Чоң-Алай айыл өкмөтүнүн ички кадрлар резервине киргизүү үчүн башкы, улук административдик муниципалдык кызматынын орундарына ачык конкурс жарыялайт
Айыл өкмөттүн башчысынын орун басары-жооптуу катчы кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талапртар
(Б-А) 1. Кесиптик билим деңгээли:
Жогорку билим (Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык-экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында) 2. Иш стажы жана тажрыйбасы:
-жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы;
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды;
Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү Конституциялык мыйзамы”
Кыргыз Республикасынын “Жер кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Суу кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Бюджеттик кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Салык кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Салыктык эмес кирешелер жөнүндө Кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Эмгек кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Администрациялык-аймактык түзүлүшү тууралуу” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын шайлоолору жөнүндө” Мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын “Аксакалдар соттору жөнүндө” Мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Жамааттар жөнүндө” Мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдын башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасында өзгөчө кырдаалдардын классификациясын жана аларды баалоонун критерийлерин бекитүү жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын 2022-жылдын 02-февралындагы №24 Президенттин Жарлыгы менен бекитилген Мамлекеттик органдын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервине киргизүү үчүн ачык конкурс өткөрүүнүн, аны түзүүнүн жана иштөөсүнүн тартиби жөнүндө жобо;
Кыргыз Республикасынын 2022-жылдын №02-февралындагы №25 Президенттин Жарлыгы менен бекитилген иштеген жылдары үчүн пайыздык үстөк акыларды төлөө үчүн мамлекеттик кызматтын жана муниципалдык кызматтын стажын эсептөө тартиби жөнүндө жобо;
Кыргыз Республикасынын 2017-жылдын 31-январындагы №17 Президенттин Жарлыгы менен бекитилген Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик жана муниципалдык кызмат орундарын реестрин бекитүү жөнүндө жобо;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын 6-майындагы №212 “Аймактарды топторго, уюмдарды Жарандык коргонуу боюнча категорияларга киргизүү тартибин бекитүү жөнүндө” Токтому;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын 6-майындагы №213 Жарандык коргонуу жаатындагы эскертүүлөрдү берүүнүн тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” Токтому;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын 11-ноябрындагы №597 “Өзгөчө кырдаалдардан келтирилген зыянды баалоонун тартибин бекитүү жөнүндө” токтому;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын 13-майындагы №219 “Коопсуз райондорго калкты эвакуациялоо жана көчүрүү, ошондой эле материалдык жана маданий баалуулуктарды эвакуациялоо тартибин бекитүү жөнүндө” Токтому;
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2019-жылдын 18-апрелиндеги №179 “Жарандык коргонуунун мамлекеттик тутуму жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтомун билүүсү зарыл.
Адам ресурстарын башкаруу жаатында;
Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди;
Билгичтиги
Иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу; Түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүдө жаңы ыкмаларды интеграциялоо;
Башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;
Кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;
Коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө:
Өзүнүн ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландоо;
Ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
Чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;
Кириш-чыгыш документтер менен иштөө;
Айыл өкмөтүнүн , айылдык кеңештин чечимдерин, жогору турган мамлекеттик башкаруу органдарынын тапшырмаларын аткаруу боюнча уюштуруучулук иш, отчетторду даярдоо;
Эмгек мыйзамдарын сактоо;
Инвестицияларды тартуу;
Бизнес долбоорлорду даярдоо;
Жарандардын арыздар менен иштөө жана кабыл алуу; Көндүмдөрү:
Аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
Түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди сарамжалдуу бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапатуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө); Маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
Ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
Натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү,иштиктүү, этикеттин, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн , элдин алдында сүйлөөнүн ыкмаларын билүү, мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
Компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;
Бөлүм башчысы кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
(У-А)
- Кесиптик билим деңгээли:
Тийиштүү багыттагы жогорку билим (Финансылык, экономика жана башкаруу, маалымат коопсуздугу, тейлөө сферасы)
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
- Кесиптик компетенциялары:
Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү Конституциялык мыйзамы”
Кыргыз Республикасынын “Бюджеттик кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Салык кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Салыктык эмес кирешелер жөнүндө Кодекси”
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттикдминистрация жана жергиликтүү өз алдын башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамдарды билүүсү зарыл. Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; аналитикалык документтерди даярдоо; тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү; көндүмдөрү:
ченемдик-укуктук актлар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү
Санариптештирүү жана IT технологиялар, чыгымдар жана сатып алуулар боюнча башкы адис кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар
(У-Б)
- Кесиптик билимдин деңгээли
Тийиштүү багыттагы жогорку билим же атайын орто кесиптик билим ( автоматташтыруу жана башкаруу, эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар адистиктери боюнча, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юриспруденция, финансы-экономикалык, айыл чарба, ветеринардык,гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармагында)
- Иш стажы жана тажрыйбасы
Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү Конституциялык мыйзамы”
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамдарды билүүсү зарыл.
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө”,
Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү; билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; аналитикалык документтерди даярдоо; тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
Е-кызмат, “Санарип аймак”, ЭДБ (электрондук документ башкаруу)
Калктын инфраструктураларынын социалдык обьекттердин электрондук маалыматтар базасын түзүү; көндүмдөрү:
ченемдик-укуктук актлар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; аналитикалык документтерди даярдоо; тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү; көндүмдөрү:
ченемдик-укуктук актлар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү;
Коомдук саламаттыкты сактоо жана социалдык, маданий маселелер боюнча башкы адис кызмат ордуна коюлуучу квалификациялык талаптар (У-Б)
- Кесиптик билимдин деңгээли
Тийиштүү багыттагы жогорку билим (Экономика жана башкаруу, Тейлөө сферасы,
Маданият жана искусство,Социалдык илимдер, Гуманитардык илимдер,
Педагогикалык билим берүү, Табият таануу илимдери, Саламаттыкты сактоо)
- Иш стажы жана тажрыйбасы
Жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
- Кесиптик компетенттүүлүгү: Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын Үй-бүлө кодекси
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
Кыргыз Республикасынын “Министрлер Кабинети жөнүндөгү Конституциялык мыйзамы”
Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө” Мыйзамы
Кыргыз Республикасынын “Калкты социалдык жактан тейлөө жөнүндө” Мыйзамы Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” Мыйзамы билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; аналитикалык документтерди даярдоо; тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү; көндүмдөрү:
ченемдик-укуктук актлар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү
Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтерди тапшыруу зарыл:
- жеке арызын, кадрларды каттоо баракчасын, өмүр баянын (соттолгондугу же соттолбогондугу жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен), резюмени, сүрөтүн;
- паспорттун көчүрмөсүн;
- керектүү кесиптик билимин, эмгек стажын жана квалификациясын ырастаган документтерин (эмгек китепчесинин, билими, квалификациясын жогорулаткандыгы, илимий даража же илимий наам берилгендиги жөнүндө документтеринин көчүрмөлөрү нотариустан же иштеген жериндеги персоналды башкаруу кызматы тарабынан күбөлөндүрүлөт); — сунуш каттарын (мүмкүн болушунча).
Талапкерлердин документтери массалык маалыматтар каражаттарына жарыяланган күндөн баштап 10 (он) жумушчу күн ичинде сынактык комиссия тарабынан төмөнкү дарек боюнча кабыл алынат.
Дареги: Дароот-Коргон айылы, Ч.Сулайманов көчөсү 70/1, Чоң-Алай айыл өкмөтү.
Ал эми сынак өтө турган күн талапкерлерге алдын ала кошумча билдирилет. Кошумча маалыматтарды алуу үчүн байланыш номерлер:
0500250423, 0995393915