Түп  айыл өкмөтүнүн финансы-экономикалык жана социалдык өнүктүрүү бөлүмүнүн башчысы административдик муниципалдык  улук  кызмат ордуна (ваканттык)  ачык  сынак жарыялайт:

Улук  кызмат ордуна төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

Айыл аймагынын финансы-экономикалык жана социалдык ѳнүктүрүү  бөлүмүнүн башчысы  төмөнкү квалификациялык талаптарды коюшат:

  1. кесиптик билимдин деңгээли:

тийиштүү багыттагы жогорку билим (экономика жана башкаруу, эсептөө

техникасы жана инновациялык технологиялар, маалымат коопсуздугу, тейлоо сферасы);

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

3) Кесиптик компетенциялары:

– төмөнкүлөрдү билүү:

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же

расмий тилдерди билүү;

            билгичтиги:

маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

аналитикалык документтерди даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

            көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; -башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

4) Жеке сапаттары:

стресске туруктуулугу жана эмоционалдык жактан ийкемдүүлүгү; – өзүнүн көз карашынын болушу жана аны жактай билүүсү; – өзүн башкара билүүсү жана өзүнө ишенимдүү болуусу;

ички маданиятынын жогорку деңгээлде болуусу; – өзүнүн билимин дайыма өркүндөтүүгө, сынды туура кабыл алууга жана айланадагы болуп жаткан көрүнүштөрдү түшүнүүгө умтулуусу;

толеранттуулугу.

Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:

– өзүнүн арызы;

– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү;

– илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

– паспорттун көчүрмөсү.

Сынакка катышуу үчүн баардык каалоочуларга жогоруда көрсөтүлгөн иш кагаздарын көктөмөгө көктөп,  жарыя чыккандан кийин 10-күндүн ичинде  (18 ноябырдан баштап)  төмөнкү дарек боюнча тапшыруу керек:

Түп айыл өкмөтү, Боронбай  көчөсү №10.

Кошумча маалыматты Түп айыл өкмөтүнөн алса болот,  тел.2-40-49

Сынак өткөрүү датасы боюнча кошумча айтылат.

Даяр: М.Б.Туганбаев тел: 0709-882-495

Түп айыл өкмөтүнүн   жер жана аградык секторунун башкы адис – административдик муниципалдык улук кызмат (ваканттык) орунуна  ачык сынак жарыялайт:

Улук  кызмат ордуна төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:

  1. кесиптик билимдин деңгээли:

– тиешелүү багыттагы жогорку  билим (эсептөө техникасы  жана  информатикалык  технологиялар,  айыл чарбасы,  экономика  жана башкаруу, гуманитардык)

  1. иш стажы жана тажрыйбасы:

жалпысынан 1жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;

  1. кесиптик компетенттүүлүгү:

– төмөнкүлөрдү билүү:

КР жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:

КР Айыл чарба министрлигинин алдындагы жер ресурстары кызматы жөнүндө, Муниципалдык менчикте турган жер участокторуна менчик же ижара укуктарын акы төлөө менен берүүнүн тартиби жана шарттары жөнүндө типтүү жобону бекитүү тууралуу”, КР  “ Жер кодекси”,    “КР жайыттар боюнча мыйзамы”, “Мүлккө муниципалдык менчик” жөнүндө мыйзам, “Жер үлүштөрүн жана короо-жай участокторун пайдалануудан түшкөн кирешелердин нормативдерин чектөө жөнүндө” Мыйзамын. “КР жер кодексин колдонууга киргизүү жөнүндө” мыйзамы;

– кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

– билгичтиги:

жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

командада иштөө;

– көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

  1. Жеке сапаттары:

стресске туруктуулугу жана эмоционалдык жактан ийкемдүүлүгү;

өзүнүн көз карашынын болушу жана аны жактай билүүсү;

өзүн башкара билүүсү жана өзүнө ишенимдүү болуусу;

ички маданиятынын жогорку деңгээлде болуусу;

өзүнүн билимин дайыма өркүндөтүүгө, сынды туура кабыл алууга жана айланадагы болуп жаткан көрүнүштөрдү түшүнүүгө умтулуусу;

толеранттуулугу.

Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:

– өзүнүн арызы;

– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);

– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;

– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү;

– илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

– паспорттун көчүрмөсү.

Сынакка катышуу үчүн баардык каалоочуларга жогоруда көрсөтүлгөн иш кагаздарын көктөмөгө көктөп,  жарыя чыккандан кийин 10-күндүн ичинде   (18-ноябырдан баштап) төмөнкү дарек боюнча тапшыруу керек:

Түп айыл өкмөтү, Боронбай  көчөсү №10.

Кошумча маалыматты Түп айыл өкмөтүнөн алса болот,  тел.2-40-49

Сынак өткөрүү датасы боюнча кошумча айтылат.

Даяр: М.Б.Туганбаев тел: 0709-882-495