Бакай- Ата районунун Бакай-Ата айыл өкмөтү Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 2- февралындагы “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервин түзүү жана иштөөсү жөнүндө” № 24 Жарлыгынын негизинде башкы улук жана кенже кызмат орундарынын топторуна кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс жарыялайт
Бакай-Ата районунун Бакай-Ата айыл өкмөтүнүн кадрлар резервине конкурс төмөнкүдөй өткөрүлөт:
— бош административдик муниципалдык кызмат орундарынын башкы тобун (башчынын орун басары-жоптуу катчы) ээлөөгө;
– бош административдик муниципалдык кызмат орундарынын улук тобун (каржы-экономика жана социалдык өнүктүрүү бөлүмүнүн башчысы, мамлекеттик сатып алуулар жана IT технологиялары, жер жана айыл чарба маселелери боюнча, киреше жана инвестиция тартуу боюнча) ээлөөгө;
– бош административдик муниципалдык кызмат орундарынын кенже тобун (социалдык маселелер жана пробация; турак-жай коммуналдык маселелер,бузуулар жана өкм; киреше жана инвестиция тартуу; санариптештирүү,коррупция жана иш кагаздарын жүргүзүү боюнча багыттары боюнча; жер жана айыл чарба боюнча) ээлөөгө.
Кадрлар резервине киргизүү үчүн талапкерлер төмөнкү квалификациялык талаптарга шайкеш келиши керек:
1) Кыргыз Республикасынын жараны болууга;;
2) соттуулугу жок;
3) 18 жаштан жаш болбоого;
Административдик муниципалдык кызмат орундарына коюлуучу жалпы талаптар:
Кызматчы төмөнкү талаптарга ылайык келүүгө тийиш:
- Кыргыз Республикасынын жараны;
- 18 жаштан жаш болбоого;
- Соттуулугу жок;
Башкы топтогу административдик муниципалдык кызмат ордуна төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:
Башчынын орун басары-жооптуу катчы (1 штаттык бирдик Б-А)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку кесиптик билим ;
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
-мамлекеттик же муниципалдык кызматтын жыйынды стажы 3 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 5 жылдан кем эмес;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Эмгек Кодекси;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдыккызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү”мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Кызматтык териштирүүлөр жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
Кыргыз Республикасынын “ Мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 29-декабрындагы № 706 токтому менен бекитилген “Мамлекеттик жарандык кызматты жана муниципалдык кызматты уюштуруу маселелери жөнүндөгү” Жобону;
«Кыргыз Республикасынын Улуттук архив фонду жөнүндө» мыйзамын;
Айыл өкмөтүнүн Уставын жана регламентин ж.б.
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана
муниципалдык кызмат жөнүндөгү” мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ички жер которуу жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жана муниципалдык кызмат көрсөтүүлөр жөнүндөгү” мыйзамы;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жанарасмий тилдерди билүү;
-Билгичтиги:
Иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды
иштеп чыгуу;
түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүдөжаңы ыкмаларды интеграциялоо;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;
коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
өзүнүн ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландоо;
ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
чыр-чатактуу кырдаалды жөнгө салуу;
-көндүмдөрү:
аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди сарамжалдуу бөлүштүрүү, органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);
маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн.
Элдин алдында сүйлөөнүн ыкмаларын билүү, мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды (Санарип аймак, Инфодокс, АИС ЖААК, АИС НРК,ж.б.у.с.) колдоно билүү;
Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар:
Социалдык — экономикалык өнүктүрүү бөлүмүнүн башчысы (1 штаттык бирдик У-А)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим (экономика жана башкаруу багытындагы жогорку билим);
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
-мамлекеттик же муниципалдык кызматтын жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Бюджет кодекси
Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жанарасмий тилдерди;
-Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо,системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларды талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Киреше боюнча башкы адис (1 штаттык бирдикУ-Б)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим (экономика жана башкаруу, юридикалык багытындагы жогорку билим);
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
-мамлекеттик же муниципалдык кызматтын жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү”
мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Салык кодекси
Кыргыз Республикасынын “Салыктык эмес кирешелер жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндөгү” мыйзамы;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жанарасмий тилдерди;
-Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо,системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларды талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү суйлөшүүлордү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Жер жана айыл чарба боюнча башкы адис ( 1 штаттык бирдикУ-Б)
1)Кесиптик билим деңгээли:
— жогорку билим (геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш адистиктери, агрономия жана муниципалдык, мекеменин экономикасы жана башкаруусу (курулушта) багыты боюнча);
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
-мамлекеттик же муниципалдык кызматтын жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Жер кодекси
- Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндөгү” мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндөгү” мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын Турак жай кодекси;
- Кыргыз Республикасынын Жарандык кодекси;
- Кыргыз Республикасынын жайыттар жөнүндө мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын «Жер участокторун которуу (трансформациялоо) жөнүндө мыйзамын ж.б.
- Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
— билгичтиги:
жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуусу;
командада иштөө;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдоно билүү;
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Социалдык маселелер жана пробация боюнча башкы адис (1 штаттык бирдик К-А)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку кесиптик билим;
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
-мамлекеттик же муниципалдык кызматтын жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес
же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү иш стажы 3 жылдан кем эмес;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жөлөк пулдар” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө Кодекси;
Кыргыз Республикасынын Балдар Кодекси;
Кыргыз Республикасынын “ Билим берүү жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “ Коомдук саламаттыкты сактоо жөнүндө” мыйзамы;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана
расмий тилдерди;
-Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо,системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларды талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү суйлөшүүлордү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына коюлуучу квалификациялык талаптар:
Социалдык маселелер жана пробация боюнча жетектөөчү адис (1 штаттык бирдик К-А)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку жана орто кесиптик билим;
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жөлөк пулдар” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө Кодекси;
Кыргыз Республикасынын Балдар Кодекси;
Кыргыз Республикасынын “ Билим берүү жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “ Коомдук саламаттыкты сактоо жөнүндө” мыйзамы;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана
расмий тилдерди;
-Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо,системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларды талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү суйлөшүүлордү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Турак жай, коммуналдык маселелер, бузуулар жана өкм боюнча жетектөөчү адис
( 1 штаттык бирдик К-А)
1)Кесиптик билим деңгээли:
— жогорку жана орто кесиптик билим;
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт;
3) Кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Жер кодекси
- Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндөгү” мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын жайыттар жөнүндө мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын мал чарбасындагы асылдандыруу иши жөнүндө” мыйзамын;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
-билгичтиги:
жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуусу;
командада иштөө;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдоно билүү;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Санариптештирүү, коррупция жана иш кагаздарын жүргүзүү боюнча жетектөөчү адис
( 1 штаттык бирдик К-А)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку жана орто кесиптик билим;
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт;
3)кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү администрациялар жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү”мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” мыйзамын;
Кыргыз Республикасынын Президентинин 2017-жылдын 31-январындагы № 17 Жарлыгы менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарынын реестрин;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана
расмий тилдерди;
-Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо,системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларды талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү суйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
веб-сайт ачуу иш алып баруу, маалыматтарды чыгаруу, токтомдорду жарыялоо;
— көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Санарип аймак, Инфодокс, АИС ЖААК, АИС НРК,ж.б.у.с.) колдоно билүү;
Жер жана айыл чарба боюнча адис
(1 штаттык бирдик К-Б)
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку жана орто кесиптик билим
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт;
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
- Кыргыз Республикасынын Жер кодекси
- Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндөгү” мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндөгү” мыйзамы;
- Кыргыз Республикасынын жайыттар жөнүндө мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын «Жер участокторун которуу (трансформациялоо) жөнүндө мыйзамын ж.б.
- Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
— билгичтиги:
жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;
жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуусу;
командада иштөө;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдоно билүү;
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Киреше жана инвестиция тартуу боюнча адис ( 1 штаттык бирдик К-Б)
1)Кесиптик билим деңгээли:
— жогорку жана орто кесиптик билим;
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап кылынбайт
3) Кесиптик компотенттүүлүгү:
-төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык
кызмат жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндөгү”
мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылар жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
Кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү тиешелүү мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Салык кодекси
Кыргыз Республикасынын “Салыктык эмес кирешелер жөнүндөгү” мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндөгү” мыйзамы;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жанарасмий тилдерди;
-Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо,системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларды талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү суйлөшүүлордү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу;
-көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктыларды колдоно билүү;
Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:
— өзүнүн арызы;
— резюме (электрондук почтаны, СИН жеке идентификациялык номерин жана соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматтарды көрсөтүү менен);
— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
— нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
— илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;
Кыргыз Республикасынын жеке мүнөздөгү маалыматтар чөйрөсүндөгү мыйзамдарында белгиленген тартипте талапкердин жеке маалыматтарын берүүгө, чогултууга жана иштетүүгө анын макулдугу.
Белгиленген талаптарга туура келбеген документтерди жана маалыматтарды тапшырган жарандарды сынакка катыштырууга жол берилбейт.
Сынакка катышуу үчүн керектүү документтерди төмөндөгү дарекке жарыя чыккан күндөн баштап 10 календарлык күндүн ичинде саат 9-30 дан 17:30 га чейин тапшыруу керек.
Дареги: Бакай-Ата району, Бакай-Ата айылы, Манас көчөсү №46, Бакай-Ата айыл өкмөтүнүн имараты, Тел. 0707 18 87 64.