Чүй облусунун Кемин районунун Чым-Коргон айыл өкмөтү Кыргыз
Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”
мыйзамынын 10,12 беренелеринин, Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-
жылдын 2-февралынын №24 Жарлыгынын негизинде “Кыргыз Республикасынын
мамлекеттик органынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик
жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервин түзүү жана
иштөөсү жөнүндө” Жобонун негизинде 2024-жылдын 16-июлунан 30-июлуна чейин ЧымКоргон айыл өкмөтүнүн башкы, улук жана кенже административдик муниципалдык
кызмат орундарынын кадрлар резервине ачык конкурс жарыялайт
Кемин районунун Чым-Коргон айыл өкмөтүнүн кадрлар резервине конкурс төмөнкүдөй
өткөрүлөт:
– административдик муниципалдык кызмат орунунун башкы тобуна резервке;
– административдик муниципалдык кызмат орундарынын улук тобуна резервке;
– административдик муниципалдык кызмат орундарынын кенже тобуна резервке.
Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкерлер төмөнкү квалификациялык талаптарга
шайкеш келиши керек:
1) Кыргыз Республикасынын жараны болууга;
2) 18 жаштан жаш болбоого;
3) Соттуулугу жок;
4) Мыйзамдарда белгиленген квалификациялык талаптарга ылайык келүүгө.
Башкы административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн жалпы
мыйзамдар:
1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын Конституциялык Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын
Министирлер Кабинети жөнүндө»;
3. Кыргыз Республикасынын «Эмгек Кодекси»;
4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана
муниципалдык кызмат жөнүндө»;
5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби
жөнүндө»;
6. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук
актылары жөнүндө»;
7. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө»;
8. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик
органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында
турган маалыматтарга жетүү жөнүндө»;
9. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
10. Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 31-майы ПЖ № 171 менен
бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана
муниципалдык кызматчыларынын этика кодексин бекитүү жөнүндө” Жарлыгы
Улук административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн жалпы мыйзамдар
1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана
муниципалдык кызмат жөнүндө»;
3. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби
жөнүндө»;
4. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук
актылары жөнүндө»;
5. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө»;
6. Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 31-майы ПЖ № 171 менен
бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана
муниципалдык кызматчыларынын этика кодексин бекитүү жөнүндө” Жарлыгы
Кенже административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн жалпы
мыйзамдарды:
1.Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Мамлекеттик жарандык кызмат жана
муниципалдык кызмат жөнүндө»;
3. Кыргыз Республикасынын Мыйзамы «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби
жөнүндө»;
4. Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 31-майы ПЖ № 171 менен
бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана
муниципалдык кызматчыларынын этика кодексин бекитүү жөнүндө” Жарлыгы
Административдик муниципалдык башкы кызмат тобунун квалификациялык
талаптар (башчынын орун басары-жооптуу катчы)
1.Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку кесиптик билим.
2.Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 3 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы
3.Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
— Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 2-февралындагы
ПЖ № 24 Жарлыгыны менен бекитилген “Мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз
алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык
кызматынын кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн, аны түзүүнүн
жана иштөөсүнүн тартиби жөнүндө” жобосун ; Кыргыз Республикасынын
«Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу
органдары жөнүндө » мыйзамын; “Эмгек китепчесинин формасын, эмгек китепчесине
кошумча формасын жана эмгек китепчелерин жүргүзүүнүн тартибин бекитүү жөнүндө”
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 24.07.2023 №462 токтому, Кыргыз
Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 24-февралынын №61 Жарлыгына
“Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларын жана муниципалдык
кызматчыларын ротациялоо тартиби жөнүндө
жобо”;
— кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
— чеберчилик:
— кызматтык иш жүргүзүүдө приоритеттүү багыттарын аныктай алуусу жана
стратегиялык пландарды иштеп чыга билүүсү;
— анализ, прогноз, жалпылоо, мониторинг, көзөмөл жүргүзүү жана структуралык
бөлүмдөрдүн маселелерин чечүү жолдорун интеграциялоосу;
— башкаруу чечимдерин оперативдүү кабыл алуу жана анын кесепеттеринин
жоопкерчилигин тартуу;
— жактардын кызыкчылыктарынын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды
өз убагында аныктоо жана чечүү;
— коюлган тапшырмаларды новатордук жол менен чечүү мүмкүнчүлүктөрүн издөө;
— өзүнүн жана структуралык бөлүмдөрдүн иштерин эффективдүү пландоо;
— бөлүмдөр аралык өз ара аракеттенүүлөр;
— чыр-чатак кырдаалдарын жөндөө.
— көндүмдөр:
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
— структуралык бөлүмдөрдү башкаруу (аткаруучулар арасында тапшырмаларды
рационалдуу бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин тапшырманы
жекече көрүүсүн жана стратегиялык максаттарды аткаруучуларга сапаттуу жеткирүү,
оперативдүү даярдык, башкаруучулук чечимдерди кабыл алуу жана ишке ашыруу, иш
жүргүзүүнүн жаңы формаларын жана ыкмаларын издөө);
— маалыматтарды системалаштыруу жана жалпылоо анализи;
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— өз ара мамилелерди эффективдүү куруу, кызматтык этикетти колдоно билүү,
отурумдарды, эл алдына чыгууларды жана жолугушууларды өткөрүү, мамлекеттик
жана официалдык тилдерде иш кат алуушуларын жүргүзүү;
— керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү.

Административдик муниципалдык улук кызмат тобунун квалификациялык
талаптары (Социалдык-экономикалык өнүгүү бөлүмүнүн башчысы С-А)
1.Кесиптик билимдин деңгээли:
-Экономика жана башкаруу, финансылык багыттагы жогорку билим;
2.Стажы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы бир жылдан кем эмес же
болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
3. Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
-Кыргыз Республикасынын Салык кодексин; Кыргыз Республикасынын Бюджеттик
кодексин; Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө» мыйзамын;
Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамы;
— — кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
чеберчилик:
— кызматтык иш жүргүзүүдө приоритеттүү багыттарын аныктай алуусу жана
стратегиялык пландарды иштеп чыга билүүсү;
— анализ, прогноз, жалпылоо, мониторинг, көзөмөл жүргүзүү жана структуралык
бөлүмдөрдүн маселелерин чечүү жолдорун интеграциялоосу;
— башкаруу чечимдерин оперативдүү кабыл алуу жана анын кесепеттеринин
жоопкерчилигин тартуу;
— өзүнүн жана структуралык бөлүмдөрдүн иштерин эффективдүү пландоо;
— кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— иш боюнча сүйлөшүүлөрдү уюштура билүү жана жаңы эмгек шарттарына көнүү
көндүмдөр:
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
— маалыматтарды системалаштыруу жана жалпылоо анализи;
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү.

Административдик муниципалдык улук кызмат тобунун квалификациялык
талаптар (Социалдык коргоо жана социалдык маселелер боюнча башкы адис (СБ)1.Кесиптик билимдин деңгээли:
-жогорку билим;
2.Стажы жана иш тажрыйбасы:
– иш стажына талаптар коюлбайт;
3.Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга
көмөктөшүү жөнүндө” мыйзамын; Кыргыз Республикасынын “Кыргыз
Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамын; Кыргыз
Республикасынын “Жамааттар жана алардын бирикмелери жөнүндө” мыйзамын; “Калкты
иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамы.
— кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
чеберчилик:
— жогору жактагы келген тапшырмаларды сапаттуу аткаруу;
— маалымат, арыз, өтүңүчтөргө сапаттуу жооп берүү;
— анализ, прогноз, жалпылоо, мониторинг, көзөмөл жүргүзүү жана структуралык
бөлүмдөрдүн маселелерин чечүү жолдорун интеграциялоосу;
— кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу
— жарандардын кайрылуусун кароо жана жоопторун даярдоо;
— иштиктүү кат алышууларды мамлекеттик жана расмий тилде жүргүзүү;
— командада иштөө;
көндүмдөр:
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү.
Административдик муниципалдык улук кызмат тобунун квалификациялык
талаптары (Мамлекеттик сатып алуулар жан инвестиция тартуу боюнча башкы адисюрист(С-А)1.Кесиптик билимдин деңгээли:
-Экономика жана башкаруу, юридикалык жогорку билим;
2.Стажы жана иш тажрыйбасы:
– мамлекеттик же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы бир жылдан кем эмес же
болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
3.Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
— Кыргыз Республикасынын «Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө» мыйзамын; Кыргыз
Республикасынын “Кыргыз Республикасында инвестициялар тууралуу” мыйзамы;
Чыг. № 01-8/326, 15.07.2024 Кол койгон: Джамангулова А.А., 15.07.2024
— кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
чеберчилик:
— анализ, прогноз, жалпылоо, мониторинг, көзөмөл жүргүзүү жана структуралык
бөлүмдөрдүн маселелерин чечүү жолдорун интеграциялоосу;
— башкаруу чечимдерин оперативдүү кабыл алуу жана анын кесепеттеринин
жоопкерчилигин тартуу;
— кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— иш боюнча сүйлөшүүлөрдү уюштура билүү жана жаңы эмгек шарттарына көнүү;
— коюлган тапшырмаларды новатордук жол менен чечүү мүмкүнчүлүктөрүн издөө;
— өзүнүн жана структуралык бөлүмдөрдүн иштерин эффективдүү пландоо;
көндүмдөр:
— аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
— маалыматтарды системалаштыруу жана жалпылоо анализи;
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү.
Административдик муниципалдык улук кызмат тобунун квалификациялык
талаптар (Киреше боюнча башкы адис адиси С-Б)
1.Кесиптик билимдин деңгээли:
-Экономика жана башкаруу, финансылык жана юридикалык багыттагы жогорку же
болбосо орто кесиптик билим;
2.Стажы жана иш тажрыйбасы:
– иш стажына талаптар коюлбайт;
3.Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
-Кыргыз Республикасынын Салык кодексин; Кыргыз Республикасынын Бюджет кодексин
Кыргыз Республикасынын салыктык эмес кирешелер жөнүндө кодекси; Кыргыз
Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамы.
— кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
чеберчилик:
— анализ, прогноз, жалпылоо, мониторинг, көзөмөл жүргүзүү жана структуралык
бөлүмдөрдүн маселелерин чечүү жолдорун интеграциялоосу;
— башкаруу чечимдерин оперативдүү кабыл алуу жана анын кесепеттеринин
жоопкерчилигин тартуу;
— кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— иш боюнча сүйлөшүүлөрдү уюштура билүү жана жаңы эмгек шарттарына көнүү;
көндүмдөр:
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— кызматтык иш жүргүзүүдө приоритеттүү багыттарын аныктай алуусу жана
стратегиялык пландарды иштеп чыга билүүсү;
-керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү
Административдик муниципалдык кенже кызмат тобунун квалификациялык
талаптар (Жерге жайгаштыруу боюнча жетектөөчү адис М-А)
1.Кесиптик билимдин деңгээли:
-Жогорку же атайын орто кесиптик билим.
2.Стажы жана иш тажрыйбасы:
-иш стажына талаптар коюлбайт
3.Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү: Кыргыз Республикасынын Жер кодексин; Кыргыз
Республикасынын «Жайыттар жөнүндө» мыйзамын; Кыргыз Республикасынын
«Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу
органдары жөнүндө» мыйзамын; Айыл чарба жерлеринин мамлекеттик фондунун
жерлерин ижарага берүү шарттары жана тартиби тууралуу Типтүү Жобону колдонуу.
— кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
чеберчилик:
— жогору жактагы келген тапшырмаларды сапаттуу аткаруу;
— маалымат, арыз, өтүңүчтөргө сапаттуу жооп берүү;
— коюлган тапшырмаларды новатордук жол менен чечүү мүмкүнчүлүктөрүн издөө;
— жарандардын кайрылуусун кароо жана жоопторун даярдоо;
— иштиктүү кат алышууларды мамлекеттик жана расмий тилде жүргүзүү;
— командада иштөө;
көндүмдөр:
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү.
Административдик муниципалдык кенже кызмат тобунун квалификациялык
талаптар (Чыгаша боюнча адиси М-Б)
1.Кесиптик билимдин деңгээли:
-Экономика жана башкаруу, финансылык жана юридикалык багыттагы жогорку же
болбосо орто кесиптик билим;
2.Стажы жана иш тажрыйбасы:
– иш стажына талаптар коюлбайт;
3.Кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
— Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамы, Кыргыз
Республикасынын «Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз
алдынча башкаруу органдары жөнүндө» мыйзамын.
-кызматтык милдеттерди аткарууда тиешелүү көлөмдө мамлекеттик жана официалдык
тилди билүүсү;
чеберчилик:
— жогору жактагы келген тапшырмаларды сапаттуу аткаруу;
— маалымат, арыз, өтүңүчтөргө сапаттуу жооп берүү;
— башкаруу чечимдерин оперативдүү кабыл алуу жана анын кесепеттеринин
жоопкерчилигин тартуу;
— кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу
— кесиптештер менен эффективдүү кызматташуу;
— иштиктүү кат алышууларды мамлекеттик жана расмий тилде жүргүзүү
— командада иштөө;
көндүмдөр:
— укуктук-ченемдик актылар менен иштөө жана иш жүзүндө колдонуу;
— керектүү программалары бар компьютер жана оргтехника менен иштей билүү
Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:
– өзүнүн арызы;
– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок
экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);
– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча
билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин
көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
– паспорттун көчүрмөсү (түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт).
Белгиленген талаптарга туура келбеген толук эмес документтерди жана
маалыматтарды тапшырган жарандарга сынакка катышууга жол берилбейт.
Сынакка катышуу үчүн керектүү документтерди жарыя чыккан күндөн баштап 10
жумушчу күндүн ичинде 2024-жылдын 16-июлунан 30-июлга чейин саат 8-30 дан 17:30
га чейин төмөндөгү дарекке тапшыруу керек: Кемин району Чым-Коргон айылы
Казакбаев көчөсү 232/5, Чым-Коргон айыл өкмөтүнүн имараты. Сурап билүү телефондор:
(03135) 57-101, 0709396555.