
- Государственное агентство по делам государственной службы и местного самоуправления при Кабинете Министров Кыргызской Республики > Жаңылыктар > Кара-Коюн айыл аймагынын айыл өкмөтү сынак жарыялайт
Архивы
This post is also available in: Kyrgyz
Ат-Башы районунун Кара-Коюн айыл аймагынын айыл окмоту Мамлекеттик жарандык кызматтын жана муниципалдык кызматтын административдик кызмат орундарына кадрлардын резервине кирүү үчүн ачык сынак жарыялайт
Башкы административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдар:
Улук административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдар
Кенже административдик муниципалдык кызмат орундары учун жалпы мыйзамдарды:
Башкы кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
кесиптик билимдин деңгээли:
– тийиштүү багыттагы жогорку билим
– экономика жана башкаруу багыттагы жогорку билим;
– айыл чарба багытындагы жогорку билим;
– архитехтура, жол жана курулуш багытындагы жогорку билим;
– табият таануу илимдери багытындагы жогорку билим;
– энергетика жана электроэнергетика багытындагы жогорку билим;
– башкаруу багыттагы жогорку билим ;
– саламаттыкты сактоо багыттагы жогорку билим;
– гуманитардык багыттагы жогорку билим
– педагогикалык багыттагы жогорку;
– гуманитардык багыттагы жогорку билим ;
– социалдык багыттагы жогорку билим;
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
– жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү тармактык багыты боюнча тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы.
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
– кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди.
– билгичтиги:иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;
алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.
– көндүмдөрү:
аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);
маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;
натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;
компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.
Улук кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
– экономика жана башкаруу багыттагы жогорку билим;
– айыл чарба багытындагы жогорку билим;
– архитехтура, жол жана курулуш багытындагы жогорку билим;
– табият таануу илимдери багытындагы жогорку билим;
– энергетика жана электроэнергетика багытындагы жогорку билим;
– башкаруу багыттагы жогорку билим ;
– саламаттыкты сактоо багыттагы жогорку билим;
– гуманитардык багыттагы жогорку билим
– педагогикалык багыттагы жогорку;
– гуманитардык багыттагы жогорку билим ;
– социалдык багыттагы жогорку билим;
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
КР Бюджеттик кодексин, КР Салык кодексин, КР “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамын, КР “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамын, КР “Бейсалымдык төлөмдөр жөнүндө” Мыйзамын, КР “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтуу өз алдынча башкаруу жөнүндө”, КР Жер кодексин, КР Турак-жай кодексин, КР “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамын, “Айыл чарбасын өнүктүрүү” Мыйзамын, КР “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамын, КР “Айыл чарба багытындагы жерлерди башкаруу жөнүндө” Мыйзамын., КР “Жарандык коргонуу жонундогу” Мыйзамы, КР
кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;
– билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
– көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Кенже кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
1) кесиптик билимдин деңгээли:
– кенже кызмат орундары – муниципалдык кызматчылар үчүн тиешелүү адистик (багыт) боюнча жогорку же болбосо орто кесиптик билим; ( гуманитардык, экономика жана башкаруу).
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт;
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
– төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
КР Үй-бүлөө кодексин, КР Балдар кодексин, КР “Мамлекеттик жѳлѳк пулдар жѳнүндѳ” Мыйзамын, КРӨнүн 2009-жылдын 29-декабрындагы №823-токтому менен бекитилген Мамлекеттик пособиелерди жана акчалай компенсацияларды төлөө тартиби жөнүндө жобосун, КР “Калкты социалдык жактан тейлөө жөнүндө” Мыйзамын. КР “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтуу өз алдынча башкаруу жөнүндө”, КР “Жарандарынын жалпыга бирдей аскердик милдети жана альтернативдик кызматты өтөө жөнүндө” Мыйзамын. КР “Мамлекеттик статистика” Мыйзамын, Кыргыз Республикасынын “Ветеринария жонундо” Мыйзамын, КР Турак-жай кодексин, КР “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө” Мыйзамын, “Айыл чарбасын өнүктүрүү” Мыйзамын, КР “Жайыттар жөнүндө” Мыйзамын, КР “Айыл чарба багытындагы жерлерди башкаруу жөнүндө” Мыйзамын.
кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;
– билгичтиги:
жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;
кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;
мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
командада иштөө;
– көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Административдик кызматтардын бардык топтору үчүн
• Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон деңгээлде мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
• Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктыларды билүү (Word, Excel, САНАРИП, СЭД, маалыматтык-укуктук системасы).
Сынака катышуу учун томонку документтерди атайын папкага коктоп тапшыруу керек:
-озунун арызы;
-резюме (электрондук почтаны корсотуу менен), оздук таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жонундо маалыматты корсотуу менен);
-нотариустан же акыркы иштеген жеринде куболондургон негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин кочурмолору;
-нотариустан же акыркы иштеген жеринде куболондургон эмгек китепчесинин кочурмосу (иш стажы бар болсо);
-илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жонундо документтердин кочурмолору;
-паспорттун кочурмолору;
Жөнөткөн документтери жана маалыматтары белгиленген тартипке жооп бербеген жарандар конкурска катышпайт.
Документтерди кабыл алуу Кара-Коюн айыл аймагынын кенсесинде он кундун ичинде кабыл алынат.
МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИГИ
720017 Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары, Чүй проспектиси 122 Кабылдама: 0312 62-04-05, 62-02-43, факс 62-25-43. Жалпы бөлүм 62-0243, Кеңсе 62-02-43, Ишеним телефондору 66-02-95; 66-03-37; 66-03-39 е-mail: mmkyzmat@mkk.gov.kg
Мам.кызмат боюнча Кеңеш
Жетекчилик
Түзүм
Борбордук аппарат
Аймактык түзүмдөр
Байланыш телефондору
Тарыхый маалымат
Мамлекеттик кызмат
Муниципалдык кызмат
Кызматчыларды окутуу
Кадрлар резерви
Ишмердүүлүктү баалоо
Электрондук башкаруу
Тестирлөө графиги
Тестирлөөнүн жыйынтыктары
Презентация
Полиграфтык тестирлөө
Электронное обращение
Жарандарды кабыл алуунун графиги
Консультативдик жардам алуу
Часто задаваемые вопросы
Соңку жаңылыктар
Публикациялар жана ЖМКларга жарыяланган маалыматтар
Ведомстволук “ММ Кызмат” гезити
КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТИНЕ КАРАШТУУ МАМЛЕКЕТТИК КЫЗМАТ ЖАНА ЖЕРГИЛИКТҮҮ ӨЗ АЛДЫНЧА БАШКАРУУ ИШТЕРИ БОЮНЧА МАМЛЕКЕТТИК АГЕНТТИГИ
720017 Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары, Чүй проспектиси 122 Кабылдама: 0312 62-04-05, 62-02-43 Жалпы бөлүм 62-0243, Кеңсе 62-02-43, Ишеним телефондору 66-02-95; 66-03-37; 66-03-39. е-mail:mmkyzmat@mkk.gov.kg
А – Я Index
Форма
Отчеты и публикации
Подписки
Открытые данные
Сайт Президента КР
Жогорку Кенеш КР
Правительство КР
Электронная библиотека
Часто задаваемые вопросы
Государственная символика КР
Присяга служащего
Совет по госслужбе
Руководство
Структура ГКС
Центральный аппарат
Территориальные органы
Телефонный справочник
Историческая справка
Государственная служба
Муниципальная служба
Обучения служащих
Национальный резерв
Оценка деятельности
ОИСУЧР
График тестирования
Результаты тестирования
Презентация
Полиграф
Электронное обращение
График приёме граждан
Получить консультацию
Часто задаваемые вопросы