Кыргыз Республикасынын Акыйкатчы (Омбудсмен) институту мамлекеттик жарандык кызматтын административдик кызмат орундарынын башкы, улук жана кенже тобун ээлөө үчүн кадрлар резервге киргизүүгө ачык конкурс жарыялайт.
Конкурстка катышуу үчүн 2025-жылдын 16-июлунан тартып 25-июль күнү кошулуп (9:00-17:00) документтерди төмөнкү дарек боюнча алып келүү керек: Бишкек шаары, Тыныстанов көчөсү 120 дареги, каб. № 204 кадр бөлүмү, тел.: (0312) 66-32-97.
Конкурстун толук шарттары-тиркелген файлда.
Документтердин толук пакетин тапшырбаган, ошондой эле коюлган талаптарга ылайык келбеген талапкерлер конкурска киргизилбейт.
Квалификаялык талаптар
Административдик кызматтардын башкы топтору үчүн (негизги тест)
1)Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2)“Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын конституциялык Мыйзамы;
3)Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
4)“Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5)“Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6)“Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
7)“Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
8)“Маалымат алуу укугу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
9)“Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
10) “Электрондук башкаруу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
11)Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча Типтүү нускамасы”.
Административдик кызматтардын улук топтору үчүн (негизги тест)
1)Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2)“Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3)“Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
4)“Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5)“Кыргыз Республикасынын ченемдик-укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6) “Электрондук башкаруу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
7)Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама”.
Административдик кызматтардын кенже топтору үчүн (негизги тест)
1)Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2)“Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3) “Электрондук башкаруу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
4)Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 буйругу менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасы”.
Ыйгарым укуктуу окул ( Баткен облусу боюнча окулчулук)
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билим: юриспруденция; экономика.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– мамлекеттик жана\же муниципалдык кызматта жыйындысы боюнча 3 жылдан кем эмес стажы, же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Граждандык процессуалдык кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Кылмыш-жаза-процессуалдык кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Кылмыш-жаза аткаруу кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Кылмыштарды жасоо жагынан шек туудурган жана айыпталып кармалган адамдарды камакта кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө»;
3.2. Билүүсү:
– иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу; – талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг, көзөмөл жүргүзүү жана түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн чечүүгө карата ыктарды интегрирлөө;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;
– кызыкчылыктардын карама-каршылыгына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында табуу жана чечүү;
– коюлган милдеттерди чечүү үчүн новатордук ыктарды пайдалануу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издеп табуу;
– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, сылык-сыпаа өз ара аракеттенүү;
– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
3.3. Көндүмдөрү:
– аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
– ар жылдык жана атайын баяндамаларга карата материалдарды даярдоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо;
– тиешелүү көңүл буруу актыларын даярдоо жана киргизүү;
– түзүмдүк бөлүмдү башкаруу;
– маалыматтарды талдоо, тутумдаштыруу жана жалпылоо;
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү жүрүм-турум ыкмаларына ээ болуу, мамлекеттик жана расмий тилдерде кеңешмелерди жана жолугушуулдарды өткөрүү, көпчүлүк алдында чыгып сүйлөө жана иштиктүү кат алышууларды жүргүзүү;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
( Жалал-Абад облусу боюнча окулчулук)
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билим: юриспруденция.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– мамлекеттик жана\же муниципалдык кызматта жыйындысы боюнча 1 жылдан кем эмес стажы, же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Кылмыштарды жасоо жагынан шек туудурган жана айыпталып кармалган адамдарды камакта кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө»;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 Токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча Типтүү нускама.
3.2. Билүүсү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, жоопторду жана суроо-талаптарды сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү жаатта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызмат орундук милдеттерге ылайык, өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана алар боюнча жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана\же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуулар;
– командада иштөө;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
3.3. Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ар жылдык жана атайын баяндамаларга карата материалдарды даярдоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
(Жыйынтыктап талдоо, пландаштыруу жана кызматташтык болуму)
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыт боюнча жогорку кесиптик билим: юриспруденция, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу.
2. Стажы жана иш тажырыйбасы:
– мамлекеттик жана\же муниципалдык кызматта жыйындысы боюнча 1 жылдан кем эмес стажы, же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3. Кесиптик иш-билгилиги
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»;
3.2. Билүүсү:
– Аппараттын ишине аналитикалык жана изилдөөчүлүк жумуш тутумдарын уюштуруу жана киргизүү;
– КР Акыйкатчысынын (Омбудсменинин) Жылдык жана Атайын баяндамаларын даярдоо боюнча, аналиткалык материалдарды даярдоо боюнча Аппараттын бардык түзүмдүк бөлүмдөрүнүн ишин уюштуруу, координациялоо жана пландоо;
– Аппараттын түзүмдүк бөлүмдөрү даярдаган атайын баяндамалардын долбоорлоруна корутундуларды берүү, алар боюнча өзүнүн сунуштамаларын берүү;
– аппараттын аналитикалык ишин уюштуруу үчүн материалдарды жыйноо, талдоо боюнча иштерди жүргүзүү;
– Акыйкатчынын жылдык жана атайын баяндамалдарын даярдоо жана жазуу боюнча усулдук материалдарды жана сунуштамаларды даярдоо;
– КР Президентине, Премьер-Министрине жана КР Жогорку Кеңешине адамдын жана жарандык укуктарынын жана эркиндиктеринин абалы жөнүндө КР Акыйкатчысынын маалыматтарын даярдоо;
– мамлекеттик жана муниципалдык органдардын жана алардын кызмат адамдарынын «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө» Мыйзамды аткарууларын талдоо;
– Аппараттын түзүмдүк бөлүмдөрүнүн иши боюнча, анын ичинде алардын отчетторунун негизинде Акыйкатчыга аналитикалык маалымат даярдоо;
– КР Акыйкатчысына Аппараттын аналитикалык ишин өркүндөтүү боюнча сунуштарды киргизүү;
– адамдын жана жарандын укуктарын жана эркиндиктерин коргоо маселелери боюнча Аппараттын түзүмдүк бөлүмдөрүнүн ишинин натыйжаларын талдоону жана жалпылоону жүргүзүү;
– башка улуттук жана чет өлкөлүк уюмдардын аналитикалык кызматтары, эксперттик жана илимий коомдоштуктар менен байланыштарды түзүү;
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын Кыргыз Республикасынын Конституциясына, мыйзамда белгиленген тартипте күчүнө кирген эл аралык келишимдерге жана макулдашууларга, ошондой эле адам укуктары чөйрөсүндөгү жалпы
таанылган принциптерге жана эл аралык укуктун ченемдерине шайкештигине укуктук экспертиза жүргүзүү боюнча Аппараттын ишин талдоо;
– аналиткалык иштин жыйынтыктары боюнча Акыйкатчыга Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына жана башка ченемдик укуктук актыларына өзгөртүүлөрдү жана толуктоолорду киргизүү жөнүндө, ошондой эле адам укуктары чөйрөсүндөгү эл аралык
укуктун ченемдерин улуттук мыйзамдарга имплементациялоо боюнча сунуштарды даярдоо;
– Кыргыз Республикасынын адам укуктарына жана эркиндиктерине тийиштүү эл аралык келишимдерди ратификациялоосу (кошулуусу, кол коюусу) боюнча тиешелүү мамлекеттик органга Акыйкатчынын сунуштарын даярдоого катышуу;
– адамдын жана жарандын укуктарына жана эркиндиктерине тийиштүү КР мыйзамдарынын жана башка ченемдик-укуктук актыларынын КР Конституциясына шайкештиги жөнүндө КР Конституциялык сотуна сунуштамаларды даярдоо боюнча ишин жалпылоо жана талдоо;
– Кыргыз Республикасында адамдын жана жарандын укуктарынын жана эркиндиктеринин сакталышы жөнүндө жылдык жана атайын баяндамаларынын бет ачарларына катышуу;
– мамлекеттик органдар жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары тарабынан адамдын жана жарандын укуктарынын жана эркиндиктеринин сакталышы боюнча иштеринин мониторинги боюнча Аппараттын материалдарын талдоо;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү алып баруу;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
3.3. Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
– жылдык жана атайын баяндамаларына карата материалдарды даярдоо;
– жарандардын кайрылууларын кароо;
– ишти пландоо жана кызмат убактысын туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерин ыкчам ишке ашыруу;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
(Жыйынтыктап талдоо, пландаштыруу жана кызматташтык болуму)
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку кесиптик билим: юриспруденция; мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, экономика, эл аралык мамилелер.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– иш стажына карата талаптарды коюусуз.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»;
– «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларына жана муниципалдык кызматчыларына класстык чендерди ыйгаруу маселелери жөнүндө» Кыргыз Республикасынын 2016-жылдын 30-декабрындагы №308 Жарлыгы;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 29-декабырндагы № 706 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчысынын жана муниципалдык кызматчысынын өздүк көктөмөсүн жүргүзүү Тартиби. «Электрондук башкаруу жөнүндө»
3.2. Билүүсү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү жаатта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызмат орундук милдеттерге ылайык, өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылууларын кароо жана алар боюнча жоопторду даярдоо;
– мамлекеттик жана\же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуулар;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
3.3. Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– жылдык жана атайын баяндамаларына карата материалдарды даярдоо;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
( Каржылык эсеп жана чарбалык камсыздоо болуму)
1. Кесиптик билим деңгээли:
– төмөнкү багыттар боюнча жогорку билим: экономика жана башкаруу; финансы; бухгалтердик эсеп; аудит.
2. Стаж жана иш тажырыйбасы:
– мамлекеттик жана\же муниципалдык кызматта жыйындысы боюнча 1 жылдан кем эмес стажы, же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3. Кесипкөй иш-билгилиги:
3.1. Билүү:
– Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын Мыйзамдары: «Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысы (Омбудсмени) жөнүндө»; «Эмгек акыны, пенсияларды, пособиелерди, стипендияларды жана башка социалдык төлөөлөрдү өз убагында берүүнү камсыз кылуу жөнүндө»; «Бухгалтердик эсеп жөнүндө»; «Электрондук башкаруу жөнүндө»
– бухгалтердик программа 1C.
3.2. Билүүсү:
– маалыматтарды жыйноо, талдоо, тутумдаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү жаатта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажырыйбаны талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү алып баруу;
– кызматтык этика ченемдерин эске алуу менен, социалдык тарамдарда сылык-сыпайы өз ара аракеттенишүү;
– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумунун пайдалануу;
3.3. Көндүмдөрү:
– мезгилдүү отчетторду түзүү;
– баш ийүү тартибинде, алардын кызмат орундук ыйгарым укуктарынын чектеринде берилген жогору турган жетекчилердин тескемелерин жана көрсөтмөлөрүн өз убагында жана сапаттуу аткаруу. Мыйзамга карама-каршы келген буйрук, тескеме же көрсөтмө
алган учурда, мамлекеттик кызматкер мыйзамдын жоболорун жетекчиликке алууга милдеттүү;
– бухгалтердик эсепке алуунун (жана аларга шайкеш салыктык жана башкаруучулук эсепке алуунун) эсептерин алып баруу;
– эсепти эсепке алуунун корпоративдик эсебинде алып баруу;
– товардык-материалдык баалуулуктардын (мындан ары – ТМБ) калдыктарын 1С ыкчам эсеп программасы менен салыштырып текшерүү;
– товардык чыпталардын корпоративдик эсепке алуу программасына жүктөлгөн товарга жана кызмат көрсөтүүлөргө текшерүү, аларды текшерүү жана кирген эсеп-фактураларды каттоо;
– берилген эсеп-фактураларды жол-жоболоштуруу;
– берүүчүлөрдөн эсеп-фактураларды текшерүү жана өткөрүү, аймактардын жана апараттын ичиндеги кампалардын ортосунда ТМБ орун которуштуруу;
– текшерүү жана товарларды эсептен чыгаруу;
– ТМБ, ОС менен байланышкан бардык элементтери менен 221,222, 223,311 эсеби боюнча бардык кызмат көрсөтүүлөрдү 1С ыкчам эсеп программасы менен эсепке алууну алып баруу;
– ар бир айдын 25ине чейин алдыңкы айдын 1С ыкчам эсеп программасы менен өткөрүлгөн бардык операцияларды бүткөрүү жана бөлүм башчысына отчетторду (кайтма-сальдо ведомостторун) берүү. Аткаруу мөөнөттөрүн сактоо жана дебитордук жана кредитордук карыздардын мөөнөттөрүнүн өтүүсүнө жол бербөө.
– инвентаризация боюнча документтердин комплектинин толук болуусун жана анын туура толтурулушун көзөмөлдөө;
– ар айлык негизде сатуулар китебин жана берилген счет-фактуралардын журналын түзүү;
– берүүчүлөр менен үзгүлтүксүз салыштырып текшерүүлөрдү жүргүзүү;
– милдеттенмелерди жана ТМБ, акча каражаттарын, продукцияларды сатып өткөрүүнү, кызмат көрсөтүүлөрдү аткарууну эсепке алууну, алардын кыймылына байланыштуу бардык бухгалтердик эсептердеги операциялардын өз убагында чагылдырылышын уюмштуруу;
– негизги каражаттардын, ТМБ жана акча каражаттарынын инвентаризациясын өткөрүү, бухгалтердик эсептин жана отчеттуулуктун уюштурулушун, ошондой эле ишкананын бөлүмдөрүндө документалдык текшерүүлөрдү өткөрүү менен, алгачкы жана
бухгалтердик документтердин, эсептердин жана төлөм милдеттенмелеринин сакталышын көзөмөлдөөнү жүзөгө ашыруу;
– бухгалтердин эсептин эсебинен четпей калууларды, дебитордук карыздарды жана башка жоготууларды эсептен чыгаруунун, бухгалтердик документтердин сакталуусунун, аларды белгиленген тартипте жол-жоболоштуруунун жана архивке өткөрүп берүүнүн
мыйзамдуулугун бекем сактоону камсыз кылуу боюнча иштерди алып баруу;
– заманбап эсептегич техникалык каражаттарды колдонуунун негизинде сарамжалдуу пландык жана эсептик документтерди, бухгалтердик эсепти жүргүзүүнүн прогрессивдүү формаларын жана усулдарын иштеп чыгууга жана киргизүүгө катышуу, аларды белгиленген тартипте тиешелүү органдарга берүү;
– Аппараттын кызматкерлерине бухгалтердик эсептөө, документтерди жол-жоболоштуруу жана көзөмөлдөө маселелери боюнча усулдук жардамдарды көрсөтүү;
– бухгалтердик эсепке алуу документтеринин сакталышын жана бухгалтердик эсепке алуу документтерин сактоону уюштурууну көзөмөлдөө;
– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.
Борбордук мамлекеттик органдарга сынактар (Бишкек шаары боюнча)
Борбордук мамлекеттик органдарга сынактар (Бишкек шаары боюнча)
Вакансии по центральным государственным органам (по г.Бишкек)