Кара-Кулжа районунун жергиликтүү мамлекеттик администрациясы улук жана кенже кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт.

 

Улук топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар:

1) Социалдык өнүктүрүү, жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары менен өз ара аракеттенүү жана юридикалык камсыздоо маселелери секторунун башчысы

1 штаттык бирдик:

 

а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш ж.б.

б) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

в) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек Кодекси”;

4.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;

6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;

7.Кыргыз Республикасынын “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Мыйзамы;

8.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы;

9.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;

10.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;

2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын этикасы боюнча” Кодекси;

  1. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы.

 

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

-райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат кызматкерлери тарабынан даярдалган ченемдик укуктук актылардын долбоорун мыйзам чегинде терең анализдөө, текшерүү, оңдоо;

-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программаларды колдоно билүү.

 

2) Экономика жана регионду өнүктүрүү секторунун башчысы

1 штат бирдиги:

 

а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Менеджмент, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Тоо-кен өнөр жайы, кен казып алуу ж.б.

 

б) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

в) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Эмгек Кодекси”;

4.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;

6.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;

7.Кыргыз Республикасынын “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Мыйзамы;

8.Кыргыз Республикасынын “Кыргыз республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы;

9.Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;

10.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

 

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;

2.Кыргыз Республикасынын “Улуттук мамлекеттик архивдик фонду жөнүндөгү” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын этикасы боюнча” Кодекси;

  1. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы;

5.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

  1. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” Мыйзамы.

 

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

-Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

-райондук мамлекеттик администрациясынын аппарат кызматкерлери тарабынан даярдалган ченемдик укуктук актылардын долбоорун мыйзам чегинде терең анализдөө, текшерүү, оңдоо;

-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программаларды колдоно билүү.

 

Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына квалификациялык талаптар:

 

3) Социалдык өнүктүрүү, жаштар саясаты, маданият жана жашы жете элек өспүрүмдөр маселелери боюнча жетектөөчү адиси

1 штаттык бирдик:

 

а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим — Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Гуманитардык, Социалдык,  ж.б. тармактарында.

 

б) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талап коюлбайт.

 

в) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

3.Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

 

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын “Жөлөк пулдарды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы;

2.Кыргыз Республикасынын “Пенсияларды чегерүү жөнүндө” Мыйзамы;

3.Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндө” Конституциялык Мыйзамы;

  1. Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндөгү” Мыйзамы

 

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

 

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-өз тармагы боюнча жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

4) Агрардык, санариптик өнүктүрүү, жаратылышты коргоо, экология, туризм жана таза суу маселелери боюнча адиси

1 штаттык бирдик:

 

а) Кесиптик билимдин деңгээли: Жогорку билим – Финансылык-экономикалык, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Техникалык, Курулуш, Байланыш, Айыл чарба ж.б. тармактарында

 

б) Иш стажы жана тажрыйбасы:

Иш стажына талап коюлбайт.

 

в) Кесиптик компетенттүүлүгү:

— Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

  1. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

1.Кыргыз Республикасынын Мыйзамы “Туризм жөнүндө”;

2.Кыргыз Республикасынын “Суу” кодекси;

3.Кыргыз Республикасынын “Жер” кодекси.

 

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө;

 

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-жогорку органдардан келген укуктук ченемдик актылардын, тапшырмалардын жана жарандардын арыз даттануулары менен иштөөгө жалпы көзөмөлдү жүргүзүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;

 

Конкурска катышуу үчүн адистер төмөндөгүдөй документтерди тапшыруусу зарыл:

 

-конскурстук комиссиянын төрагасынын наамына арыз;

-кадрдын өздүк барагы;

— 3х4 өлчөмүндөгү 2 даана сүрөтү;

-нотариустан күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (эмгек стажы бар болсо);

-нотариустан күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча дипломдорунун көчүрмөсү;

-резюмеси (электрондук почтасын көрсөтүү менен);

-өмүр баяны;

-соттолбогондугу боюнча маалымат;

-паспортунун көчүрмөсү.

 

Бул документтер жергиликтүү мамлекеттик администрациясынын аппарат жетекчисине конкурс жарыяланып чыккан күндөн баштап 14 календарлык күндүн ичинде (акыркы күнү саат 15-00гө чейин) тапшырылыш керек.

 

Дареги: Кара-Кулжа районунун Кара-Кулжа айыл аймагынын Кара-Кулжа айылы, Б.Маткадыров көчөсү №2. Кара-Кулжа жергиликтүү мамлекеттик администрациясынын 3-кабаты, сурап-билүү тел: 0555 600 133, 0771 54 54 77;