Кыргыз Республикасынын Президентине караштуу Мамлекеттик тил боюнча улуттук комиссия
Мамлекеттик административдик бош кызмат ордуна
КОНКУРС ЖАРЫЯЛАЙТ

Тил саясаты жана уюштуруу иштери бөлүмүнө:

—  Башкы адис (юрист) – 1 бирдик

Административдик мамлекеттик жана муниципалдык улук кызмат орундары үчүн тесттик тапшырмаларды (негизги тест) түзүүдө колдонулган ченемдик укуктук актылардын жана документтердин тизмеси:

  • Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
  • “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз

            Республикасынын Мыйзамын;

  • “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын;
  • “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын;
  • “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын;
  • 2016-жылдын 19-августундагы № 43 токтому менен бекитилген Мамлекеттик жарандык кызматчылардын жана муниципалдык кызматчылардын этика кодексин;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасын;

 

 

Башкы адиске коюлуучу талаптар:

  1. Кесиптик билим деңгээли:

—   гуманитардык илим багытындагы  юридикалык жогорку билим.

 

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес жана тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

  1. Төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын Президентинин төмөндөгү жарлыктарын:

КР Президентинин 2013-жылдын 1-июлундагы № 155 “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тилди өнүктүрүү жана тил саясатын өркүндөтүү боюнча чаралар жөнүндө”;

  • КР Президентинин 2010-жылдын 21-декабрындагы № 365 “Кыргыз Республикасынын Президентине караштуу Мамлекеттик тил боюнча улуттук комиссия жөнүндө Жобо жөнүндө”;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн төмөндөгү токтомдорун:

 

  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 1-октябрындагы № 510 “Кыргыз Республикасында 2021-2025-жылдары мамлекеттик тилди өнүктүрүүнүн жана тил саясатын өркүндөтүүнүн улуттук программасы жөнүндө”;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2004-жылдын 28-декабрындагы № 958 “Мамлекеттик тилди өнүктүрүү үчүн уюштуруучулук, материалдык-техникалык шарттарды түзүү боюнча чаралар жөнүндө”;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2013-жылдын 5-мартындагы №114 “Мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларды мамлекеттик тилге окутуу жана иш кагаздарын жүргүзүүнү мамлекеттик тилге өткөрүү боюнча чаралар жөнүндө”;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 1-мартындагы № 131 “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын ишин баалоо жана эмгек акы төлөө шарттар жөнүндө”;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасын;
  • Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңешинин 2016-жылдын 26-майындагы № 591- VI “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамынын аткарылышы тууралуу”.

Билгичтиги:

  иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

— бөлүмдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды сунуштоо;

—  башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн  жоопкерчилик тартуу;

  • кызыкчылыктардын кагылышуусуна алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында ачып көрсөтүү жана чечүү;
  • алдыга койгон милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
  • өз ишин натыйжалуу пландоо;
  • ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү, аймактык өкүлчүлүктөр менен өз ара аракеттенүү;
  • чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;
  • кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн керектүү болгон өлчөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди, ошондой эле чет тилин (зарылчылыкка жараша) билүүсү.

 

 Көндүмдөрү:

  • ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
  • ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
  • башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу.

—   документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу

  • даярдоо; жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
  • ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
  • компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Конкурска катышуу үчүн керектүү документтер:

—  Арыз;

—  Кадрларды эсепке алуу өздүк баракчасы (сүрөтү менен);

—  Өмүр баяны (соттолбогондугу жөнүндө маалымат);

—  Дипломдун жана эмгек китепчелеринин көчүрмөлөрү (нотариус же кадрлар  

   тарабынан күбөлөндүрүлгөн);

—  Сунуштама кат (мүмкүнчүлүк болсо артыкчылык берилет);

—  Паспорттун көчүрмөсү.

Документтер 2021-жылдын  5 октябрынан – 18 октябрына чейин, саат 17.00 чейин кабыл алынат.

Квалификациялык талаптарга жооп бергендер гана конкурска катышууга чакырылат.

Дареги: Бөкөнбаев көчөсү 182

Байланыш телефондор: 31-58-15, 31-58-40;

 

    Конкурс “Мамлекеттик жана муниципалдык кызмат” гезитине, толук маалымат менен www.mamtil.kg , www.mkk.gov.kg сайттарында жарыяланат.