маданият жана жашы жете элек өспүрүмдөр маселелери боюнча жетектөөчү адиси
1 штаттык бирдик:
а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Гуманитардык, Социалдык, ж.б. тармактарында.
б) Иш стажы жана тажрыйбасы:
Иш стажына талап коюлбайт.
в) Кесиптик компетенттүүлүгү:
— Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;
3.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын “Жөлөк пулдарды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы;
2.Кыргыз Республикасынын “Пенсияларды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы;
3.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндөгү” Мыйзамы
— Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
-командада иштөө;
Көндүмдөрү:
-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
-өз тармагы боюнча жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө көзөмөлдү жүргүзүү;
-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
4) Агрардык, санариптик өнүктүрүү, жаратылышты коргоо, экология, туризм жана таза суу маселелери боюнча адиси
1 штаттык бирдик:
а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим – Финансылык-экономикалык, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Техникалык, Курулуш, Байланыш, Айыл чарба ж.б. тармактарында
б) Иш стажы жана тажрыйбасы:
Иш стажына талап коюлбайт.
в) Кесиптик компетенттүүлүгү:
— Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
1.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Туризм жөнүндө”;
2.Кыргыз Республикасынын “Суу” кодекси;
3.Кыргыз Республикасынын “Жер” кодекси.
— Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
-командада иштөө;
Көндүмдөрү:
-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;
-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;
Конкурска катышуу үчүн адистер төмөндөгүдөй документтерди тапшыруусу зарыл:
-конскурстук комиссиянын төрагасынын наамына арыз;
-кадрдын өздүк барагы;
— 3х4 өлчөмүндөгү 2 даана сүрөтү;
-нотариустан күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (эмгек стажы бар болсо);
-нотариустан күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча дипломдорунун көчүрмөсү;
-резюмеси (электрондук почтасын көрсөтүү менен);
-өмүр баяны;
-соттолбогондугу боюнча маалымат;
-паспортунун көчүрмөсү.
Бул документтер жергиликтүү мамлекеттик администрациясынын аппарат жетекчисине конкурс жарыяланып чыккан күндөн баштап 14 календарлык күндүн ичинде (акыркы күнү саат 15-00гө чейин) тапшырылыш керек.
Дареги: Кара-Кулжа районунун Кара-Кулжа айыл аймагынын Кара-Кулжа айылы, Б.Маткадыров көчөсү №2. Кара-Кулжа жергиликтүү мамлекеттик администрациясынын 3-кабаты, сурап-билүү тел: 0555 600 133, 0771 54 54 77;