Кыргыз Республикасынын Акыйкатчы (Омбудсмен) институту мамлекеттик жарандык кызматтын административдик кызмат орундарынын улук жана кенже тобун ээлөө үчүн кадрлар резервине киргизүүгө ачык конкурс жарыялайт.
Конкурстка катышуу үчүн 2025-жылдын 19-майынан тартып 2-июнь күнү кошуп (9:00-17:00) документтерди төмөнкү дарек боюнча алып келүү керек: Бишкек шаары, Тыныстанов көчөсү 120 дареги, каб. № 204 кадр бөлүмү, тел.: (0312) 66-32-97.
Документтердин толук пакетин тапшырбаган, ошондой эле коюлган талаптарга ылайык келбеген талапкерлер конкурска киргизилбейт.
Улук административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн (негизги тест):
1). Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2). «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3). «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
4). «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5). «Коррупцияга каршы күрөшүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6). Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча Типтүү Нускама.
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билим: экономика жана башкаруу; финансы; бухгалтердик эсеп; аудит.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– мамлекеттик жана\же муниципалдык кызматта жыйындысы боюнча 1 жылдан кем эмес стажы, же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Эмгек акыны, пенсияларды, пособиелерди, стипендияларды жана башка социалдык төлөөлөрдү өз убагында берүүнү камсыз кылуу жөнүндө»; «Бухгалтердик эсеп жөнүндө»;
– бухгалтердик программа 1C.
3.2. Билүүсү:
– маалыматтарды жыйноо, талдоо, тутумдаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү жаатта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү алып баруу;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
3.3. Көндүмдөрү:
– мезгилдүү отчетторду түзүү;
– баш ийүү тартибинде, алардын кызмат орундук ыйгарым укуктарынын чектеринде берилген жогору турган жетекчилердин тескемелерин жана көрсөтмөлөрүн өз убагында жана сапаттуу аткаруу. Мыйзамга карама-каршы келген буйрук, тескеме же көрсөтмө
алган учурда, мамлекеттик кызматкер мыйзамдын жоболорун жетекчиликке алууга милдеттүү;
– бухгалтердик эсепке алуунун (жана аларга шайкеш салыктык жана башкаруучулук эсепке алуунун) эсептерин алып баруу;
– эсепти эсепке алуунун корпоративдик эсебинде алып баруу;
– товардык-материалдык баалуулуктардын (мындан ары – ТМБ) калдыктарын 1С ыкчам эсеп программасы менен салыштырып текшерүү;
– товардык чыпталардын корпоративдик эсепке алуу программасына жүктөлгөн товарга жана кызмат көрсөтүүлөргө текшерүү, аларды текшерүү жана кирген эсеп-фактураларды каттоо;
– берилген эсеп-фактураларды жол-жоболоштуруу;
– берүүчүлөрдөн эсеп-фактураларды текшерүү жана өткөрүү, аймактардын жана апараттын ичиндеги кампалардын ортосунда ТМБ орун которуштуруу;
– текшерүү жана товарларды эсептен чыгаруу;
– ТМБ, ОС менен байланышкан бардык элементтери менен 221,222, 223,311 эсеби боюнча бардык кызмат көрсөтүүлөрдү 1С ыкчам эсеп программасы менен эсепке алууну алып баруу;
– ар бир айдын 25ине чейин алдыңкы айдын 1С ыкчам эсеп программасы менен өткөрүлгөн бардык операцияларды бүткөрүү жана бөлүм башчысына отчетторду (кайтма-сальдо ведомостторун) берүү. Аткаруу мөөнөттөрүн сактоо жана дебитордук жана кредитордук
карыздардын мөөнөттөрүнүн өтүүсүнө жол бербөө.
– инвентаризация боюнча документтердин комплектинин толук болуусун жана анын туура толтурулушун көзөмөлдөө;
– ар айлык негизде сатуулар китебин жана берилген счет-фактуралардын журналын түзүү;
– берүүчүлөр менен үзгүлтүксүз салыштырып текшерүүлөрдү жүргүзүү;
– милдеттенмелерди жана ТМБ, акча каражаттарын, продукцияларды сатып өткөрүүнү, кызмат көрсөтүүлөрдү аткарууну эсепке алууну, алардын кыймылына байланыштуу бардык бухгалтердик эсептердеги операциялардын өз убагында чагылдырылышын уюмштуруу;
– негизги каражаттардын, ТМБ жана акча каражаттарынын инвентаризациясын өткөрүү, бухгалтердик эсептин жана отчеттуулуктун уюштурулушун, ошондой эле ишкананын
бөлүмдөрүндө документалдык текшерүүлөрдү өткөрүү менен, алгачкы жана бухгалтердик документтердин, эсептердин жана төлөм милдеттенмелеринин сакталышын көзөмөлдөөнү жүзөгө ашыруу;
– бухгалтердин эсептин эсебинен четпей калууларды, дебитордук карыздарды жана башка жоготууларды эсептен чыгаруунун, бухгалтердик документтердин сакталуусунун, аларды белгиленген тартипте жол-жоболоштуруунун жана архивке өткөрүп берүүнүн
мыйзамдуулугун бекем сактоону камсыз кылуу боюнча иштерди алып баруу;
– заманбап эсептегич техникалык каражаттарды колдонуунун негизинде сарамжалдуу пландык жана эсептик документтерди, бухгалтердик эсепти жүргүзүүнүн прогрессивдүү формаларын жана усулдарын иштеп чыгууга жана киргизүүгө катышуу, аларды
белгиленген тартипте тиешелүү органдарга берүү;
– Аппараттын кызматкерлерине бухгалтердик эсептөө, документтерди жол-жоболоштуруу жана көзөмөлдөө маселелери боюнча усулдук жардамдарды көрсөтүү;
– бухгалтердик эсепке алуу документтеринин сакталышын жана бухгалтердик эсепке алуу документтерин сактоону уюштурууну көзөмөлдөө;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
Кенже административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн (негизги тест):
1) Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2) «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3) Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча Типтүү Нускама.
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билим: юриспруденция.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– иш стажына карата талаптарды коюусуз.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»; «Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө»; «Кылмыштарды жасоо жагынан шек туудурган жана айыпталып кармалган адамдарды камакта кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө»;
3.2. Билүүсү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, жоопторду жана суроо-талаптарды сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү жаатта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызмат орундук милдеттерге ылайык, өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана алар боюнча жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана\же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуулар;
– командада иштөө;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
3.3. Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ар жылдык жана атайын баяндамаларга карата материалдарды даярдоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу керек:
— жеке арыз;
– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), резюме (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматтарды көрсөтүү менен);
– нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) тастыктаган документтердин көчүрмөлөрү;
— нотариалдык күбөлөндүрүлгөн же акыркы иштеген жери боюнча эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
– илимий даражаны жана илимий наамды ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү (бар болсо);
— паспорттун көчүрмөсү.