Сузак райондук эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгы мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципиалдык кызматтарга, улук жана кенже административдик кызмат орундарына кадрлардын резервин түзүү үчүн ачык СЫНАК ЖАРЫЯЛАЙТ: Административдик мамлекеттик жарандык кызмат орундарынын топторуна жалпы квалификациялык талаптар: Улук административдик кызмат орундарынын топтору үчүн: (У-А,У-Б) 1) кесиптик билимдин деңгээли: – жогорку билим: экономика жана башкаруу, гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, педогогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер. 2) иш стажы жана тажрыйбасы: – мамлекеттик жана /же муниципиалдык кызматтын стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдгү иш стажы 3 жылдан кем эмес 3) кесиптик компеттентүүлүгү: – Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды; – Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципиалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча нускама; – Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси; – Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси; – Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы; -Компьютердик жана уюуштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. билгичтиги -маалыматты жыйноо, талдоо системалдаштыруу жана жалпылоо; – анатикалык документтерди даярдоо Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн: -Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү; -Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, intodocs жана башкалар). Кенже административдик кызмат орундарынын топтору үчүн: (К-А, К-Б) 1) кесиптик билимдин деңгээли: – жогорку билим: гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педогогикалык билим берүү, табыгий илимдер, техникалык илимдер. 2) иш стажы жана тажрыйбасы: -иш стажына талаптарды койбостон 3) кесиптик компеттентүүлүгү: – төмөнкүлөрдү билүү; – Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды; – Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципиалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча нускама; – Кыргыз Республикасынын Балдар жөнүндө кодекси; – Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси; – Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик тили жөнүндө” Мыйзамы; – Кыргыз Республикасынын “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” Мыйзамы; -Компьютердик жана уюуштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. 4.Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн: -Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү; -Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, intodocs жана башкалар). 5. Талап кылынуучу иш кагаздары: Сынактык комиссиянын төрагасынын дарегине жазылган жеке арыз; кадрларды эсепке алуу боюнча өздүк баракчасы; билими тууралуу документтин көчүрмөсү (нотариалдык түрдө же иштеген жериндеги кызматкерлер менен иш алып баруу кызматы тарабынан тастыкталган); паспорттун көчүрмөсү; эмгек китепчесинин көчүрмөсү (нотариалдык түрдө же иштеген жериндеги кызматкерлер менен иш алып баруу кызматы тарабынан тастыкталган); өмүр баяны (соттолбогондугу жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен) 4х6 өлчөмүндө 2 даана сүрөт; ден соолугу тууралуу тактама (№ 086); Документтерди кабыл алуу жарыя чыккандан баштап 2 жуманын ичинде кабыл алынат. . Сынак өткөрүү орду жана убактысы жөнүндө кошумча маалымат берилет Дареги: Сузак району, Сузак айылы, Дакан-Палван көчөсү №5 тел: (03748)5-02-44 0556615180 Жазуулар боюнча багыттоо ТОКТОГУЛ РАЙОНДУК БИЛИМ БЕРҮҮ БӨЛҮМҮ Кыргыз Республикасынын Өзгөчө кырдаалдар министрлигинин Жалал-Абад облусу боюнча башкармалыгы