Кыргыз Республикасынын Эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция министрлигинин Чоң-Алай райондук эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгы улук кызмат орундарын элөөгө кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык сынак жарыялайт.

Кадрлар резервине киргизүүгө сынак төмөнкү этаптарды камтыйт:

  1. Документтерди кароо;
  2. Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын билүүгө компьютердик тестирлөө;
  3. Аңгемелешүү.

Мамлекеттик жөлөк пулдарды дайындоо  бөлүмүнүн  башчысы (У-А) 

1) Кесиптик  билим  деңгээли:

– жогорку    билим:  (Гуманитардык илимдер,  социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый жана  техникалык  илимдер).

2) Эмгек  стажы  жана  тажрыйбасы:

– мамлекеттик  жана/же  муниципалдык  кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан  кем эмес же тиешелүү  кесиптик  чөйрөдөгү  иш  стажы 3 жылдан кем эмес.

3) Кесиптик  компетенттүүлүгү:  

төмөнкүлөрдү  билүү:

Кыргыз Республикасынын  жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамын;
  7. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама

Тиешелүү  тармактагы мыйзамдарды:

  1. Кыргыз Республикасынын  Балдар жөнүндө  кодексин;
  2. Кыргыз  Республикасынын  Үй бүлө кодексин;
  3. Кыргыз  Республикасынын  “Кыргыз  Республикасындагы Мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга  көмөктөшүү жөнүндө”  Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын  “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын  укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” конституциялык Мыйзамын.
  • кызматтык  милдеттерди  аткаруу  үчүн  зарыл  болгон  көлөмдө мамлекеттик  жана/же расмий тилдерди.

Билгичтиги:

– маалыматты  жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык  документтерди  даярдоо;

– тиешелүү  чөйрөдөгү ата мекендик  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо  жана практикада  колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– иштиктүү  сүйлөшүүлөрдү  жүргүзүү;

– эмгектин  жаңы  шарттарына  адаптациялашуу;

Көндүмдөрү:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды  тажрыйбада  колдонуу;

– ишти  пландоо  жана  жумуш  убактысын  туура  бөлүштүрүү;

– башкаруучулук  чечимдерди  ыкчам  ишке  ашыруу;

– компьютерди  жана уюштуруу  техникасын,  зарыл болгон  программалык продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Каржы  жана  бухгалтердик  эсеп  бөлүмүнүн  башчысы (У-А)

1) Кесиптик  билим  деңгээли:

– жогорку    билим:  (Экономика жана башкаруу).

2) Эмгек  стажы  жана  тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык  кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү  кесиптик  чөйрөдөгү  иш  стажы 3 жылдан кем эмес.

3) Кесиптик  компетенттүүлүгү:  

төмөнкүлөрдү  билүү:

Кыргыз Республикасынын  жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамын;
  7. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү  тармактагы мыйзамдарды:

  1. Кыргыз  Республикасынын Эмгек кодексин;
  2. Кыргыз  Республикасынын  “Кыргыз  Республикасындагы Мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”  Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга  көмөктөшүү жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” конституциялык Мыйзамын.
  • кызматтык  милдеттерди  аткаруу  үчүн  зарыл  болгон  көлөмдө мамлекеттикжана/же расмий тилдерди.

Билгичтиги:

– маалыматты  жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык  документтерди  даярдоо;

– тиешелүү  чөйрөдөгү ата мекендик  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны  талдоо  жана практикада  колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– иштиктүү  сүйлөшүүлөрдү  жүргүзүү;

– эмгектин  жаңы  шарттарына  адаптациялашуу.

Көндүмдөрү:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды  тажрыйбада  колдонуу;

– ишти  пландоо  жана  жумуш  убактысын  туура  бөлүштүрүү;

– башкаруучулук  чечимдерди  ыкчам  ишке  ашыруу;

– компьютерди жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Балдарды колдоо жана үй-бүлөнү коргоо секторунун башкы адиси  1 (бир) орун (У-Б)

1) Кесиптик  билим  деңгээли:

– жогорку    билим:  (Гуманитардык илимдер,  социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый жана  техникалык  илимдер).

2) Эмгек  стажы  жана  тажрыйбасы:

мамлекеттик  жана/же  муниципалдык  кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан  кем эмес же тиешелүү  кесиптик  чөйрөдөгү  иш  стажы 3 жылдан кем эмес.

3) Кесиптик  компетенттүүлүгү:  

– төмөнкүлөрдү  билүү:

Кыргыз Республикасынын  жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамын;
  7. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү  тармактагы мыйзамдарды:

  1. Кыргыз Республикасынын  Балдар жөнүндө  кодексин;
  2. Кыргыз  Республикасынын  Үй бүлө кодексин;
  3. Кыргыз  Республикасынын  “Кыргыз  Республикасындагы Мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” конституциялык Мыйзамын.
  • кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө  мамлекеттик  жана/же расмий тилдерди.

Билгичтиги:

– маалыматты  жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык  документтерди  даярдоо;

– тиешелүү  чөйрөдөгү ата мекендик  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны  талдоо  жана практикада  колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– иштиктүү  сүйлөшүүлөрдү  жүргүзүү;

– эмгектин  жаңы  шарттарына  адаптациялашуу.

Көндүмдөрү:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды  тажрыйбада  колдонуу;

– ишти  пландоо  жана  жумуш  убактысын  туура  бөлүштүрүү;

– башкаруучулук  чечимдерди  ыкчам  ишке  ашыруу;

– компьютерди  жана уюштуруу  техникасын,  зарыл болгон  программалык продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Каржы  жана  бухгалтердик  эсеп  бөлүмүнүн  башкы  адиси  2 (эки) орун (У-Б)

1) Кесиптик  билим  деңгээли:

– жогорку    билим:  (Экономика жана башкаруу).

2) Эмгек  стажы  жана  тажрыйбасы:

– мамлекеттик  жана/же  муниципалдык  кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан  кем эмес же тиешелүү  кесиптик  чөйрөдөгү  иш  стажы 3 жылдан кем эмес.

3) Кесиптик  компетенттүүлүгү:

төмөнкүлөрдү  билүү:

Кыргыз Республикасынын  жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамын;
  7. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү  тармактагы мыйзамдарды:

  1. Кыргыз  Республикасынын  “Кыргыз  Республикасындагы Мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”  Мыйзамы;
  2. Кыргыз  Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” конституциялык Мыйзамын.
  • кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.

Билгичтиги:

– маалыматты  жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык  документтерди  даярдоо;

– тиешелүү  чөйрөдөгү ата мекендик  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо  жана практикада  колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– иштиктүү  сүйлөшүүлөрдү  жүргүзүү;

– эмгектин  жаңы  шарттарына  адаптациялашуу.

Көндүмдөрү:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды  тажрыйбада  колдонуу;

– ишти  пландоо  жана  жумуш  убактысын  туура  бөлүштүрүү;

– башкаруучулук  чечимдерди  ыкчам  ишке  ашыруу;

– компьютерди  жана уюштуруу  техникасын,  зарыл болгон  программалык продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жана миграция секторунун башкы адиси 1 (бир) орун (У-Б)

1) Кесиптик  билим  деңгээли:

– жогорку    билим:  (Гуманитардык илимдер,  социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый жана  техникалык  илимдер).

2) Эмгек  стажы  жана  тажрыйбасы:

– мамлекеттик  жана/же  муниципалдык  кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан  кем эмес же тиешелүү  кесиптик  чөйрөдөгү  иш  стажы 3 жылдан кем эмес.

3) Кесиптик  компетенттүүлүгү:  

төмөнкүлөрдү  билүү:

Кыргыз Республикасынын  жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамын;
  7. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү  тармактагы мыйзамдарды:

  1. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасына көчүп  келүүчү этникалык кыргыздарга берилүүчү мамлекеттик кепилдиктер жөнүндө” Мыйзамын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга  көмөктөшүү жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” конституциялык Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Адамдарды сатуунун алдын алуу  жана  ага  каршы  күрөшүү жөнүндө” Мыйзамын.
  • кызматтык  милдеттерди  аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик  жана/же расмий тилдерди.

Билгичтиги:

– маалыматты  жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык  документтерди  даярдоо;

– тиешелүү  чөйрөдөгү ата мекендик  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо  жана практикада  колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– иштиктүү  сүйлөшүүлөрдү  жүргүзүү;

– эмгектин  жаңы  шарттарына  адаптациялашуу.

Көндүмдөрү:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды  тажрыйбада  колдонуу;

– ишти  пландоо  жана  жумуш  убактысын  туура  бөлүштүрүү;

– башкаруучулук  чечимдерди  ыкчам  ишке  ашыруу;

– компьютерди  жана уюштуруу  техникасын,  зарыл болгон  программалык продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Социалдык кызмат көрсөтүү секторунун башкы адиси кызмат орунуна 1 (бир) орун (У-Б)

1) Кесиптик  билим  деңгээли:

– жогорку    билим:  (Гуманитардык илимдер,  социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый жана  техникалык  илимдер).

2) Эмгек  стажы  жана  тажрыйбасы:

– мамлекеттик  жана/же  муниципалдык  кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан  кем эмес же тиешелүү  кесиптик  чөйрөдөгү  иш  стажы 3 жылдан кем эмес.

3) Кесиптик  компетенттүүлүгү:  

– төмөнкүлөрдү  билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

  1. Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
  5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамын;
  6. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамын;
  7. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Тиешелүү  тармактагы мыйзамдарды:

  1. Кыргыз Республикасынын  Үй бүлө  кодексин;
  2. Кыргыз Республикасынын  “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөк  пулдар жөнүндө” Мыйзамын;
  3. Кыргыз Республикасынын  “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын  укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамын;
  4. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” конституциялык Мыйзамын.
  • кызматтык  милдеттерди  аткаруу  үчүн  зарыл  болгон  көлөмдө мамлекеттикжана/же расмий тилдерди.

Билгичтиги:

– маалыматты  жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык  документтерди  даярдоо;

– тиешелүү  чөйрөдөгү ата мекендик  жана чет өлкөлүк тажрыйбаны

– талдоо  жана практикада  колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– иштиктүү  сүйлөшүүлөрдү  жүргүзүү;

– эмгектин  жаңы  шарттарына  адаптациялашуу.

Көндүмдөрү:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды  тажрыйбада  колдонуу;

– ишти  пландоо  жана  жумуш  убактысын  туура  бөлүштүрүү;

– башкаруучулук  чечимдерди  ыкчам  ишке  ашыруу;

– компьютерди  жана уюштуруу  техникасын,  зарыл болгон  программалык продуктуларды  колдоно  билүү.

 

Сынакка  катышуу  үчүн  документтерди  жарыя  чыккан  күндөн   баштап 10 жумушчу күндүн  ичинде  кабыл алынат.

 

Сынакка  керектүү  документтер:

– жеке   арызы;

– резюме (электрондук почтасын көрсөтүү менен);

– өздүк  таржымалы;

– соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалымат;

– допломдун  көчүрмөсү (нотариустан же акыркы иштеген жеринен күбөлөндүрүлгөн);

– эмгек  китепченин  көчүрмөсү (нотариустан же акыркы иштеген жеринен күбөлөндүрүлгөн);

– паспорттун  көчүрмөсү (түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт).

Документтерди  кабыл  алуу  орду:

Ош облусу, Чоң-Алай району, Дароот-Коргон айылы, Ч.Сулайманов көчөсү -111, Чоң-Алай райондук эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгынын имараты. Байланыш телефон номуру (WhatsApp):    0706 03 10 77, 0553 82 82 61.