Кара-Суу райондук Эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгынын мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарынын топторуна квалификациялык талаптар
- Эмгек жана иш менен камсыз кылуу бөлүмүнүн башчысы:
1.2.Эмгек жана иш менен камсыз кылуу бөлүмүнүн башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу,педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем
эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
1.3.Эмгек жана иш менен камсыз кылуу бөлүмүнүн жетектөөчү адиси жана адиси:
1. Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
2. Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”Мыйзамы;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасына көчүп келүүчү этникалык
кыргыздарга берилүүчү мамлекеттик кепилдиктер жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “Чет өлкөлүк граждандардын Кыргыз Республикасындагы укуктук абалы жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Чет өлкөлөрдөгү мекендештерди колдоо боюнча мамлкеттик саясаттын негиздери жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы күрөшүү” Мыйзамы;
— кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
— Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
— аналитикалык документтерди даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
— кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
— иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
— эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
— Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
— ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
— компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
2.1. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн башчысы:
2.2. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
2.3. Үй-бүлөнү колдоо жана балдарды коргоо бөлүмүнүн жетектөөчү адиси жана адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
9. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
— кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
— Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
— аналитикалык документтерди даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
— кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
— иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
— эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
— Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
— ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
3.1. Социалдык кызматтарды көрсөтүү бөлүмүнүн башчысы:
3.2.Социалдык кызмат көрсөтүү бөлүмүнүн башкы адиси: кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
З.З.Социалдык кызмат көрсөтүү бөлүмүнүн жетектөөчү адиси жана адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” Мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү
адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
11.Кыргыз Республикасынын “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы күрөшүү” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
— Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
— аналитикалык документтерди даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
— кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
— иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
— эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
— Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
— ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
— компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
4.1. финансылык жана бухгалтердик эсеп секторунун башчысы:
4.2. финансылык жана бухгалтердик эсеп секторунун башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: экономика жана башкаруу.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы.
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же
расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
— Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
— аналитикалык документтерди даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
— кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
— иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
— эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
— Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
— ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
— компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
5.1. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды дайындоо боюнча бөлүмүнүн башчысы:
5.2. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды дайындоо боюнча бөлүмүнүн башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
5.3. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды дайындоо боюнча бөлүмүнүн жетектөөчү адиси жана адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби
жөнүндө” Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнчатиптүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик
жөлөкпулдар жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү
жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү
адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
— кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
— Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
— аналитикалык документтерди даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
— кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
— иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
— эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
— Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
— ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык
продуктуларды колдоно билүү.
6.1. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө бөлүмүнүн башчысы:
6.2. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө бөлүмүнүн башкы адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес.
6.3. Мамлекеттик жөлөкпулдарды жана акчалай компенсацияларды төлөө боюнча бөлүмүнүн жетектөөчү адиси жана адиси:
Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер.
Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талаптарды койбостон
Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби
жөнүндө” Мыйзамы
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы;
5. Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнчатиптүү нускама;
7. Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси;
8. Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы Мамлекеттик
жөлөкпулдар жөнүндө” Мыйзамы;
9. Кыргыз Республикасынын “ Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү
жөнүндө” Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү
адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы;
11. Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамы;
12. Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө”
— кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
Билгичтиги :
— Маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
— аналитикалык документтерди даярдоо;
— тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана
практикада колдонуу;
— кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
— иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
— эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
Көндүмдөрү :
— Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
— ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
— башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Бул конкурска катышуучулар төмөндөгудөй документтерди тапшыруусу зарыл:
— жеке арыз;
— кадрдык өздүк баракча, 2 сүрөт (3х4);
— резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен)
— Өмүр баян ( соттолбогондугун же соттолгондугун көрсөтүү менен)
— паспортунан көчүрмө
— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча
билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин
көчүрмөсү ( иш стажы бар болсо);
Документтерди кабыл алуу убактысы жана орду:
Дареги: Кара-Суу шаары, Ленин көчөсү №50, Кара-Суу райондук Эмгек социалдык
камсыздоо жана миграция башкармалыгы байланыш номери: 0552 29 99 47
Конкурска документтер массалык маалымат каражаттарына жарыялангандан
баштап, 2024-жылдын 13-мартынан тартып, 2024-жылдын 23-мартына чейин иш
күндөрү кабыл алынат.